Auteur |
Bericht |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 30-1-2004 Berichten: 50522 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
wasstritje67 schreef: | Hoi Ellen
Ik vindt een sprintje een super uitvinding en ben er net ook 1 gestart.
'sprintje newaikwou start 2 januari 2012'
Maar nu mijn vraag ik heb een foutje gemaakt want we starten week 1 en nu geeft hij week 52 van dit jaar aan, hoe kan ik dit veranderen.
alvast bedankt
groetjes astrid |
Hij geeft alleen jullie startgewicht aan in week 52 erna zie je pas wat je bent afgevallen, dus gewoon laten staan.
Als je dat niet wil verwijder ik het sprintje en mag je een nieuwe starten |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 20 dec 2011 14:59 |
|
 |
|
 |
wasstritje67 Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 17-10-2011 Berichten: 712 Dieet: Atkins (gezond eten) Woonplaats: Goes
|
|
Ellen dank je voor je snelle reactie terug dan laat ik hem gewoon zo staan.
Groetjes astrid_________________
Bergen verzet je door elke dag kleine keien te verplaatsen. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 20 dec 2011 15:14 |
|
 |
B160 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 6-4-2011 Berichten: 4127 Dieet: Ega Woonplaats: Brabantse land
|
|
Ellen,
ik heb een nieuw sprintje geopend.
Ik wilde die noemen...
ook in 2012 een 0,5kg per week eraf! ==> d.m.v. gezond eten
Maar doordat ik de titel te lang heb gemaakt, vallen de laatste twee letters eraf.
ik zie dat nu pas en het staat zo stom.
Kun jij die titel een klein beetje aanpassen, zodat het woord ETEN er helemaal op komt te staan??
alvast bedankt._________________ Volgend tussendoel is meer water drinken en op naar de 85 kilo!
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 12 jan 2012 22:01 |
|
 |
Femkepaula Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 10-1-2012 Berichten: 238 Dieet: Sonja Bakker Woonplaats: den haag
|
|
wauw wat is dit een gave optie zeg. Echt ideaal en voor jullie veel minder werk ook.
Super dat dit kan, maakt de site nog leuker. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 13 jan 2012 8:27 |
|
 |
|
 |
B160 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 6-4-2011 Berichten: 4127 Dieet: Ega Woonplaats: Brabantse land
|
|
Bolletje schreef: | Ellen,
ik heb een nieuw sprintje geopend.
Ik wilde die noemen...
ook in 2012 een 0,5kg per week eraf! ==> d.m.v. gezond eten
Maar doordat ik de titel te lang heb gemaakt, vallen de laatste twee letters eraf.
ik zie dat nu pas en het staat zo stom.
Kun jij die titel een klein beetje aanpassen, zodat het woord ETEN er helemaal op komt te staan??
alvast bedankt. |
Ik zie dat het inmiddels al is aangepast.
Bedankt!!_________________ Volgend tussendoel is meer water drinken en op naar de 85 kilo!
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 13 jan 2012 11:00 |
|
 |
Laos Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 26-2-2012 Berichten: 1105 Dieet: gezond eten en bewegen Woonplaats: Amsterdam
|
|
Ha Ellen
Mag het sprintje Sport en Beweging naar de gesloten afdeling? Ik krijg nu nog steeds verzoeken en vind het vervelend om mensen te moeten afwijzen.
Dankjewel!
Laos_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 11 mrt 2012 10:02 |
|
 |
Laos Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 26-2-2012 Berichten: 1105 Dieet: gezond eten en bewegen Woonplaats: Amsterdam
|
|
Laos schreef: | Ha Ellen
Mag het sprintje Sport en Beweging naar de gesloten afdeling? Ik krijg nu nog steeds verzoeken en vind het vervelend om mensen te moeten afwijzen.
Dankjewel!
Laos |
Wat een snelheid! Dank, dank!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 11 mrt 2012 10:57 |
|
 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 30-1-2004 Berichten: 50522 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Laos schreef: | Laos schreef: | Ha Ellen
Dankjewel!
Laos |
Wat een snelheid! Dank, dank! |
Ik kijk er 1x per dag na, want dit moet nog handmatig gebeuren.
Succes |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 11 mrt 2012 11:01 |
|
 |
ylonca Ik wil afvallen bij de weegclub

|
|
Ik ben met een sprintje begonnen, 5 kilo in juni eraf ! Maar nu kan ik dat sprintje nergens meer vinden , er staan zoveel sprintjes.
Hoe vind ik mijn sprintje terug?
groetjes Ylonca_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 08 jun 2012 1:43 |
|
 |
Dipinipi Moderator

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 39133 Dieet: Weight Watchers en suikervrij Woonplaats: Giessen
|
|
ylonca schreef: | Ik ben met een sprintje begonnen, 5 kilo in juni eraf ! Maar nu kan ik dat sprintje nergens meer vinden , er staan zoveel sprintjes.
Hoe vind ik mijn sprintje terug?
groetjes Ylonca |
in je profiel  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 08 jun 2012 7:28 |
|
 |
|
|