Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Afvallen met Cambridge of het Straight Away dieët

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
ja dat zag ik je bent zeker al veel afgevallen,Atkins is toch khd arm toch?
Zeker weten gaat je dat lukken met stap twee om af te vallen!!
Als ik je een tip mag geven zou ik de opbouw wel goed volgen,dat is iets wat ik nooit gedaan heb,en waardoor ik dan mijn eetpatroon niet heb veranderd en daarna weer net zo snel aankwam Schaam Schaam
Ik heb het dieet al vaker gedaan,de kilo,s gaan er snel af,maar ik zal het nu het hele programma vol moeten houden anders leer ik het nooit!!Welke producten heb jij?
Ik vind de chocolade mint lekker,en als soep heb ik de groente en champignon,maar de laatste vind ik toch niet zo Rollende ogen vanaf volgende week mag ik weer reepjes smullen
Ik wens je veel succes met afvallen!! Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 mrt 2018 18:05    
Vrouw Weeggegevens   Dilithium
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
ja, Atkins is inderdaad koolhydraatarm. Ik heb tot nu toe alle fase 1 producten uitgeprobeerd. Ik ben geen groot fan van de soepen. De normale pap vind ik wel lekker al is die iets te zoet voor mijn smaak, van de appel-kaneel was ik niet zo weg. Van de repen vind ik de sinaasappel en de chocolade het lekkerst. Die neem ik meestal mee naar het werk, lekker makkelijk!

De cappucino-shake heb ik niet geprobeerd want ik hou absoluut niet van koffie en de toffee-walnoot ook niet omdat ik niet zo goed tegen walnoten kan. De andere smaakjes wel, en die vind ik eigenlijk allemaal wel lekker. Ik maak de shakes nu klaar met de staafmixer, met een shakebeker heb ik toch wel gauw klontjes, ik doe iets fout denk ik ohhh Maar met de staafmixer worden ze perfect dus Lach

Bedankt voor de tip van het opbouwen, dat heb ik vaker gelezen op het internet dat dat best belangrijk is. Je schrijft dat je het dieet al vaker hebt gedaan, mag ik vragen hoe vaak? En hoe lang hou je het gemiddeld vol? Ik kan me voorstellen dat alleen shakes best lastig is als het straks weer mooi weer wordt! Ik hoop dan ook dat ik op mijn streefgewicht zit als het echt mooi weer wordt ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 mrt 2018 17:47    

Reageer met quote
Ik ben de eerste keer met cambridge begonnen voor 6 jaar terug,ben toen eind januari begonnen,en en in 4 maand van 105 kilo naar 81 kilo gegaan,ik had er totaal geen moeite mee!!
Toen was ik tevreden met hoe ik eruit zag,en ben toen gestopt,maar mijn eetpatroon niet veranderd Schaam Schaam
Toen gingen we drie weken naar Turkije All in smullen en als je dan al die tijd alleen maar shakes hebt gehad,met zo nu en dan een tussen week tja je snapt het al,in die weken vakantie 7 kilo aangekomen Schaam Schaam daarna weer begonnen met het dieet en was binnen de kortste keren 75 kilo,voor mij is dat te weinig staat me niet,als ik 80 kilo ben vind ik zelf mooier,maar dat is ieder voor zich natuurlijk,ben daarna ook weer gestopt,en kwam daarna weer veel kilo,s aan,
En ieder jaar bijna in totaal 5 keer weer in de maand januari begonnen,viel weer tot ongeveer 80 kilo af,maar daarna Schaam Schaam je raad het al,
Het is allemaal mijn eigen schuld geweest,dat zeg ik eerlijk,denk ook vaak hoe kun je in godsnaam zo stom zijn en het weer zover laten komen Rollende ogen
Ik heb nu gezegd en het moet me gewoon lukken dit keer,ik doe tot ik de meeste kilo,s eraf heb,stap 1,en daarna iedere keer een stapje verder,ik word dit jaar 58 jaar het zal me toch een keer gaan lukken toch!!
Dus wat ik eigenlijk wil zeggen,afvallen is niet zo moeilijk,maar neem van mij aan het stappenplan is O zo belangrijk!!
Gelukkig hoef jij niet zo heel veel kilo,s toch?
Ik wens je in ieder geval heel veel succes meid,het gaat je zekers lukken,en hopelijk kunnen we elkaar een beetje steunen!!
Groetjes Deeltje Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 mrt 2018 20:59    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Zo zeg Deeltje, die staat! Wat een mooie score deze week voor jou!

Ik laat het Straight Away even voor wat het is. Ik ben nu voor de zoveelste keer dit jaar al weer niet fit, nu weer op de longen. Heb van de dokter een kuur gekregen om er bovenop te komen, maar in mijn hoofd ben ik niet bezig met dieten. Ik weet nog niet hoe ik het ga doen, maar wil de vrijheid/keuze om per dag een stuk fruit erbij te doen of eens een keer zuivel met wat fruit. En ik ben continu bezig met eten en afvallen. Nu eerst echt opknappen en weerstand opbouwen, want ik hoef maar met mn neus in de regen of koude wind te lopen en ik heb het weer te pakken.

Je mag me laten staan in het lijstje maar maaltijdvervangers staan even op een laag pitje.

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 mrt 2018 13:56    

Reageer met quote
Pien net wat je zegt eerst zorgen dat je beter word,vervelend dat je steeds zo vatbaar bent,en vooral met je longen,maar fijn dat je een kuurtje hebt gekregen,dat werkt meestal snel!!
Hier gelukkig weer griep vrij,ik kon er ook maar niet doorkomen,er zijn zoveel mensen ziek,het word tijd dat het warmer word,eventjes geduld nog,maar we gaan de goede kant op Erg blij
Zeker weten blijf je hier staan je hoort erbij,wat je ook gaat doen,
Dit was mijn eerst weegmoment bij haar,was er ook blij mee hoeveel eraf was,het begin is er weer,heb ook wel tegen haar gezegd dit moet echt de laatste keer worden
Rollende ogen dit keer hou ik hopelijk het hele programma vol
Beterschap Pien hoop dat je snel beter bent!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 mrt 2018 16:16    
Vrouw Weeggegevens   sjanie71
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cambridge

Reageer met quote
Hallo meiden mag ik me bij jullie aansluiten?
Ik ben ook weer bezig met CB, ik ben 2 januari begonnen met 112 kg en zit nu op 96,5 kg.

Ik heb al eerder CB gedaan maar verval uiteindelijk toch weer terug in mijn foute eetpatroon. Mijn streefgewicht is 85 kg.
Ik doen het zoal het voorheen was; 3 weken shaken, 1 eetweek. En toevallig is mijn derde eetweek vandaag begonnen cheerleader

Na deze week nog 3 weken shaken, dan in een week versneld af-/opbouwen en dan een weekje op vakantie.
Na mijn vakantie wil konden nog 8 weken doorgaan en dan af-/opbouwen volgens het oude plan. Geen stappenplan dus.

Hoor graag of ik me mag aansluiten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 mrt 2018 19:20    

Reageer met quote
Graag zelfs Sjanie71 Erg blij
Jij bent al lekker veel afgevallen,toch weer knap ook al heb je het eerder gedaan zoals ik Lachen maar het zal ons toch een keer moeten lukken!!
Ik ben vandaag een week bezig,ook al de zoveelste keer,maar heb nooit echt de afbouw en de opbouw gedaan,dacht dat kan ik dan zelf wel Rollende ogen mooi niet dus,maar wil het nu goed doen,met het stappen plan,
Ik doe ook stap 1 vandaag ben ik naar de consulente geweest en er was 3.5 kilo af Erg blij het begin is er!!
wat een lekker vooruitzicht heb je vakantie lekker
Ik heb mijn eerste eet week met passen smullen
Succes met afvallen meid!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 mrt 2018 20:24    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dankjewel voor het welkom Deeltje!
Ik ben even kwijt hoe het ook alweer werkt met de sprintjes; voeg ik mezelf toe, gaat dat automatisch...?

Je eetweek met Pasen is ook erg fijn! Zeker als je bijvoorbeeld een gezin hebt. Mijn man en ik zijn maar met z'n tweetjes en we geven beide eigenlijk niks om Pasen. Voor ons is het alleen een extra vrije dag Schaam Schaam

Ik heb vanavond genoten van m'n salade met zalm. Eigenlijk mag de zalm volgens mij niet, is te vet, maar ik heb er niet heel veel van gegeten dus het zal wel los lopen.

Fijne avond!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 mrt 2018 20:45    

Reageer met quote
Hoi Sjanie je moet jezelf toevoegen,weet je hoe dat werkt?
Wij zijn ook met z,n tweetjes de kinderen zijn de deur al lang uit,maar een van de paasdagen komen ze met aanhang gezellig eten,wij geven ook niks om passen maar dan vind ik het wel gezellig,dan mag ik in ieder geval een stukje vlees en groente smullen
lekker zalm,ach als je dat eenmaal per week doet kan het niet zoveel kwaad,viel jij in de tussen week ook gewoon af?
Probeer maar even of het lukt om je toe te voegen!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 mrt 2018 20:54    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo, ik heb mezelf toegevoegd hoor. Vanmiddag naar m'n weegjuf geweest maar dat was een tikkie teleurstellend. Ik was thuis een kilo afgevallen maar bij haar maar 3 ons. Raar want mijn vochtgehalte was 7 ons gezakt en m'n vet 5 ons. Ik had dus gewoon 1,2 kg minder moeten weten. Vast zware kleding aangehad of zo Vraag

Gezellig Deeltje, met kinderen en aanhang bij elkaar.
Wij hebben geen kinderen, bewust overigens, en andere jaren hebben we er wel meer aan gedaan hoor. Maar dit slaan we het even over.

Net weer erg lekker gegeten, aubergine gerecht uit de tajine. Is echt wel voor herhaling vatbaar.

Heb jij een streefgewicht of heb je voor jezelf een periode afgesproken dat je dit wilt doen?
Ik heb als streefgewicht 85 kg in mijn hoofd maar ik heb voor mezelf ook bepaald dat ik dit sowieso tot 21 april doe. En dan op 30 april, na mijn vakantie in ieder geval nog 4 weken en misschien nog 8 maar dat weet ik nog niet zeker. Mijn streefgewicht is in ieder geval niet heilig.

Oh, en of ik afval tijdens mijn eetweek? Nou, tijdens mijn eerste was ik 3 ons aangekomen, na mijn tweede een kilo afgevallen dus ik ben benieuwd wat het dit keer wordt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 mrt 2018 18:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 2 van 11