Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Afvallende Bakster

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Bakster
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hallo eensgezinde,

Terwijl ik op het internet aan het speuren was, kwam ik dit forum tegen. Ik ben sinds begin deze maand gestart met mijn zo veelste afvalpoging en hoop dat praten met gelijkgestemde me kan ondersteunen.

Maar laat ik bij het begin beginnen. Ik ben een voltijd werkende vrouw van 30 en woon met mijn man in Utrecht. In mijn vrije tijd sta ik het liefste in de keuken om te bakken. Het geeft mij veel voldoening om mooie creaties te bedenken en te experimenteren met smaken en texturen.

Als tiener zijnde (zodra ik zakgeld kreeg) heb ik altijd veel gesnoept. ik werd dus ook steeds dikker. dit ging vaak in fases, waarbij ik momenten had dat ik afviel en weer aankwam. Een echte jojo.

Nu ik 30 jaar ben en gelukkig getrouwd wil ik terug naar een gezond gewicht. Een dieet (dit mag je eten, zoveel gram, zo laat) is niet aan mij besteed. Heb dit diverse malen geprobeerd, maar ik eindigde zwaarder dan ik begon, omdat ik het niet vol hou.

Inmiddels ben ik per 1-8 weer druk bezig met afvallen. Toen de weegschaal 86kg aan gaf schrok ik en ging bij mij (weer) de knop om.

Gebruik nu een handige app waar ik mijn activity tracker aan heb gekoppeld. Hou hierin dagelijks mijn eet- en sport gedrag bij en weeg mezelf dagelijks op hetzelfde tijdstip. Ik fietste al dagelijks van en naar mijn werk, maar ben ook gaan sporten 2x in de week. Ik ben minder gaan snoepen en heb mijn maaltijden (ietjes) kleiner gemaakt. Ik zorg dat ik dagelijks rond de 1200kcal uitkom (dus 1200kcal (doel) - gegeten callorien + trainings callorien).

Tot nu toe ben ik op deze manier 4kg afgevallen. Ik hoop dat ik het vol kan houden.Ik blijf gewoon bakken (dat maakt me happy) maar eet er nu veel minder van. Hopelijk kan ik mijn afvallen doorzetten en niet beginnen met jojo-en
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2018 13:45    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hallo Bakster, van harte welkom bij de weegclub.
Ik heb in de omschrijving gezonder leven gezet je hebt geen groot overgewicht dus als je zoals je de snoeptrommel in de ban doet kom je een aardig eindje in de buurt.
Wel moeilijk als je van bakken houd want dan gaat een vinger met beslag snel naar de mond

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2018 15:09    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Welkom Bakster. Ik mag ook heel graag bakken, dat kan wel eens een nadeel zijn. Maar je maakt een goed begin. Heel veel succes.

Groetjes Morgenrood2

Zondag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 28 aug 2018 23:39    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
welkom Bakster
ik bak ook graag maar deed dat niet meer aangezien ik ook veel te zwaar werd

ik bak nu suikervrij en wat bewuster

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 29 aug 2018 14:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1