Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Actief sprintje,voor echt gemotiveerde mensen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 35, 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Guusje66
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Lekker onig! Goed bezig

Het word verse spinazie vanavond haha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 aug 2019 10:05    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Vanavond eindelijk na 6 weken vakantie weer naar de ega weegclub. Best zin in om weer iedereen te zien. Heb het voor het eerst in paar jaar tijd goed gedaan. Voorgaande jaren kwam ik altijd aan, had ik echt die stok nodig. Ben dit jaar niet doorgeslagen haha

Wel van het weekend verkeerd gegeten. Broodje hamburger en friet. We hadden havendagen dus lekker op de haven gegeten. Was zo super mooi weer!

Laatste week werken en dan eindelijk vakantie Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 aug 2019 11:50    
Vrouw Weeggegevens   onig58

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Guusje, lekker hoor verse spinazie!

Sannie, heerlijk he zo laat vakantie hebben. Dan is iedereen alweer terug en aan het mopperen dat de vakantie zo kort was en dan heb jij alles nog tegoed. Toppie! Veel plezier.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 aug 2019 12:43    

Reageer met quote
Ik heb net een bericht gehad naar aanleiding van de sollicitatie. Ik mag helaas niet op 2e gesprek komen, maar dat mocht niemand. De functieomschrijving klopte niet (dat had ik ook al aangegeven), waardoor er ook niemand bij de functie paste die het bedrijf eigenlijk in gedachte had. Er stond KAM coördinator in de vacature, terwijl het gesprek over een Calculator/Werkvoorbereider baan ging.

Wel vonden ze mij een fijn persoon en hadden ze mij graag bij het bedrijf willen hebben, maar mijn sterke persoonlijkheid en eigen wil in combinatie met de vrijheid die ik graag wens (meedenken, organiseren, veranderen, flexibiliteit, etc.) in mijn werk, paste niet in de functie zoals het bedrijf deze voor ogen had.

Het gesprek klopte dus niet helemaal, het lag niet aan mij Lachen Cool dat ik met een verwarrend gevoel thuis kwam de vorige keer. Dat hadden dus alle sollicitanten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 aug 2019 15:15    

Reageer met quote
Nou da's lekker dan... beetje slordig

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 aug 2019 15:47    

Reageer met quote
Goedemorgen

Vandaag naar ziekenhuis met man.daarna even wat dingetjes in " de stad".

Gelukkig niet werken,warmte is prima maar niet als je met stofzuiger en dweil in de weer moet!

Vanavond goulash met rijst

Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 aug 2019 6:42    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Jammer onig van je sollicitatie...vind t ook wel erg slordig hoor van dat bedrijf.

Gisteravond was het weer gezellig. Weer nieuwe cursisten, en officieel was ik toch 1,1 kilo afgevallen (afgelopen weken op andere tijden gewogen, en naakt haha)

Vanavond helaas werken. Pfff en dat met die hitte. Alles op het gemakje hoor.
Weet nog niet wat ik ga eten vanavond. Denk maar een koude pastasalade...altijd lekker met deze warmte.

Guusje sterkte vandaag met je mannetje.
En voor rest een hele fijne dag gewenst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 aug 2019 7:57    

Reageer met quote
Guusje, succes in het ziekenhuis. Wij mogen volgende maand weer op controle voor mijn vriend zijn operatie. Het is warm he! Ik heb net mijn roei-sessie er op zitten en plakte echt helemaal aan elkaar Lachen .
Gelukkig zijn er douches uitgevonden!

Sannie, het is ook slecht van het bedrijf. Helaas wist het bemiddelingsbureau ook niet dat de vacature anders in elkaar zat. Nu wel natuurlijk, maar daar heb ik even niks aan. Het is balen, maar we zoeken gewoon verder.

Ik eet vanavond risotto met gerookte kip, Parmezaanse kaas, champignons en bosui, met zout, peper, knoflookpuree, beetje chilipoeder en kerrie kruiden. Gekookt in runderbouillon.

Dus dat wordt een warme buik van het constant bij de pan staan en roeren, maar het is het waard! Erg blij

Er worden vandaag tussen 13.00 en 16.00 weer 6 nieuwe Melt proteïne ijsjes bezorgd Lachen Schaam Schaam Cool , heerlijk!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 aug 2019 8:39    

Reageer met quote
Ze zijn gearriveerd! Het gaat om de 6 potten Melt ijs, de Breyers stonden er al en zijn in de aanbieding bij de plus, vandaar.

één la vol met proteine ijs! Lachen Lachen Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 aug 2019 15:03    

Reageer met quote
Goedemorgen

Weer een warme dag,bij 2 clienten werken dus best zwaar dagje.

vanavond macaroni,gisteravond de saus al laten pruttelen dus snel klaar

Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 aug 2019 6:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 35, 36, 37, 38  Volgende
Pagina 36 van 38