Auteur |
Bericht |
Ines Weegclubfan voor het leven
Geregistreerd op: 2-3-2004 Berichten: 12220 Dieet: Sonja Bakker Woonplaats: Alphen aan de Rijn
|
|
Ik koop altijd amandelen in vlies, die zijn het goedkoopst, ik kook dan water en doe de amandelen er 1 minuutje bij, spoel ze daarna meteen af in koudt water, dan gaat het velletje er heel makkelijk af.
Droog ze dan in de magnetron, na het drogen goed af laten koelen, ik maal ze dan tot meel.
200 gram gemalen amandelen
zoetstof naar smaak
Amandelessence naar smaak
1 eiwit
cacao
suikervrije chocola van jamin of een ander merk
Doe de amandelmeel in een kom en doe er de eiwit, zoetstof en amandelessence bij en kneed het goed door elkaar, wel even proeven voor de smaak.
Draai er balletjes van en rol ze door de cacao, laat ondertussen de chocola au bain marie smelten, wanneer de balletjes allemaal door de cacao zijn gerold, kan je ze in de gesmolten chocola doen, even rolle en met een kaasprikker eruit vissen, zet die op een bord met folie, als ze klaar zijn in de koelkast zetten om af te koelen.
Eet smakelijk |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 21 feb 2007 13:22 |
|
|
|
|
Libby Weegclubfan voor het leven
|
|
ja, dit zijn ze , nu de foto er nog bij . |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 21 feb 2007 13:25 |
|
|
Hermie Weegclubfan voor het leven
Geregistreerd op: 16-12-2006 Berichten: 5003 Dieet: Gezond eten (kcal tellen)
|
|
die hadden bij mij geen lang leven
Ik kan zelf geen amandelen malen,dat is balen_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 21 feb 2007 19:49 |
|
|
Ines Weegclubfan voor het leven
Geregistreerd op: 2-3-2004 Berichten: 12220 Dieet: Sonja Bakker Woonplaats: Alphen aan de Rijn
|
|
Als je een keer in Duitsland bent, daar kan je in elke supermarkt amandelmeel kopen voor een prikkie. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 21 feb 2007 20:23 |
|
|
|
|