Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Astrid stelt zich voor.

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Astrid26
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Intermittent fasting 16/8

Reageer met quote
Hallo allemaal,
Ik ben Astrid, getrouwd, 2 dochtertjes en werk 28 uur per week. Een aantal jaren geleden ben ik 15 kilo afgevallen, d.m.v. Southbeach dieet. Daarna Ega, Atkins, etc. Helaas, alle verloren kilo's zitten er weer aan en ik voel me er niet prettig bij. Het afvallen gaat goed, maar het verloren gewicht eraf houden lukt me niet.
Ik heb mijn stoute schoenen aangetrokken en me aangemeld op dit forum. Er moet 'gewoon' weer minimaal 10 kilo af en ik wil me weer lekker in mijn vel voelen!
Dit keer geen Southbeach of een ander dieet, maar ik ga voor lekker gezond eten. Lijkt me ook beter inpasbaar voor het hele gezin. Ik wens jullie allemaal succes met afvallen en gezond eten, en ik sluit me graag bij jullie aan. Hartelijke groetjes van Astrid.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 okt 2012 20:58    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Hoi Astrid!

Welkom hier.. Leuk dat je weegclub hebt gevonden! Ik wens je heel veel succes met je nieuwe poging! Je voornemen klinkt helemaal goed, met normaal gezond eten moet 10 kilo is een mooi haalbaar doel zijn! We zullen je hier steunen hoor.. door dik en dun Lachen
Heb je de recepten hier al ontdekt? Daar zit voldoende inspiratie voor je in denk ik!

Trek je naast de stoute ook je sportschoenen aan?

Groetjes van Mamdarijn

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 okt 2012 21:07    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hallo Astrid, welkom bij de weegclub. Het klopt dat op gewicht blijven wel het moeilijkste is. Afvallen doe je met een doel voor ogen, bij op gewicht blijven is dat eind nooit in zicht.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

klik hier voor informatie over en dagboekjes in het subforum Gezond eten

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden. En anders gewoon even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Karin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 okt 2012 21:25    
Vrouw Weeggegevens   Astrid26

Dieet: Intermittent fasting 16/8

Reageer met quote
Bedankt voor het warme welkom!

Sportschoenen? ja, die zou ik eigenlijk aan moeten trekken. Ik beweeg te weinig. Naast het gezond eten; een punt van aandacht voor me.

Groet, Astrid
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 okt 2012 21:28    
Vrouw Weeggegevens   Keetje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Grip op koolhydraten

Reageer met quote
Hoi Astrid,
In jouw berichtje herken ik veel van mezelf. Ook ik wil ruim 10 kilo afvallen en dit keer niet meer door een dieet te volgen maar door gezond te eten. Het is denk ik even zoeken naar een balans tussen eten en bewegen. Ik heb inmiddels mijn wandelschoenen afgestoft en weer gebruikt, zo ook de hometrainer.
Ik wens je heel veel succes.
Groetjes
Marea

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 okt 2012 21:33    
Vrouw Weeggegevens   Suze1979
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Astrid,

Succes allereerst!! Ook ik wil 10 kilo kwijt en dan nog 5 kilo. Hoop het ook te bereiken met gezond eten. Nu lekker een rose'tje. Vond dat ik dat wel verdiend heb na een week niet snoepen enz..

Groetjes!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 okt 2012 22:02    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: deels maaltijdvervangers-deels koolh beperkt

Reageer met quote

Hey Astrid, ik dacht: Laat ik ff Astrid schrijven," want jij bent ook nog niet zo lang bezig. Je bent al weer lekker afgevallen en het is leuk om support te krijgen van alle mede "lijners".
Ik wens je heel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 20 okt 2012 20:39    
Vrouw Weeggegevens   Jenny Lipstick
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond Eten

Reageer met quote
Hoi Astrid,

Jenny Lipstick hier Lachen ) leuk dat je even op FB hebt gekeken, er volgen binnenkort weer wt onderwerpen. Heb het opeens zo druk met gezond eten zeg...hihihii

Met de tips kan ik weer vooruit, thanks! Ik heb vandaag inderdaad jam door de yoghurt gedaan, alleen was het geen jam van zonnatura. Je bent de tweede die me tipt over stevia...staat op mijn lijstje hoor. Ik ga morgen even jou eetdagboekje doorlezen. Nu lekker mijn bedje opzoeken. Morgenochtend staan onze hondjes weer vroeg te trappelen Uitlachen

Trusten! Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 05 nov 2012 1:15    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: deels maaltijdvervangers-deels koolh beperkt

Reageer met quote
Lieve Astrid,

Ik zag dat je dagboekje gesloten is, maar wilde je toch nog even dit laten weten.

Ik wilde je namelijk even zeggen dat er een vervolg is van de weegclub. Ik heb me al voorgesteld en een dagboekje aangemaakt. Het staat nog in de kinderschoenen, maar wat zou het leuk zijn als we er met elkaar wat moois van maken.

Kom jij er ook bij?

https://dini.actieforum.com/

Heel veel liefs, ik kan je niet missen hoor.

Crebster

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 25 mei 2022 6:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1