Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Au, 103 kg

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Voor mij is ontbijt de belangrijkste maaltijd van de dag kan me er echt op verheugen smullen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 25 mrt 2017 21:51    
Vrouw Weeggegevens   de eeuwige jojo
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder koolhydraten

Reageer met quote
Het lukt mij ook niet om het over te slaan ,ik word er duizelig van ,en ben dan gewoon niet lekker van de honger.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 25 mrt 2017 21:54    
Onbekend Weeggegevens   MariaG
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: EGA

Reageer met quote
Dat is bij mij ook verre van een gewoonte, maar slecht nieuws bericht in de vroege ochtend en zonder nadenken op mijn fiets gesprongen om post te gaan bezorgen. Gisteren heb ik mezelf dus getrakteerd op een appel/abrikoos cake (plakje) van EGA recept vandaag heb ik er dus weer eentje en verder qua eten weer heel netjes de regeltjes gevolgd. Een erg emotionele nacht achter de rug waar we met zijn allen hebben staan janken. De hele groep zo zat als een balletje maar nuchtere ikke de hele avond Spa rood en heb dit ook niet als een gemis ervaren. Dus ja, ik ga mezelf niet te druk maken over die blunder van vrijdag, er zullen er best nog wel eens voorbij komen. Ik heb de lat dan ook niet hoog gelegd, easy does it!!
Groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 26 mrt 2017 9:54    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Lekker Maria!
Ook al ben je niet zo van een dagboekje, dit voorsteldraadje gaat er al wel op lijken.. maak gezellig een boekje aan in het EGA hoekje, Ellen heeft al uitgelegd in haar welkomtwoordje hoe je dat doet. Je zult zien dat je dan meer feedback krijgt van andere meiden die ook Ega doe. Want bij de voorstelhoek, waar je nu zit is minder interactie. Deze plek wordt vaak alleen bekeken om nieuwe mensen te ontmoeten en welkom te heten..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 mrt 2017 11:39    
Onbekend Weeggegevens   MariaG

Dieet: EGA

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:
Lekker Maria!
Ook al ben je niet zo van een dagboekje, dit voorsteldraadje gaat er al wel op lijken.. maak gezellig een boekje aan in het EGA hoekje, Ellen heeft al uitgelegd in haar welkomtwoordje hoe je dat doet. Je zult zien dat je dan meer feedback krijgt van andere meiden die ook Ega doe. Want bij de voorstelhoek, waar je nu zit is minder interactie. Deze plek wordt vaak alleen bekeken om nieuwe mensen te ontmoeten en welkom te heten..

Ik heb het gisteren idd al bijgehouden met de bedoeling een daagboekje aan te maken.
Ik zie je daar Mamdarijn Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 26 mrt 2017 12:10    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Top, ik ga gelijk een kijkje nemen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 mrt 2017 13:29    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2