Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Actief sprintje,voor echt gemotiveerde mensen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Pieterke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Sterkte Onig met je hond. Wij geven onze herder schapenvet met knoflook. Geen teken en een mooie huid.

Goede tip om alternatieven te zoeken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 aug 2019 20:03    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Goedemorgen

Het is gisteren andijvie met kipfilet geworden,erg lekker!
De hele dag soort van misselijk,geen idee hoe dat kwam,nu gelukkig weer over.

Vanavond hutspot!!!!

Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 aug 2019 6:14    
Vrouw Weeggegevens   onig58

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Pieterke, Schapenvet kregen ze bij ons voorheen ook. Maar daar zijn we na een tijdje vanaf gestapt, niet bewust met een rede volgens mij.

Guusje, klinkt lekker! Wij eten vanavond een keer heel lekker makkelijk aardappelpuree met goed gevulde stoofvlees!

Ik heb vanochtend mijn vriend de hond mee laten nemen naar zijn werk, omdat hij niet alleen kan blijven i.v.m het likken aan de probleemzone en morgen pas geopereerd kon worden. Gelukkig ging dat heel goed en heb ik even mijn rondje kapper, opticien en nieuwe spijkerbroeken kunnen doen in de stad. Eenmaal onderweg kon ik mijn gedachten er aardig vanaf houden gelukkig. Nu ben ik weer thuis en heb ik de hond inmiddels weer opgehaald bij mijn vriend op zijn werk.

Spannend dagje morgen, sollicitatiegesprek en de operatie van de hond.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 aug 2019 12:58    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Sterkte met de hond onig... altijd zo zielig als je huisdier wat mankeert. Ik gaf mijn hond ook altijd schapenvet met knoflook. Was ook voor huid...hij had nl vlooien allergie. Hielp wel enigszins weet ik nog.

En natuurlijk succes met je sollicitatie! Zet m op!

Hier vanmorgen de fout in gegaan.
Kreeg mijn neef en zijn gezin uit Amsterdam op visite, en dus op Zeeuwse bolussen getrakteerd.
Heb er zelf natuurlijk ook een genomen. Was heel lang geleden, maar hij smaakte heerlijk hoor! Haha

Rest van de dag maar beetje opletten! Moet toch keer kunnen?

Vanavond eten we gekookte aardappeltjes met bloemkool en saucijsje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 aug 2019 13:29    
Vrouw Weeggegevens   Pieterke

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Sterkte en succes morgen Onig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 aug 2019 19:41    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Reageer met quote
Onig, sterkte met je hond en succes met je sollicitatie morgen.

Vandaag weer een redelijke dag gehad.
Oudste zoon heeft een beweegplan voor me gemaakt.
Afwisselend wandelen, fietsen en een rustdag.
Het begon als een geintje, maar de komende 4 weken kan ik vooruit Lachen Ik ben van plan om het te doen.
Vanavond begonnen met 2 km wandelen. Gelukkig ging hij zelf mee, dan is het iets gezelliger lopen. Morgen 'moet' ik 15 minuten fietsen op de hometrainer Lachen En dan elke keer opbouwen.
Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 aug 2019 21:27    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Goedemorgen

Klinkt goed Dionbi!

Gisteren wel oké dag, alleen smiddags een klein ijsje genomen

Vanavond chili con carne

Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 aug 2019 6:24    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Succes dionbi! Goed bezig!

Hier deze week gelijk gebleven. Ben er tevreden mee. Volgende week eindelijk weer naar de wekelijkse ega cursus.

Nog geen idee wat we vanavond gaan eten! Zo maar eens even neuzen in de recepten! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 aug 2019 9:10    

Reageer met quote
Dankje allemaal!

De hond heb ik vanochtend vroeg naar de dierenarts gebracht, ik hoop dat ze hem als eerste opereren. Want hij raakt helemaal in paniek en in de stres als hij in een hokje/bench moet. Verder heb ik de afspraak dat ik zelf even bel na mijn sollicitatiegesprek om te horen hoe het is gegaan en om een definitieve ophaal tijd af te spreken.

De ophaaltijd staat nu op 15 uur, tenzij hij eerder weg mag. De vorige keer belde ze mij om 13 uur al op, omdat hij de tent afbrak en naar huis wilde. Dus heel eerlijk zie ik die bui wel hangen Lachen Lachen . Het is eigenlijk een hele lieve makkelijke hond, maar als je hem opsluit dan blijft hij proberen te ontsnappen. En het maakt hem niet uit hoe Rollende ogen .

Ik zit nu lekker aan mijn ontbijt. Net geroeid en gedouched en mijn beste schoenen aangetrokken. Mijn Sendra laarzen. En over een klein half uurtje ga ik richting het sollicitatiegesprek!

Wij eten vanavond mijn inmiddels bekende moussaka schotel!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 aug 2019 9:20    

Reageer met quote
Het gesprek zit erop! Leuk bedrijf, aardige mensen, alleen zaten er wel wat bedenkelijke vragen tussen Lachen Lachen . Hoort erbij! Maandag hoor ik meer over hoe we het voort gaan zetten.

Ik heb inmiddels ook gebeld naar de dierenarts en ze waren net begonnen met de operatie, dus ze konden er nog niet heel veel over zeggen. De kans dat hij eerder opgehaald mag worden is wel klein, gezien hij nu pas aan de beurt is. Dus nu even geduld tot 15 uur.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 aug 2019 11:30    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 36, 37, 38  Volgende
Pagina 33 van 38