Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Augustus sprint

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Het gaat hier goed. Ik volg nu koolhydraatarm eten samen met mijn man, en dat is eg fijn, veel makkelijker met het eten, en we houden elkaar wel op het rechte pad.

De volgende weken wordt dit moeilijk, want wij gaan op vakantie, een 12daagse rondreis langs 5 steden in 4 landen in Midden Europa. S morgens is er een ontbijtbuffet, dat zal probleem niet zijn. S middags kunnen we meestal zalf wat bestellen, dus dat zal ook wel meevallen. Maar s avonds krijgen we een 3 gangenmenu voorgeschoteld, dus dat wordt lastig. Maar we zullen er het beste van hopen.

Ik vul nu iets meer in dan ik vanochtend woog, in de hoop dat ik zaterdag over een week dan toch een klein groen hokje kan invullen en in ieder geval niet teveel omhoog schiet.

Allemaal veel succes, en jullie horen me weer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 12 aug 2018 15:27    
Vrouw Weeggegevens   Naantje2016
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@ Ine61: het gaat er gewoon om, om de bewuste keuzes te maken. Dan houd je het na het afvallen ook vol. Afvallen zelf is meestal het probleem niet, maar daarna je gewicht houden. En met bewuste keuzes is dat makkelijker, zeker als je het gewend bent.

@vrolijkvlindertje: Fijne vakantie. probeer toch te genieten en je niet te druk te maken over het avondeten. Als je overdag al goed oplet, gaat dat goedkomen.

Bij mij is het weekend qua eten minder gegaan, maar wel een leuk weekend gehad. Gisteren 1,5 uur zumba op het vrijthof in Maastricht gedaan. Zaterdag te veel gesnoept, en niet veel bewogen.
Ondanks het slechte weekend toch iets afgevallen, gelukkig.

Succes allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 aug 2018 10:51    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Fijn Naantje dat je toch bent afgevallen, vandaag bij mij ook een goed resultaat na 2 feesten Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 aug 2018 6:34    
Vrouw Weeggegevens   Naantje2016

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goed gedaan, ine 61!!!! 2 feesten gehad en toch afgevallen. Dat belooft wat voor komende week! Dan ga je als een speer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 aug 2018 10:50    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Feestjes, verjaardagen, vakantie, dagje uit maar ook het weekend blijven extra uitdagingen.
Maar dat zijn ook de prettige momenten in het leven, dus leren er mee om te gaan want op jaar basis zijn het wel heel veel speciale gelegenheden Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 aug 2018 7:20    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
de laatste loodjes van de zomer ...Indisch eten/verjaardag en nog een etentje binnen 2 weken telt wel behoorlijk aan maar al met al ben ik niet ontevreden over deze zomer
in september kan ik er weer vol voor gaan

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 17 aug 2018 8:41    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goedzo dipinini, dat je tevreden bent
Met feestjes kom je meestal aan en vooral zomers, maar toch val ik zomers meer af dan in de winter meer vette pot en minder bewegen hoe zit dat bij jullie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 aug 2018 9:07    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
wij gaan zomers veel naar de camping en dan neem ik toch vaak wel wat meer dan anders
voor mij is de wintertijd het best om af te vallen...enige struikelblok de kerst en oud op nieuw

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 17 aug 2018 9:13    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Maakt voor mij niet uit, eet zo n beetje elke dag dezelfde kcal, zomer, winter, feestjes, barbecue, enz.
Is voor mij de manier om op gewicht te blijven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 aug 2018 13:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 van 6