Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Afvallen met extra stimulans

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   xdmissie
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten met weinig KH

Reageer met quote
Ik vind altijd dat ik zelf moet kunnen afvallen en dit vasthouden, maar de praktijk leert dat ik het een hele periode alleen kan en dat er dan toch weer langzaam eetgedrag ontstaat waarvan ik weet dat ik zeker niet afvallen en eerder aankomen. (geleidelijk)

Met deelname en deze weegclub wil ik eens kijken of mijn drive wat beter gehandhaafd blijft.

Ik hou van lekker eten heb 2 kinderen en een man die ik niet een dieet op wil leggen. Ik kook lekker, maar gebruik hierbij ook geregeld ingredienten die het niet makkelijk maken om af te vallen.
Creme fraiche, spekkies door de stamppotten, rookworst (en dan gerust een halve pp) door de stamppot.
Ik tel geen calorieen maar weet wel dat dit enorm veel bijtelt.

Ik heb een poosje minder koolhydraten en vrijwel geen suikers genomen en ik kon echt merken dat dit me meer energie opleverde en dat ik ook gewicht verloor. Ben toen op eigen kracht in 2 a 3 maanden 10 kilo afgevallen. Maar die zijn in een jaar tijd er heel geleidelijk weel aan gekomen.

Voor mijn gezondheid is het belangrijk een stuk minder te wegen dan ik nu doe.
Daarom is het misschien goed om het op deze manier te proberen.

Ik hoop op een inspirerend weegclubje Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 feb 2017 11:22    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Welkom bij de weegclub, Xdmissie. Ik wens je veel succes en ook heel veel plezier. Maak misschien een dagboekje waar je alles bij kunt houden en anderen je advies kunnen geven, als je dat wilt.

Succes.

Groetjes Morgenrood2

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 26 feb 2017 11:30    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
Hallo xdmissie , van harte welkom bij de weegclub.
op je suiker letten zal al veel schelen,je hebt het al eens voor elkaar gekregen om af te vallen en weet ook dat je je er beter bij voelt...ik zou zeggen ga er voor

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,Dini

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 26 feb 2017 23:20    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Welkom XDmissie, afvallen is vaak het probleem niet he? Maar het gewicht eraf houden wel. Dus als je straks weer op gewicht bent, juist dan zou ik hier nog een poosje blijven rondhangen. Want stabiliseren valt nu eenmaal niet mee.

Je moet van je dieet liever een manier van eten maken. Dat kun je dan namelijk gewoon voor altijd volhouden. Ik eet al langer khd arm en het bevalt mij prima. Ik kom ook wel eens weer wat aan, maar weet het op tijd (elke week wegen!) en dan grijp ik terug naar wat minder van alles. Dat is dan vaak al voldoende.

Ik wens je heel veel succes en ook plezier hier! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 feb 2017 3:25    
Vrouw Weeggegevens   xdmissie

Dieet: Gezond eten met weinig KH

Reageer met quote
Dank je wel voor jullie welkom.
Afvallen vind ik ook best nog lastig hoor ohhh maar het vasthouden is inderdaad de kunst.
Ik probeer ook mijn leefstijl te veranderen, maar soms zijn dan bijvoorbeeld de stokbroodjes met kruidenboter weer zo lekker als ik uit eten ga ofzo en dan eet ik voor ik het weet weer brood en sluipt het er zo weer in.

Maar wekelijks wegen is wel een goede methode inderdaad.
Dan kan je het direct weer corrigeren als blijkt dat je gewicht weer de verkeerde kant op gaat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 feb 2017 21:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1