Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Afvallen na 2 kinderen

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   LM-MR
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond(er) eten

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Eigenlijk ben ik niet nieuw hier, ik ben hier ook wel eens geweest vóór ik kinderen had en vervolgens is het mij na de 1e ook gelukt om met dit forum af te vallen. Wel heb ik een nieuw account nu, omdat ik het toch wel fijn vind om na een zwangerschap weer 'fris' te starten en zo'n knalrood vakje gelijk in het begin motiveert dan niet echt.

Mijn grootste valkuil is eigenlijk gewoon dat ik van eten houd. Ik vind gewoon bijna alles lekker.. ik ben dit keer begonnen met afvallen toen m'n jongste 6 weken was. Het is mij in ieder geval al gelukt om de eerste 5kg weer te verliezen, maar ik schommelde de afgelopen maanden eigenlijk tussen de 71 en 73kg. Als ik goed op mijn eten let dan lukt het mij om rond de 71 te zitten en als ik mij laat gaan schiet de weegschaal gauw weer richting 73. Door de corona en 2 kleine kinderen thuis, schoot het bewegen er wat bij in.. en dat met de zwangerschapskilo's die er nog aan zitten. Niet heel erg bevorderlijk dus! Sinds een kleine 3 weken ben ik weer rustig begonnen met een basisconditie opbouwen door 1x per week hard te lopen met Evy (start to run) en 1x per week te zwemmen (1,5 a 2 km binnen 45 a 60 min). En nu mijn vriend sinds maandag weer aan het werk is, ben ik ook (wéér) begonnen met op mijn eten letten. Ik wil toch echt weer 66kg (van voor mijn zwangerschap(pen) wegen en het liefst rond de 63. Dat is mij tussen beide zwangerschappen door ook gelukt, dus nu moet het ook kunnen. Zelf heb ik nog 2 weken vakantie (onderwijs) en dan moet ik ook weer aan de slag. Het dagelijks ritme is voor mij een lijdraad om de boel beter vol te kunnen houden.

Ik ben niet zo'n dagelijkse schrijfster, helemaal niet als ik het druk heb met mijn gezin, werk en sociale leven. Wel kom ik af en toe even buurten en zal ik ook wel het e.e.a. (mee)schrijven. Tot snel!

Trotse mama van L.M. 12-08-2016 & M.R. 09-01-2020
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 jul 2020 13:08    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
welkom back Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 03 aug 2020 23:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1