Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

afvallen na bevalling

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   ffc
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezonder eten

Reageer met quote
heeft er iemand goede tips voor mij om af te vallen na mn bevalling? ik heb nu zo'n blubber buik over en ik raak die 8 extra kilo ook nie kwijt Sip dus nu wil ik gelijk maar goed gaan afvallen Lach
misschien ervaring ermee???

alvast bedankt! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 mei 2010 20:43    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
gezond eten en lekker bewegen dan zal het echt wel lukken Erg blij

je buik heeft gewoon tijd nodig

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 10 mei 2010 7:18    
Vrouw Weeggegevens   Merian
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten, meer bewegen

Reageer met quote
Hoe lang is het geleden dat je bent bevallen? Je lijf heeft inderdaad nog wel even tijd nodig om te ontzwangeren. En geef je ook borstvoeding? Dan zijn er nog wel wat dingen om rekening mee te houden.
In het algemeen kun je stellen dat het wel goed is om lekker buiten te bewegen. Je baby in de wandelwagen en echt een flink stuk wandelen, jullie krijgen dan allebei frisse lucht, en jij ook nog beweging erbij. Op die manier viel ik na de bevalling van mijn oudste ook ca. 5 kilo af. Ik ging wel echt élke dag een uur flink aan de wandel door heuvelachtig gebied (ook als het regende of sneeuwde!).

Merian

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 mei 2010 10:49    
Vrouw Weeggegevens   ffc

Reageer met quote
ik ben 5 maanden geleden bevallen. ik was 23 kilo aangekomen in totaal, de laatste paar maanden hield ik erg veel vocht vast en daarom zwol ik op als een ballon Sip en omdat ik zo last van mn bekken had kon ik nie meer lopen. nu pas kan ik weer wat doen,dus als het lekker weer is en ik ben vrij dan ga ik met mn dochter wandelen. verder probeer ik overdag tijdens werk op mn eten te letten (geen snoep en tosti's meer Lach )
ik ben al 15 kilo kwijt maar ik wil er meer af,dus ga mn best doen nu Lach

bedankt voor jullie reacties!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 mei 2010 20:50    
Vrouw Weeggegevens   Michaela Smit

Dieet: tussendoortjes laten staan

Reageer met quote
Ik zou het langzaam maar zeker doen. Probeer je eetpatroon iets te veranderen (laat bv het toetje standaard staan) en ga wat meer bewegen. Ik zou zeker niet al te veel gaan doen.

Bij mijn eerste was ik na een jaar weer op gewicht. Mijn 'dieet' was dat ik alleen at als ik de baby ook wat gaf. Tja als ik vind dat een kind 4 uur tussen de voedingen moet laten mag ik het ook van mijzelf verwachten. Bij de 2e is het er nooit van gekomen, en is er 3 kilo blijven zitten.

De 3e is nu 5.5 maand en ik moet nog 4 kilo kwijt (en de 3 kilo die bij de 2e is blijven zitten).

Ik ben een maand geleden begonnen, en mijn 'dieet' bestaat nu uit geen tussendoortjes eten, eigenlijk het zelfde als ik bij nr 1 gedaan heb. Voor mij werkt het geweldig. Bij de maaltijden kan ik lekker eten zonder me schuldig te voelen, ik hoef niets te laten staan, en als ik eens wel wat tussendoor neem kan ik makkelijk de draad weer oppakken. (Mag duidelijk zijn dat mijn 'probleem' is dat ik normaal makkelijk tussendoor wat eet, hapje hier, hapje daar en ongemerkt gaat er toch heel wat naar binnen.)

Mijn doel is om voor de zomer op gewicht te zijn, en als ik de komende weken net zo lekker door blijf gaan als de afgelopen maand moet dat lukken!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 mei 2010 13:17    
Vrouw Weeggegevens   Michaela Smit

Dieet: tussendoortjes laten staan

Reageer met quote
ps, als ik zin heb in iets lekkers roep ik tegen mijzelf: nemen is heel lekker, maar straks heb je spijt. Als je het nu niet laat staan voel je je straks nog beter.

Werkt als een trein!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 mei 2010 13:19    
Vrouw Weeggegevens   ffc

Reageer met quote
ja dat probeer ik nu ook te doen. en geen gewone cola maar zonder suiker Lach en alleen op zaterdag 1 blikje haha. en als ik wat lekkers wil dan ook alleen zaterdag en maar een beetje, zo heb ik wat om naar uit te kijken haha!
en savonds heb ik nooit zin om te koken dus doe ik of soep of lekker wokken. en vlees lust ik niet dus is alleen kipfilet en soms gehakt. het is bij mij gewoon dat ik tijdens mn zwangerschap we lte veel at en nu nie meer zoveel kan sporten als daarvoor.
maar als het wat beter weer is ga ik fietsen naar mn werk, das al een uur per dag dus dan moet het wat beter gaan denk ik. en met de trap i.p.v lift (ik werk 3 hoog)

nu hopen dat het er van de zomer al wat strakker uitziet. Lach

dat willen we allemaal geloof ik he Uitlachen

groetjes!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 mei 2010 21:42    
Vrouw   Viva

Reageer met quote
Hoi!

Een super fijne en gemakkelijke manier om af te vallen en een mooie buik te krijgen is door te trainen met BFlex. Ik heb dit zelf gedaan (en doe het nu nog steeds); Ideaal is dat je kunt trainen terzwijl je kleintje slaapt. Er wordt geadviseerd om drie keer per week 20 minuten te trainen. Dat haal ik meestal wel en voel me er erg goed bij! Erg blij
De website waarop je kunt kijken is www.bflex-health.nl

Groetjes van Viva
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 mei 2010 13:41    
Vrouw Weeggegevens   pylkje
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Eigen

Reageer met quote
.r

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 jun 2010 11:58    
Vrouw   Viva

Reageer met quote
Hoi,

Kijk eens op www.benfit.nl of op www.bflex-health.nl
Ik heb een combinatie van beide gedaan en ben super blij met mijn buik nu!!!
Erg blij
Groetjes van Viva
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 jun 2010 14:57    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1