Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

anneke73 proteinedieet dagboek

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   anneke73
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: proteinedieet

Reageer met quote
Hoi Hoi,

ik ben Anneke, en ben vandaag precies drie weken bezig met het proteinedieet. Tot nog toe ben ik exact 5,6 kilo kwijt.

Echter, de laatste drie dagen is er geen gram meer afgegaan. Ik heb wel last van lichte bloedingen. Heel erg vreemd, want ik heb al jaren een mirena spiraal en menstrueer dus niet meer. Kan dit er iets mee te maken hebben, dat er niks meer is afgegaan.

Morgen weegmoment, wel jammer dat ik nu waarschijnlijk niet aan mijn streefdoel van -2 kg/week ga komen. Bovendien vertrek ik zaterdag voor 4 dagen op een skitrip en gaat het daar moeilijk worden niet te zondigen.

Ik wilde mij aansluiten bij een recent forum over proteinedieet, maar vond niet direct iets (heel veel resultaten, maar wist niet goed welk nog een recent onderwerp betrof).

Hopelijk vind ik hier mede-proteinedieters om samen tips uit te wisselen, te klagen als er een minder momentje is, en vooral om elkaar te motiveren zodat we nog beter aan ons streefgewicht geraken.

Groetjes en hopelijk heel wat reacties

xx Anneke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 feb 2017 15:37    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hallo Anneke ik heb dit bericht naar de maaltijdvervangers verplaatst en de titel aangepast nu staat de dagboek link in je profiel.
Ik raad je dringend aan om naar de huisarts te gaan voor de bloedingen dat is niet gezond.

succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 01 feb 2017 18:47    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
welkom Anneke

ik heb wel eens gehoord dat vrouwen onregelmatig gaan menstrueren bij een streng dieet...maar zoals Ellen al aangeeft,safety first en even naar de huisarts

wat afvallen betreft...met elk dieet val je de eerst 2 weken flink af en daarna gaat het even minder,in het begin raak je gewoon heel veel vocht kwijt,vet gaat wat langzamer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 01 feb 2017 21:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1