Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Back on track met Judith Beck, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 43, 44, 45  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Feetje41
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik heb het boek van Judith een tijd geleden uit de bieb gehaald en het toen doorgewerkt. Maar ik heb het zelf niet. Ik heb gekeken, maar in de bieb hebben ze hem niet meer. Maar bij mij is het vooral het plannen. Als ik elke dag plan gaat het goed. Als ik me daar de tijd niet voor gun gaat het fout, zo simpel is het. Ik weeg nu 80 ofzo aan mijn kleren te voelen. Ik ga zondag wegen. Gewoon weer bij de les. Judith heeft helemaal gelijk. Als ik eet zonder op te letten, kom ik in een jaar 3,5 kilo aan.

Niets smaakt zo lekker als slank zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 aug 2018 8:35    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Binnenkort gaat Judith ons weer vertellen dat we onszelf schouderklopjes moeten geven en waarderen wat we goed doen. Daar kan dit sprintje bij helpen:

https://www.weegclub.nl/forum/prestaties-en-positieve-dingen-3-t55762-30.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 aug 2018 9:31    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Feetje, misschien een ideetje? Een paar mensen uit deze sprint hebben via internet het boek tweedehands aangeschaft.

We gaan beginnen met de 'eerste dag' van de twee weken voorbereiding voordat we echt met ons gekozen dieet beginnen, want tijdens de voorbereiding leer je dat je er tijd vrij voor moet maken om je doelen te bereiken. Als je je niet voorbereidt, maar meteen aan het dieet wilt beginnen, bestaat er grotere kans om te gaan jojoën of het op te geven als het even tegen zit. De vaardigheden uit de cognitieve therapie gaan we stuk voor stuk behandelen, uitwerken en blijven we oefenen.

De tijd in mijn voorbereiding helpt om:
• een weerwoord te vinden op ondermijnende gedachten
• minder en minder vaak eetdrang of trek te hebben
• gemotiveerd te blijven om aan het eet-plan te houden, zelfs bij erge 'trek'
• meer bewustwording van elke hap die naar binnen gaat
• meer voldaan gevoel tijdens en na een maaltijd
• problemen op te lossen die er altijd waren bij het volgen van een dieet
• meer vertrouwen te krijgen dat het zal lukken om het dieet vol te houden, al is het moeilijk

Schrijf voor jezelf alle voordelen op die je kunt bedenken om af te vallen of op gewicht blijven. In het boek staat een lijst op pagina vijfenzestig.
Mijn letter werkt niet meer en sommige cijfers ook niet...

Bedenk van tevoren wanneer je deze 'kaart' dagelijks twee keer gaat lezen. Zorg dat je de kaart altijd bij de hand hebt. En maak voor jezelf een herinneringssysteem dat je dat ook doet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 aug 2018 9:34    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Het boek is binnen.
Ongelooflijk, nog zowat als nieuw.
Ik klieder meestal in mijn studieboeken, wel netjes, met lineaal onderstrepen en met potlood, maar toch.......

Mijn cashewnotenfeestje van eergisteren heeft iets bij me getriggerd waar ik niet blij mee ben.
Moet heeeeel alert zijn en bedenken dat ik van ver gekomen ben en bijna mijn doel heb bereikt.
Het zal toch niet Geschokt
Nee, NATUURLIJK NIET.
Bah... stomme rotverslaving Gemeen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 aug 2018 13:29    
Vrouw Weeggegevens   Lightfeather
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Goedenavond allemaal,

Er is ondanks dat ik op mijn mobiel redelijk vaak heb bijgelezen nog veel meer te lezen hier zie ik.
Ik kan op het moment niet heel lang zitten dus ga nu lezen en zal later vanavond of morgenochtend mijn gedachtenspinsels en reacties plaatsen. Ik ben jullie niet vergeten, oh neeeee, echt niet.
Ik was veel in Becks boek bezig, heb wel al wat in het kort genoteerd waar ik nog verder naar wil kijken/iets over wil zeggen. Dus het komt helemaal goed.

Fijne avond alvast.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 aug 2018 16:18    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik bereid me voor. Was al bezig met mijn motivatie. Gezondheid staat echt op nr. 1 bij mij. Hoe ouder ik wordt hoe belangrijker dat is. Alles gaan niet meer zo vanzelf immers.

Omdat ik het heel druk heb dit weekend heb ik wel alvast een globale eetplanning gemaakt. Dan heb ik daar bij alle bezigheid tenminste houvast aan. Lachen

Ik voel me goed. Het gaat ook goed. Fijn om zo het weekend in te gaan.

PJ; Judith zegt dat je van 1 misstap niet moet schrikken. Gewoon denken; nou ja. En weer doorgaan. Dat kun jij best, komt goed hoor.
Lach

Lightfeather; kalm aan maar. Denken is ook dieet arbeid. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 aug 2018 17:02    
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ik ben weer opgeladen voor een volgende ronde
Hoewel ik goed op gewicht zat loopt het nu weer ets op. weet niet zo goed waarom. beweeg veel. eet redeljk goed. ga maar weer eens extra opletten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 aug 2018 17:42    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Fijn dames, zoveel reacies

PJ: ik ben het helemaal met Missy eens. Een keer van het padje af veroorzaakt geen grote wereldramp. Misschien kun je bij de noten-'boer' een heel kleine hoeveelheid cashews kopen en die in je dagmenu plannen. Als je ze zo lekker vindt, moet je ze juist niet weg laten, maar zorgen dat je er afgepast van kun genieten.
Ergens in het boek staan een paar voorbeelden van mensen die ook me hun lekkers hebben leren omgaan.
Wat fijn dat je boek er zo goed uit ziet. ik heb hier en daar ook met heel dun potlood een kruisje in een kantlijn gezet. Dan weet ik dat ik dat stukje nog eens 'moet' lezen.

D01: fijn dat je weer aanhaakt!

Lightfeather: doe maar rustig aan. Eerst lekker lezen en alert zijn op allerlei ondermijnende gedachten die op de loer liggen.

Missy: heel goed en fijn weekend, met mooie muziek

En alle anderen?
Gaan jullie goed met jullie plannen, kaarten (lezen) en voornemens?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 aug 2018 19:01    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Mijn boek is helemaal doorleefd.
Groene fluoriserende marker, met pen erbij geschreven, verwijzingen naar andere opmerkingen, boeken.
Hoek van de kaft door de hond eraf gegeten , echt mijn lijfboek geworden Erg blij

Mijn schrift met harde kant waarin ik ben gaan werken eind 2015, motivatie, ondermijnende gedachten, weerwoord en weegresultaten is nu bijna vol.
Denk dat ik 2019 met een nieuwe ga starten!

Een laag gewicht hoort inmiddels bij mij, geen keus, geen gezeur, gewoon doen! Meer gewicht, betekent meer druk op gewrichten dus meer klachten oftewel gewoon doorrrrr Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 sep 2018 5:58    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Elisabeth, wat een heerlijk rechttoe rechtaan benadering.
Momenteel is dat wat ik nodig heb.
Geen gezeur, gewoon doen.
In het zicht van de haven en de flow flowt moeilijker.
Pure sabotage ....... ongelooflijk.
Waarommmmmmm

De wegert was dus niet lief, 82,9
Er is iets gebeurd en dat wil ik toch wel snel gekeerd hebben nu de stijging nog niet zo veel is.
Morgen maar niet doorgeven want het zou echt rood zijn helaas.

Fijne zaterdag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 sep 2018 7:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 43, 44, 45  Volgende
Pagina 11 van 45