Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Augustus is een mooie maand voor positieve punten

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   moesjka
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
25 augustus

1 liter water gedronken = 1 punt
2 stuks fruit gegeten = 1 punt
10414 stappen gezet = 2 punten

26 augustus

9101 stappen gezet = 1 punt

27 augustus

8864 stappen gezet = 1 punt

28 augustus

9182 stappen gezet = 1 punt

29 augustus

10882 stappen gezet = 2 punten

Totaal 109/100

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 aug 2021 20:16    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Weegclubfan voor het leven

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
29 augustus

1 Geen suikers en meel eten: ja, 25/31
2 Juist aantal eetmomenten: ja 20/31
3 Juiste hoeveelheden eten, ja, 20/31

65 van de maximale 93 punten.

*
4. Een half uur huishoudelijk werk, Nee 12/20
5. mediteren / innerlijke rust, ja, 17/24
6. yoga doen, Nee 15/16
7. geen nieuwe sprintjes, ja 26/31
8. niet wegen behalve op de afgesproken dagen, ja 21/31

3 punten erbij maakt 86 van de maximale 122 punten. Beloning bij 70 punten.

Nog 2 dagen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 aug 2021 10:53    

Reageer met quote
Geke schreef:

O ja, dat wil ik ook nog even opschrijven hier. Mijn complimenten voor de vaste sprinters die al maanden en soms al jaren meedoen. We hebben geen groepje van 'ons kent ons' maar we staan open voor nieuwe deelnemers.
Dat lijkt misschien vanzelfsprekend, maar toen ik er afgelopen week over nadacht, vond ik het toch heel mooi om te beseffen hoe leuk er in de afgelopen maand een aantal nieuwe namen helemaal opgenomen zijn in onze groep. Dus: complimenten aan de 'oude garde'. En eveneens complimenten aan de nieuwe deelnemers: jullie hebben je enthousiast aangesloten en zijn actief mee gaan schrijven: top!

Wat zeg je dit weer mooi, Geke.
Deel van de aantrekkingskracht van dit sprintje is jouw betrokken 'leiderschap'! Bloemen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 aug 2021 10:56    
Vrouw Weeggegevens   Nijne

Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken

Reageer met quote
Kordiya schreef:
Geke schreef:

O ja, dat wil ik ook nog even opschrijven hier. Mijn complimenten voor de vaste sprinters die al maanden en soms al jaren meedoen. We hebben geen groepje van 'ons kent ons' maar we staan open voor nieuwe deelnemers.
Dat lijkt misschien vanzelfsprekend, maar toen ik er afgelopen week over nadacht, vond ik het toch heel mooi om te beseffen hoe leuk er in de afgelopen maand een aantal nieuwe namen helemaal opgenomen zijn in onze groep. Dus: complimenten aan de 'oude garde'. En eveneens complimenten aan de nieuwe deelnemers: jullie hebben je enthousiast aangesloten en zijn actief mee gaan schrijven: top!

Wat zeg je dit weer mooi, Geke.
Deel van de aantrekkingskracht van dit sprintje is jouw betrokken 'leiderschap'! Bloemen

ja daar ben ik het mee eens Kordya!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 aug 2021 11:22    
Vrouw Weeggegevens   Jojo Annie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Goed bezig Kordiya! Ik moet altijd glimlachten om je 4e punt. Kost dit punt je veel moeite? Soms helpt het als je voor elke dag 1 concreet klein huishoudelijk klusje inpland. Knap dat je je eerste 3 punten hebt gehaald ondanks alles! Jij mag trots zijn op jezelf!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 aug 2021 11:27    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Dankjewel voor het compliment over mijn 'leiderschap', wat ik bewust tussen aanhalingstekens zet, want zoveel stelt het niet voor, vind ik zelf. Ik zou eigenlijk liever meer willen doen, mensen even persoonlijk aanmoedigen of een hart onder de riem steken, maar daar blijft het helaas zo vaak bij.
Maar goed, ik heb zelf ook veel aan deze groep, en zie mezelf als één van de deelnemers, en niet als leider. Betrokkenheid zie ik bij velen van jullie wel, dus dat geeft aan dat we een fijne groep hebben zo.

Maar toch bedankt voor het compliment, voelt goed!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 aug 2021 15:27    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Moesjka, wat mooi dat je 109/100 punten hebt!

Je mag er voor kiezen om die punten die je nu over hebt, alvast als een begin van je punten in september te hebben.
Omdat je dan ook een tijdje afwezig bent vanwege je vakantie, is dat misschien wel een goed idee?
Bekijk maar even wat voor jou het beste past.

En dan over mijn puntentotaal... het blijft spannend. Ik heb gefietst (F) en gewandeld (LL) en geplankt (P) en ook het waterdrinken lijkt te lukken (W), en ik heb twee keer iets afgeslagen (AA). Dus 7 punten zijn in ieder geval binnen, maar misschien komt er nog wat bonus bij als ik straks bij de granenkoffie geen zoetigheid neem.
Ik kijk straks even in de agenda hoever ik nu precies ben. Gelukkig heeft augustus 31 dagen.... Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 aug 2021 15:32    

Reageer met quote
Geke schreef:
Dankjewel voor het compliment over mijn 'leiderschap', wat ik bewust tussen aanhalingstekens zet, want zoveel stelt het niet voor, vind ik zelf. Ik zou eigenlijk liever meer willen doen, mensen even persoonlijk aanmoedigen of een hart onder de riem steken, maar daar blijft het helaas zo vaak bij.
Maar goed, ik heb zelf ook veel aan deze groep, en zie mezelf als één van de deelnemers, en niet als leider. Betrokkenheid zie ik bij velen van jullie wel, dus dat geeft aan dat we een fijne groep hebben zo.

Maar toch bedankt voor het compliment, voelt goed!

Erg blij Erg blij

Wat ik je zie doen is iedere deelnemer wat persoonlijke aandacht geven, regelmatig berichten neerzetten, en een soort 'cement' creëeren door je opmerkingen over het sprintje als geheel. Dat voelt prettig aan en daardoor voelt het ook meer verbonden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 aug 2021 15:34    

Reageer met quote
Jojo Annie schreef:
Goed bezig Kordiya! Ik moet altijd glimlachten om je 4e punt. Kost dit punt je veel moeite? Soms helpt het als je voor elke dag 1 concreet klein huishoudelijk klusje inpland. Knap dat je je eerste 3 punten hebt gehaald ondanks alles! Jij mag trots zijn op jezelf!!!!

Owww breek me de bek maar niet open over het huishouden.... Rollende ogen Neutraal Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 aug 2021 15:36    
Vrouw Weeggegevens   Grace7
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
8 uur slaap 2 pt
10.000 stappen 2 pt
1.500 kcal 2 pt
na 19 uur niets meer eten 2 pt
oefeningen doen 0pt
haken 2 pers.deken1 pt
in dagboek schrijven 0 pt
huishoudelijk klusje doen 1 pt

zaterdag 7 ptn, dus nu totaal 100/120

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 aug 2021 16:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Pagina 23 van 26