Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Actief sprintje,voor echt gemotiveerde mensen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   onig58
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Guusje, succes met werken.
Ik ben nu ook wel klaar met dit weer, sinds gisteren is het flink opgewarmd in huis en krijgen we de warmte er niet meer uit door de ramen en deuren open te zetten. Dus blij als het morgen weer minder is!

Wij eten aardappelpartjes uit de wok met lekker veel kruiden, met boontjes, zelfgemaakte calorie arme truffel mayo en varkenshaas.

Verder komt als het goed is vandaag mijn eerste Lustibox, dus ik ben erg benieuwd. Ik ben voor de family verpakking gegaan met 22 suikervrije, gezonde, kha arme, kalorie arme, etc. etc. producten. Het lijkt me leuk om 's avonds op de bank, voor de tv af en toe wat te kunnen pakken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 aug 2019 7:30    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Goedemorgen

Pfff was gesloopt gisteren,wel 8236 stappen gezet + dan nog het werk dus beweging genoeg.

Alleen vanmorgen werken, vanmiddag naar de audicien voor m'n man, eindelijk gehoorapparaten,we hebben nu vaak zulke rare gesprekken haha

Dan daarna boodschappen dus nog geen idee wat ik ga eten

Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 aug 2019 4:07    

Reageer met quote
Klinkt als een prima dag Guusje!

Hier zijn we net aan het opstarten met de dag. We eten vanavond weer eens spaghetti met een sausje van tomatenpuree en zoete paprika, met een hamburger erbij. Lekkere combinatie, maar of je nou een hamburger pakt of los gehakt..... Het smaakt hetzelfde Lachen en de hamburgers komen in handige verpakkingen kwa aantal kalorien.

We hebben gisteren het eerste product uit de lustibox geproefd, een chocolade waffer van 170 kalorien. Ik heb hier de helft van gepakt en klein gesneden met een mes en vervolgens over mijn proteïne ijsje met galia meloen gedaan, heerlijk! Vriendlief heeft vrolijk en zonder te klagen de andere helft op.

Verder vandaag een normaal dagje, roeien en wandelen staat vanochtend op het programma. En vanmiddag weer achter de sollicitaties aan, ik heb momenteel weer een nieuwe lopen. Echt een bedrijf dat mij super gaaf lijkt om te werken (iets met motoren, vandaar!). Dus even afwachten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 aug 2019 7:40    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Spannend weer Onig, een nieuwe sollicitatie.
Lustibox? Nog nooit van gehoord. Zal eens googlen.

Het is buiten een stuk aangenamer.

Vanavond een buurt bbq. Zoals het er nu uitziet blijft het wel droog.
Bij regen is er wel een oplossing, maar droog weer is toch leuker.
Straks nog een pastasalade maken, want die neem ik dan mee.

Vanmorgen ook al bezoekje aan de tandarts gebracht.
Controle en een klein gaatje aan de achterkant van de voortand herstellen. Gelukkig ook weer gehad Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 aug 2019 9:45    

Reageer met quote
Goedemorgen

Was de BBQ gezellig Dionbi?

Hier 3 ons eraf,na het weekend was ik 7 ons zwaarder dus eigenlijk - 11 ons, maar dat telt hier niet haha.

Heeft het harde zweterig werken toch zin gehad!

Gisteren hutspot gegeten,vond de rookworst niet lekker dus de hond en kat hadden mazzel en het scheelde mij calorieën.

Vanavond bloemkool met draadjes vlees

Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 aug 2019 5:07    

Reageer met quote
Dionbi, ja dat is voor mij ook iets nieuws! Het is een box met suikervrije, zonder kleurstoffen, kha arme, gezonde, ongezouten, etc. etc. snacks. Het varieert van een lolly tot popcorn tot notenmix tot een heerlijk gezonde koek met granen en zelfs chocola. En alles wat ik te hoog in kalorien vind of zelf niet gebruik, dat gaat naar vriendlief. Die eet alles Lachen .

Guusje, goed bezig dus! Eraf is er maar weer mooi af.
Ik eet toevallig vanavond zuurvlees met aardappelpuree en zoete paprika! Even een avondje makkelijk koken (lees opwarmen van eerder gemaakt zuurvlees).

Vandaag word een leuke dag, eerst even roeien en met de hond wandelen. En daarna heb ik een hele middag voor mijzelf, dus ik ga eens ouderwets gamen! Cool Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 aug 2019 7:35    
Vrouw Weeggegevens   Pieterke

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik ben 2 ons zwaarder. Heel veel bewogen ook heel veel gebak en hapjes gehad.

Morgen 2 verjaardagen in Beekbergen en zondag 1 bij ons in het dorp. Dat waren de 13 verjaardagen voor de maanden. In september heb ik 3 verjaardagen.

Gisteren 38 km gefietst en meer dan 10000 stappen.

Vanmorgen 1 grote ronde gewandeld met onze herder.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 aug 2019 12:23    

Reageer met quote
Wat een akelige dag,heb me zo enorm verveeld.

Patat uit de airfryer gegeten met een magere hamburger

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 31 aug 2019 16:45    

Reageer met quote
Hoe komt het Guusje?

Ik heb vandaag geroeid, gewandeld, ontbeten, boodschappen gedaan, daarna lekker gegamed met vriendlief, lunch, verder gegamed, friet en frikandel uit de airfryer en net terug van de grote avond wandeling! Erg blij

We zitten helaas nog vrij veel aan huis vast, omdat we de hond nog niet alleen durven te laten met zijn hechtingen/wond. Het ziet er al een stuk beter uit dan een week terug, maar hij wil er continue aan zitten als we niet opletten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 31 aug 2019 18:06    

Reageer met quote
Gewoon,niks te doen, alleen in de tuin zitten en lezen,was er zo zat van

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 31 aug 2019 18:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 36, 37, 38  Volgende
Pagina 37 van 38