Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Augustus, een mooie maand voor positieve punten

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Jildou1979 schreef:
Mooie doelen!
Hebben jullie allemaal een stappenteller?
Ik werk op een klein kantoor, dus moet het echt hebben van beweging s avonds en weekends.
Maar gelukkig is (voor mij dan) voeding het grootste verschil in wel of niet afvallen / op gewicht blijven.
Dus druk (Of andere prioriteiten dan sport) hoeft niet aankomen te betekenen. Als ik op de voeding let.
Zit nu wel in een mooie flow, vakantiegewicht eraf en het gaat gestaag naar beneden.
Nog een dikke 5 kilo dan ben ik op streef.
En ik denk dat dit sprintje er zeker bij helpt!

Ik heb geen stappenteller Jildou. Door voetklachten kan ik maar beperkt lopen. Ik tel het aantal minuten beweging dat ik op een dag krijg, b.v. 20 minuten lopen met de hond, 15 minuten schoonmaken, enz.
Volgens mij heb je helemaal gelijk; beweging is wel erg goed voor lijf en geest maar helpt niet direct om af te vallen, las ik laatst weer een keer; daarvoor moeten we toch echt ons eetpatroon aanpassen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 aug 2020 16:25    
Vrouw Weeggegevens   Sunflower0209
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Mieke kosters en Beck's

Reageer met quote
Hier ook geen stappenteller. Als ik ga wandelen hou ik de tijd bij op mijn horloge. Ik heb wel eens een hele goedkope stappenteller gehad, maar ik vraag me dan toch af of dat wel helemaal klopt. Wellicht dat de duurdere stappentellers wel een stuk beter zijn.

Je hebt helemaal gelijk Jildou dat vooral goede voeding belangrijk is. Ik merk dat het daar momenteel nog niet goed gaat bij mij. Ik heb nu 5 dagen achter elkaar netjes mijn doelen gehaald, maar geen enkel doel gaat bij mij om de voeding. Ik merk dat ik de laatste tijd iets te vaak wat lekkers pak. Een stukje nogat (of 2 stukjes, misschien wel 3 want er zitten tich niet zoveel calorieen in) of een balisto. Ik ga dit weekend maar eens een eetplan maken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 aug 2020 19:41    
Vrouw Weeggegevens   Jildou1979
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Niet heel veel zin vandaag maar toch punten gescoord

1. 0 punten voor 20 minuten wandelen met manlief 5/15
2. 1 punt voor exact aan mijn eetraam houden 5/20
3. 0 punten voor extra huishoudelijke of klustaak 4/15
4. 1 punt voor wandelen of hardlopen meer dan 5 km 5/16
5. 1 punt voor planken, crunches en andere spieroefeningen 5/20
In totaal 24/86

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 aug 2020 20:58    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het moeilijkste punt voor vandaag maar meteen te pakken, zojuist 8.97 km hardgelopen (gejogd).
De rest is niet een kwestie van inplannen maar gewoon doen!
Gaat lekker hier!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 aug 2020 8:54    
Vrouw Weeggegevens   Sunflower0209

Dieet: Mieke kosters en Beck's

Reageer met quote
@jildou, wow!! Goed bezig!! Die kilometers heb je in de pocket. En ook nog mooi voordat het echt warm wordt.

Hier ook goed nieuws. Alle Balisto's en berenkoekjes zijn op Erg blij . En ik heb besloten geen nieuwe te halen. Zodra ik iets lekkers in huis haal is het op. Laatst was ik in een voordeelwinkel en daar waren ze super goedkoop. Ik had aardig wat in geslagen. Was de bedoeling om dat af en toe een keertje mee te geven in de broodtrommel naar school. Maar zover is het niet gekomen. Ik heb ze zelfs verstopt maar toch wordt alles keer op keer gevonden. Nu ben ik er echt klaar mee. Ik trap er elke keer weer in. Denk dat ik alleen nog iets lekkers haal voor het weekend en dat het dan klaar is. Ookal is het 1 + 1 gratis. Ik neem er dan maar 1 mee. Op is op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 aug 2020 9:31    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Sunflower0209 schreef:

Hier ook goed nieuws. Alle Balisto's en berenkoekjes zijn op Erg blij . En ik heb besloten geen nieuwe te halen. Zodra ik iets lekkers in huis haal is het op. Laatst was ik in een voordeelwinkel en daar waren ze super goedkoop. Ik had aardig wat in geslagen. Was de bedoeling om dat af en toe een keertje mee te geven in de broodtrommel naar school. Maar zover is het niet gekomen. Ik heb ze zelfs verstopt maar toch wordt alles keer op keer gevonden. Nu ben ik er echt klaar mee. Ik trap er elke keer weer in. Denk dat ik alleen nog iets lekkers haal voor het weekend en dat het dan klaar is. Ookal is het 1 + 1 gratis. Ik neem er dan maar 1 mee. Op is op.

Mooi dat het allemaal op is! Erg blij

Je zou nog een doel kunnen maken hier en er punten mee verdienen: alleen lekkers in het weekend.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 aug 2020 9:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoe het vrijdag ging
A. 1 punt voor Suikers vermijden - gelukt, 7/31
B. 1 punt voor Eetplan aanhouden - gelukt, 5/31
C. 1 punt voor Geen tussendoortjes - gelukt, 5/31
D 0 punt voor Op tijd in bed - niet gelukt. 5/31
E 1 punt voor Een huishoudelijke taak doen - 7/20
F. 0 punt erbij voor dagelijks kort iets doen aan strek- of krachtoefeningen: 6 punten tot nog toe.

4 punten erbij, nu 35 punten totaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 aug 2020 9:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
2. 1 punt voor exact aan mijn eetraam houden 6/20
3. 1 punt voor extra huishoudelijke of klustaak 5/15
4. 1 punt voor wandelen of hardlopen meer dan 5 km 6/16
5. 1 punt voor planken, crunches en andere spieroefeningen 6/20
Manlief had geen zin dus tja. Heb met dochter wel net nog ommetje gemaakt van 20 minuten maar dat telt niet.
In totaal 28/86
Ben met de meeste doelen op 1/3e ongeveer dus het gaat mooi gebalanceerd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 aug 2020 20:58    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
2. 1 punt voor exact aan mijn eetraam houden 6/20
3. 1 punt voor extra huishoudelijke of klustaak 5/15
4. 1 punt voor wandelen of hardlopen meer dan 5 km 6/16
5. 1 punt voor planken, crunches en andere spieroefeningen 6/20
Manlief had geen zin dus tja. Heb met dochter wel net nog ommetje gemaakt van 20 minuten maar dat telt niet.
In totaal 28/86
Ben met de meeste doelen op 1/3e ongeveer dus het gaat mooi gebalanceerd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 aug 2020 20:58    
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Zomerkindjes, welkom hier!

En de anderen, wat gaan jullie goed!
Het motiveert mij ook weer.

Het is zó leuk dit, we doen het allemaal op onze eigen manier en toch houden we elkaar bij de les.

Woensdag liep ik 19 km en vandaag heb ik ruim 40 km gefietst. Gelukkig weer thuis toen het echt heet werd.

Ik heb geen stappenteller, maar ik gebruik Strava op m'n telefoon. Dat vind ik ideaal. Ik heb een prepaid telefoon en ben onderweg altijd offline. Maar de GPS werkt wѐl. Achteraf krijg je een keurig plattegrondje te zien met de route. Het bevalt prima!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 aug 2020 21:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 6 van 15