Auteur |
Bericht |
Petra kiest voor leven Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 14-6-2010 Berichten: 61 Dieet: Gezonde leefstijl Woonplaats: Nijmegen
|
|
Dag Ellen,
Ik heb een sprintje geopend maar wil deze graag weer sluiten en zelf bij een andere sprint aansluiten.
Zag dat het mogelijk is als sprintbeheerder zelf de sprint te sluiten, maar waar? Heb niet in de handleiding gezien hoe ik dit kan doen..
Groetjes |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 05 aug 2010 21:00 |
|
 |
|
 |
Dipinipi Moderator

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 40856 Dieet: Weight Watchers en suikervrij Woonplaats: Giessen
|
|
ik zet hem wel in de prullenbak  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 05 aug 2010 21:21 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 51594 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Dipinipi schreef: | ik zet hem wel in de prullenbak  |
ja grapjas je had dit draadje in de prullenbak gezet  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 06 aug 2010 19:55 |
|
 |
app Super Weegclubfan

|
|
Heb ik eindelijk de moed gehad om ook een sprintje te starten, krijg ik het niet ingesteld. Ik selecteer dat hij vandaag moet starten en 12 weken moet duren en dan druk ik op opslaan en dan gebeurt er niets.......... Doe ik iets verkeerd of is er een technisch mankement?
Help?  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 06 aug 2010 20:00 |
|
 |
|
 |
Dipinipi Moderator

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 40856 Dieet: Weight Watchers en suikervrij Woonplaats: Giessen
|
|
Petra kiest voor leven schreef: | Dag Ellen,
Ik heb een sprintje geopend maar wil deze graag weer sluiten en zelf bij een andere sprint aansluiten.
Zag dat het mogelijk is als sprintbeheerder zelf de sprint te sluiten, maar waar? Heb niet in de handleiding gezien hoe ik dit kan doen..
Groetjes |
Ellen ik begreep dat ze het wilde stoppen,sorry ik had me er beter niet mee kunnen bemoeien  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 07 aug 2010 14:22 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 51594 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Dipinipi schreef: | Petra kiest voor leven schreef: | Dag Ellen,
Groetjes |
Ellen ik begreep dat ze het wilde stoppen,sorry ik had me er beter niet mee kunnen bemoeien  |
Jaha lieve schat maar dit is geen draadje van het sprintje |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 07 aug 2010 16:54 |
|
 |
Dipinipi Moderator

|
|
oeps dan heb ik wel erg scheel gekeken  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 07 aug 2010 17:14 |
|
 |
|
 |
Ellen Beheerder

|
|
Dipinipi schreef: | oeps dan heb ik wel erg scheel gekeken  |
of je was zoals op je avatar ff met wat anders bezig  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 07 aug 2010 17:32 |
|
 |
Dipinipi Moderator

|
|
Nee onmogelijk!!!  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 07 aug 2010 18:11 |
|
 |
Farfallina Weegclubfan voor het leven

|
|
Hoi Ellen en Dipinipi,
Ik probeer voor het overzicht in het maandsprintje Augustus LucieV en Pina te verwijderen. Helaas lukt het bij mij niet. Willen jullie voor mij deze dames uit het sprintje te verwijderen.
Alvast bedankt.
Groetjes,
Farfallina |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 16 aug 2010 21:33 |
|
 |
|
|