Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Alleen maar groen in 2014 streng sprintje 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 34, 35, 36, 37  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Betteke
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
Jooze schreef:
@Betteke, fijn dat het de goede kant op gaat!!!

Hier baal ik een beetje van de 2 ons, hoopte echt mijn gezonde gewicht gehaald te hebben, maar Nee. Het is wel groen. Dus ik zou blij moeten zijn maar toch. Nu hopen dat het te maken heeft met de menstruatie en ik volgende week alsnog kan knallen. Ben er wel een beetje bang voor. Ga 2x uiteten en inhouden wordt dan wel echt een uitdaging?.

Volgende week komt vast je gezonde gewicht en lukt niet door etentjes dan week erop!!!

Hij is groen top ook voor anderen top gedaan!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 mrt 2014 14:19    
Vrouw Weeggegevens   Iris-40kg
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cambridge

Reageer met quote
Na vorige week een klapper nu maar 1 ons gelukkig dus wel groen, maar goed te veel etentjes en na een goede week gaat het altijd wat langzamer. Zucht (stiekum van de week de 112 al gezien maar vanochtend helaas (nog) weer in de 113.

Iedereen weer succes deze week nog 2 te gaan en we hebben het hele sprint in groen gered. Dat is toch een geweldige prestatie 😃

Woensdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 mrt 2014 16:24    
Vrouw Weeggegevens   r00sje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Yes, het is maar 2 ons, maar ik doe nog mee.
Het afvallen gaat de laatste weken heel langzaam, toch eens goed opletten of ik stiekem niet smokkel.
Zet hem op hè , wij vieren houden het vol .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 mrt 2014 6:54    
Vrouw   xxxxx
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@Betteke, thanks, en ja ik zie wel. Zou fijn zijn als ik nu eens echt ga afvallen, maar helaas het lijkt er niet in te zitten.
@roosje, weer 2 ons goed bezig weer een week verder!
@IrisGroen!! Moeilijk als het even langzaam gaat maar we kunnen het! En als ik het red ben ik echt trots op mezelf, al is er niet veel kilo af. Zo lang groen is al een prestatie ja!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 mrt 2014 9:22    
Vrouw Weeggegevens   Summerproof
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
@Jooze, je bent toch maar mooi 1,5 kg kwijt in 7 weken! Is inderdaad niet snel, maar het is er wel af. Bekijk het van de positieve kant Lach

@Betteke, komt er hierna nog een nieuw streng sprintje? Dan zou ik graag weer willen meedoen. Heb het idee dat ik de afvalmodus weer heb gevonden ;-)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 mrt 2014 12:17    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Is goed misschien lukt mij dan ook weer beter!!
Fijn weekend

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 mrt 2014 12:31    
Vrouw Weeggegevens   Summerproof

Reageer met quote
Leuk! Fijn weekend :)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 mrt 2014 12:40    
Vrouw   xxxxx
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Helaas wordt een klavertje 3? Maar moet eerlijk bekennen dat ik het geen drama vind. Was erg goed gegaan met mijn etentjes en dan is dit best prima. HEEEEL VEEEL succes voor de laatste en wie weet tot een volgend sprintje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 mrt 2014 18:36    
Vrouw Weeggegevens   r00sje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja hoor ik wil ook weer meedoen.
In jaren is het lijnen me nog niet zo goed gelukt als nu.
Dus ik wil nog even doorgaan en hopelijk haal ik nu eindelijk m'n streef gewicht eens.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 mrt 2014 19:53    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Jooze schreef:
Helaas wordt een klavertje 3? Maar moet eerlijk bekennen dat ik het geen drama vind. Was erg goed gegaan met mijn etentjes en dan is dit best prima. HEEEEL VEEEL succes voor de laatste en wie weet tot een volgend sprintje.

Jammer Jooze maar als goed gegaan is met etentjes prima toch. Blijft moeilijk. Tot volgend sprintje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 mrt 2014 20:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 34, 35, 36, 37  Volgende
Pagina 35 van 37