Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Alleen maar groen dl 3

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
LiesbethM schreef:
Wat jammer Elisabeth!
Hier gaat het ook erg moeizaam. Ik weet niet of ik de komende week ga redden.

Kom op, maak een plan!
Zelf ga ik de oktober maand weer schrijven, dus s morgens een eetplan maken en aftekenen wat er daadwerkelijk gegeten wordt.
Meestal geeft dat mij weer een zet de goede kant op en zorgt voor bewustwording.
Stiekum aan maak ik toch weer te veel uitzonderingen en groeien mijn porties.
Ik wil echt met enige ruimte onder de 60 komen en blijven!.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 okt 2018 6:12    
Vrouw Weeggegevens   Drean93
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Sporten en gezond eten

Reageer met quote
Ik ga morgen voor 3 weken op vakantie. Hopelijk kunnen ze daar in Thailand een beetje gezond eten maken en kom ik over 3 weken weer groen terug:)
Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 okt 2018 7:20    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Fijne vakantie Drean, en natuurlijk gaat dat lukken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 01 okt 2018 8:43    
Vrouw Weeggegevens   Lightfeather
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Goedemiddag allemaal,

De kop van de week is er weer af. Ik hoop dat iedereen een fijn weekend had. Ik ben vrijdag naar mijn dochter+gezin gegaan samen met mijn jongste. Het was boven verwachting gezellig deze keer, erg prettig.

Hoewel mijn dochter wel leek te proberen om rekening met mijn kh-arme eetwijze te houden, kwam daar weinig van terecht.
Het was goed dat ik zelf enkele dingen had meegenomen.
Vrijdag ging het redelijk goed, slechts 1 ons omhoog bleek zaterdagochtend.

Zaterdag was lastiger omdat ze soep uit een kartonnen pakje had gemaakt, zo'n poedertje. Ze wilde wel wat apart voor mij halen maar dan moest ik op afstand even snel iets bedenken, en ze las de voedingswaarden voor maar noemde de waarde van vet of eiwit ipv die van Kh's dus het leek weinig genoeg om niet moeilijk te doen. Bij thuiskomst uit de winkel bleek dat het dus torenhoog was.

Afijn, ik heb het er maar mee gedaan en wel mijn eigen lijnzaadcrackers en tzaziki gegeten ipv haar stokbrood.
Geen tussendoortjes en 's morgens een eitje met ham gebakken.
Er kwam geen groente aan te pas, dus helemaal gezond was het niet. Daar kwam ik dan ook op 2 manieren achter.

Er sluimerde al een week of twee iets van verkoudheid op de achtergrond maar ik had het nog onder controle. Nu gelijk pats boem weg weerstand. Drukke, té vermoeiende dagen met slecht eten, tja dat doet het gelijk he, dus nu ziek. Koortsig en vreselijk last van mijn luchtwegen. Gisteren in bed doorgebracht. Vandaag rustig aan wel wat doen, want ik kan helaas niet alles maar laten voor wat het is. Hopelijk hoef ik niet aan de prednison, dan kan ik gelijk uit het sprintje stappen want dan vliegt mijn gewicht omhoog. Even afwachten dus maar.

Verder door de vele kh's die ik alsnog zaterdag binnen kreeg wat vocht aan het vasthouden. Ik heb gelukkig nog een paar dagen om dat er weer af te werken maar dat is lastig want ik ben nu wel uit ketose en dat duurt minimaal 2 tot 3 dagen om er weer in te komen. Op dit moment 76.5, dus er zal tenminste 3 ons af moeten om groen te worden deze week. Aangezien het gisteren nog 76.7 was gaat het gelukkig al de goede kant op. Ik ben blij dat ik mijn gewicht wat eerder had ingestuurd vorige week want ik zat voor ik weg ging al in de 75, best zonde maar ik had er wel op gerekend dat dit zou gebeuren en vind het al super dat het zo binnen deze grenzen is gebleven.
Erg veel trek in eten heb ik niet nu ik ziek ben, maar dat is juíst een grote valkuil want als ik tekort eet dan schiet mijn lijf gelijk in spaarstand.
Even een paar dagen super goed mijn best doen dus om weer 100% op schema te komen. Cravings heb ik niet, dat is een meevaller.

Quote:
Als ik geen groen heb verwijder ik mijzelf maar blijf gewoon sprintbeheerder Lightfeather. Ik ben niet zo dat ik dan niets meer van me laat horen hoor

Ik wist niet dat je beheerder van een sprint kon blijven als jezelf niet meer meedoet in het sprintje Liesbeth.
Ik dacht dat als jij eruit stapt dat dan de hele sprint ophoudt te bestaan, vandaar mijn vraag. Weer iets geleerd, hihi.

Quote:
knalrood hier dus ik neem ook afscheid
ik kan beter niet met groene sprintjes meedoen,het lijkt dan juist niet te lukken

Jammer Dipinipi, misschien teveel druk erop?

Quote:
Veel succes en tot in een ander sprintje!

Succes Elisabeth, we hebben nog wel een sprintje waar we samen inzitten dus ik kom je daar weer tegen. Lachen
Quote:
Ik wil echt met enige ruimte onder de 60 komen en blijven!.

Daar zit je ondanks deze week rood toch al heel dicht tegen aan Elisabeth, lekker.

Fijne vakantie Drean!
Thailand heeft een goede, gezonde keuken dus dat moet goedkomen.

Fijne dag verder mensen. Mallepietje

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 okt 2018 12:19    
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM

Dieet: Gezond eten 8 augustus 2017 Gastric Sleeve operatie

Reageer met quote
Elisabeth was deze week rood en doet niet meer mee.
Ik zag dat je nu weer groen bent Elisabeth. Jammer van dit sprintje maar wel fijn voor je!!

Aardblij was nog met vakantie maar zou er deze week weer moeten zijn. Nu hopen op groen!!

Veel succes allemaal de komende week!
[/b]

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 okt 2018 6:17    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Komt wel weer een nieuw groen sprintje Lach ga ik het nog eens proberen.

Succes allemaal Zwaaien

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 okt 2018 7:18    

Reageer met quote
Zo is het!
Bij mij gaat het gelukkig ook weer goed Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 okt 2018 8:03    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Hier weer groen. Gaat goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 07 okt 2018 8:24    
Vrouw Weeggegevens   Aardblij
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur

Reageer met quote
Ik ben weer terug van vakantie. Vanmorgen een lichtrood hokje maar dat is over een paar dagen vast wel weer groen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 okt 2018 9:56    

Reageer met quote
Aardblij schreef:
Ik ben weer terug van vakantie. Vanmorgen een lichtrood hokje maar dat is over een paar dagen vast wel weer groen.
Goed gedaan!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 okt 2018 9:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 8 van 9