Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Augustus Sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Midde schreef:
yvonne-the-lady schreef:

Dank je wel. Ik ben zo mijn haar blijven doen Lach

@yvonne-the-lady

Dus mocht ik ooit in Tilburg zijn en je tegen komen, dan kan ik je zo herkennen, haha.

Vast wel. Rood haar en in victorie rolls en meestal te vinden in Noord. Erg blij

Volgende streefgewicht 101,0 kilo op 5 december.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 02 aug 2020 21:36    
Vrouw Weeggegevens   Sunflower0209
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Mieke kosters en Beck's

Reageer met quote
Nou daar gaat tie dan. Gisteren het boek van Judith Beck er bij gepakt en de eerste hoofdstukken doorgelezen. Vanochtend opdracht 1 gemaakt. Het begin is er. Gelijk voor de hele dag boterhammen gesmeerd zodat ik niet halvewege de dag in de verleiding kom om wat anders (lees wat lekkers met veel calorieen Erg blij ) te gaan eten. Hopelijk werkt het.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 aug 2020 9:53    

Reageer met quote
Sunflower0209 schreef:
Nou daar gaat tie dan. Gisteren het boek van Judith Beck er bij gepakt en de eerste hoofdstukken doorgelezen. Vanochtend opdracht 1 gemaakt. Het begin is er. Gelijk voor de hele dag boterhammen gesmeerd zodat ik niet halvewege de dag in de verleiding kom om wat anders (lees wat lekkers met veel calorieen Erg blij ) te gaan eten. Hopelijk werkt het.

Het is weer in de goede mindset komen en dan werkt het. Jij bent de gene die het laat werken voor jou. Je kunt het.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 03 aug 2020 12:53    
Vrouw Weeggegevens   Midde

Dieet: Fast 800 Diet van Dr. Michael Mosley.

Reageer met quote
Sunflower0209 schreef:

@Sunflower0209

Je bent heel goed bezig !
Hou vol cheerleader

Mijn September Challange is 129,9 kg !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 aug 2020 20:25    

Reageer met quote
De eerste dag zit er op. Was op sommige momenten best lastig maar zoals ze ook wel zeggen..al het begin is moeilijk Erg blij . Hoe was jullie dag?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 aug 2020 21:55    

Reageer met quote
Hier zijn de maandag & dinsdag goed verlopen, mijn motivatie is erg hoog dus het gaat me gemakkelijk af nu gelukkig, dat is ook wel eens anders geweest hoor.
De aankomende dagen wordt het erg warm weer en dan vind ik het ook makkelijker om te dieeten, lekker soepjes maken met veel groenten er in, veel water drinken & gelukkig geen bbq gepland.

Heel veel succes weer allemaal cheerleader & geniet lekker van t zonnetje Cool

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 aug 2020 9:34    

Reageer met quote
Ik kan op het ogenblik niet zo goed eten. Mijn man en ik gaan uit elkaar en hoewel het besluit van mij af komt heb ik het er toch moeilijk mee. Maag en darmen zijn van streek en eten bevalt me niet. Zelfs dingen die ik normaal heel lekker vindt heb ik geen zin in. Heeft als voordeel dat ik ook niet tussendoor wil snoepen dus dat is dan wel weer goed. Ik eet nu omdat het moet maar het smaakt me niet. De ene dag gaat het beter dan de andere. Ook nog ongesteld en dan zit ik al helemaal niet in mijn hummetje. Meestal kom ik in die week veel aan omdat ik dan vocht vast houdt. Nu maar zien waar ik op uit kom.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 05 aug 2020 11:06    

Reageer met quote
@midde, wat fijn dat het zo goed met je gaat. Altijd lekker als je motivatie hoog is. Ga zo door !!

@yvonne, jeetje wat heftig. Een scheiding is altijd vreselijk. Maakt niet uit van wie het besluit af kwam. Het gaat toch altijd gepaard met veel verdriet en geregel. Rustig aan doen. Ondanks dat het eten je niet smaakt gewoon blijven eten. Goed voor jezelf zorgen is nu extra belangrijk.

Hier gaat het niet zo heel lekker. Ik heb vakantie en ben daardoor totaal mijn ritme kwijt. Erg lastig. Ik ben wel blij dat ik besloten heb dat de knop om moet en dat ik me heb aangemeld bij de weegclub. Ik ben nu wel bewuster bezig met eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 aug 2020 8:06    

Reageer met quote
Net even uitgebreid gekookt. Bij ons thuis hele slechte eters. Ik kom bijna niet verder dan opgebakken aardappels, stukje vlees en rauwe wortels. En dan klagen ze ook nog dat ze altijd hetzelfde eten Erg blij .

Net even aan de slag met rijst, kip, lente ui en ananas. Het was heerlijk. De verhoudingen kloppen nog niet helemaal (iets te veel kip en te weinig rijst) maar dat komt een volgende keer wel op. Uiteraard hebben de kids bijna niet gegeten. Maar ik heb besloten me daar niet meer zoveel van aan te trekken. Dan maken ze maar een boterham. Ik ga meer voor mezelf koken. Moet me eens even gaan verdiepen in kleine porties invriezen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 aug 2020 17:40    

Reageer met quote
yvonne-the-lady schreef:
Ik kan op het ogenblik niet zo goed eten. Mijn man en ik gaan uit elkaar en hoewel het besluit van mij af komt heb ik het er toch moeilijk mee. Maag en darmen zijn van streek en eten bevalt me niet. Zelfs dingen die ik normaal heel lekker vindt heb ik geen zin in. Heeft als voordeel dat ik ook niet tussendoor wil snoepen dus dat is dan wel weer goed. Ik eet nu omdat het moet maar het smaakt me niet. De ene dag gaat het beter dan de andere. Ook nog ongesteld en dan zit ik al helemaal niet in mijn hummetje. Meestal kom ik in die week veel aan omdat ik dan vocht vast houdt. Nu maar zien waar ik op uit kom.

@yvonne-the-lady
Wat verdrietig allemaal maar je hebt deze beslissing niet zomaar genomen dus hou je daar aan vast want het zal best nog wel heftig kunnen worden. Ik wens je heel veel sterkte & wijsheid.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 aug 2020 10:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 3 van 8