Auteur |
Bericht |
ylonca Ik wil afvallen bij de weegclub

|
|
fijn dank je wel voor je snelle reactie  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 08 jun 2012 21:40 |
|
 |
|
 |
sammy1978 Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Geregistreerd op: 9-8-2012 Berichten: 24 Dieet: gezond eten Woonplaats: Heerlen
|
|
Hoe kan het dat ik me vorige week voor 2 sprintjes heb aangemeld , en opeens sta ik niet meer in de lijst van die sprintjes??  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 22 aug 2012 13:08 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 51594 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 22 aug 2012 14:56 |
|
 |
Inwe Super Weegclubfan

|
|
Ik heb per ongeluk het sprintje voor oktober een week te laat laten starten. Kan dit nog veranderd worden? Anders misschien even het sprintje verwijderen, dan maak ik wel een nieuwe aan._________________
Kirsten's foto's
Eetdagboekje van Kirsten(Inwe) |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 26 sep 2012 9:15 |
|
 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 51594 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Inwe schreef: | Ik heb per ongeluk het sprintje voor oktober een week te laat laten starten. Kan dit nog veranderd worden? Anders misschien even het sprintje verwijderen, dan maak ik wel een nieuwe aan. |
Ik heb de sprint verwijderd je mag hem weer starten, als je de sprint in het verleden start dan zie je meteen de week erna wat je bent afgevallen.
Succes |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 26 sep 2012 11:45 |
|
 |
vioollove Ik wil afvallen bij de weegclub

|
|
Ik ben nieuw hier, wat is dit  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 11 okt 2012 20:12 |
|
 |
Purdey87 Ik wil afvallen bij de weegclub

|
|
Ellen schreef: | Beste deelnemers, voorheen werden dingen door mij handmatig aangepast door mij bij deze nieuwe funtie is dat niet meer nodig.
Ook voor de lopende sprintje doe ik dat nu niet meer, je mag gewoon een nieuw sprintje starten en zelf beheren, sluiten of deelnemers verwijderen lees even goed de handleiding.
Vragen mag je gewoon hier in dit draadje stellen, maar geen Pbtjes of mail over dit onderwerp sturen. |
Hoi,
Ik ben net nieuw hier en ik vraag me af hoe je je kan aanmelden voor de sprintjes. Ik ben nog van alles aan het uitzoeken.
Groetjes,
Nathalie_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 11 jan 2013 12:59 |
|
 |
|
 |
Ellen Beheerder

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 11 jan 2013 13:05 |
|
 |
Mininoes Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 19-12-2012 Berichten: 1276 Dieet: Dr Frank Woonplaats: Midden van het land
|
|
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar; ik heb een sprintje gestart, deze is ook bij de deelnemers in hun lijst met actieve sprintjes te zien.
De sprint is afgelopen. Wanneer verdwijnt de sprint uit de lijst met sprintjes die je ziet op je pagina "mijn resultaten" ?
Dit om te voorkomen dat deze lijst eindeloos lang wordt indien de sprintjes waar je ooit aan mee hebt gedaan op de lijst blijven staan. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 17 apr 2013 20:18 |
|
 |
Kaatje Weegclubfan voor het leven

|
|
Je hebt er inderdaad overheen gelezen, dit staat in het allereerste bericht:
Ellen schreef: | Sprintjes waarvan de inschrijving is gesloten en sprintjes die afgelopen zijn komen gewoon bij het forum: Sprintjes (inschrijving gesloten) te staan. Niet actieve sprintjes worden na een week gesloten. |
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 24 apr 2013 14:23 |
|
 |
|
|