Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Actief sprintje,voor echt gemotiveerde mensen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Guusje66
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Goedemorgen

Plus 2 ons,valt alles mee.

Vanavond broodje kroket

Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 aug 2019 6:26    

Reageer met quote
Ben me enorm aan het vervelen,al halve zak drop weg zitten eten..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 aug 2019 13:13    
Vrouw Weeggegevens   onig58

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Iedereen lekker eten uit de airfryer Lachen , goede uitvinding! In eerste instantie vond ik het maar een raar ding, mijn vriend kreeg hem als kerstpakket vorige kerst. Maar als je hem eenmaal leert te gebruiken, dan is het best handig.

Hier is het echt mega slecht weer vandaag, dus vanochtend toch maar gewandeld na het roeien. Vest aan, paraplu mee en wandelschoenen aan. Vriend en hond heb ik halverwege maar naar huis gestuurd, zodat hun niet zo nat zouden worden. Rollende ogen

Vanavond eten we voor de verandering weer eens kip chipolata worstjes met mie, woksaus en lekker veel groenten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 aug 2019 14:40    

Reageer met quote
Guusje66 schreef:
Ben me enorm aan het vervelen,al halve zak drop weg zitten eten..

Kan gebeuren! Ik heb zelf voor de keelpijn momentjes en lekkere trek 1 hersluitbaar zakje suikervrije honingdrop in huis van Venco. Zit 100 gram in en is 4 kalorien per dropje. Erg lekker en als je daar een keer een zakje van op eet dan valt het nog mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 aug 2019 14:41    

Reageer met quote
Goedemorgen

Teveel lekkers gehad in het weekend, vandaag weer goed opletten.

Vanavond bloemkool met ik weet nog niet haha

Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 aug 2019 7:31    

Reageer met quote
Guusje66 schreef:
Goedemorgen

Teveel lekkers gehad in het weekend, vandaag weer goed opletten.

Vanavond bloemkool met ik weet nog niet haha

Fijne dag allemaal

Ik hint bloemkool schotel Lachen Lachen , sorry als het vervelend word. Toevallig maak ik hem vanavond zelf ook weer.

1,5 kilo er af gekregen deze week Erg blij Erg blij Erg blij , iets meer dan verwacht. Ik ga wel morgen even nieuwe spijkerbroeken halen, mijn huidige kan ik aan en uit trekken, zonder mijn riem los te maken. En aangezien ik woensdag op gesprek mag komen voor de sollicitatie (dezelfde als de vorige keer), vind ik het wel prettig als mijn broeken wat netter zitten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 aug 2019 8:33    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Wauw! Goed bezig Onig.

Ik was gisteren alleen thuis. Op het ontbijt en een gezond soepje na, heb ik geen fatsoenlijk eten gehad. Vantevoren al steeds de gedachte: dan ben ik alleen en dan kan ik los gaan met snaaien.
Slaat helemaal nergens op, ik weet het Sip
Maar het is gebeurd.....niets meer aan te doen.

Nieuwe week, nieuwe kansen.
Al heb ik meer zin om het bijltje erbij neer te gooien en het op te geven. Geen zin meer om zoveel met lijnen bezig te zijn. Als het nu nog resultaat zou hebben.....
Maar ja, wat is het alternatief?

Ik ga toch maar op zoek naar mijn motivatie.
Het zonnetje schijnt, dus toch maar weer de schouders eronder.
Fijne dag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 aug 2019 8:59    

Reageer met quote
De enige tip die ik je kan geven is om naar alternatieven te gaan zoeken die beter zijn, dan wat je nu pakt. Dan kan je langzaam je eet patroon aanpassen en dan in een vorm die blijvend is en vol te houden is.

Heel eerlijk, ik begon ook met instant noodles, ben en jerry ijs, etc. Dat at ik wekelijks, zo niet dagelijks. Voor alles is een alternatief te vinden, natuurlijk vallen sommige alternatieven tegen.... maar dan zoek je door!

Dan kan je de volgende keer bij snoep-zin, een beter alternatief pakken en is het minder erg voor je gewicht. Dan voel jij je beter en krijg je meer motivatie om door te gaan!

Ik eet nu nog steeds 1 pot proteine ijs per week leeg, en leeg is leeg! Cool In het begin ging de pot vaak in 1 keer op, daarna pakte ik de helft, want dan kon ik er 2 x van genieten. En inmiddels kan ik 3 tot 4 keer doen met 1 pot. Ik doe er dan vers fruit bij (galia meloen, aardbeien en mandarijnen zijn mijn favoriet op het moment) en als ik te weinig kalorien op heb die dag voeg ik ongezouten noten mix toe of 100% notenpasta.

Jij kan dit ook voor jouw guilty pleasure en snoep momentjes doen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 aug 2019 9:58    

Reageer met quote
Ik heb even een baal momentje, mijn hond is twee maanden (ongeveer) geleden geopereerd aan een aantal bultjes. Deze bleken goedaardig te zijn, maar al met al zijn we 3 weken zoet geweest met de genezing en de hechtingen die eruit bleven komen.

Nu heeft hij sinds twee weken een probleem aan zijn mannelijke onderdelen Schaam Schaam Lachen, inmiddels al antibiotica zalf, honingzalf, jeuk en ontstekingsremmers geprobeerd. Maar helaas is de huid nog steeds niet aan het genezen en het blijft ontsteken. Dus nu word hij aankomende woensdag weer geopereerd en gecastreerd inclusief dus alle huid die ontstoken is. Sip

Ik vind het zo zielig voor de kleine man.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 aug 2019 15:28    

Reageer met quote
Hé jakkie,sneu hé voor zo'n beest,onze hond is een paar maanden geleden geopereerd aan een mega bult op z'n poot, hechtingen eruit gescheurd enz,dus leef met je mee.

Sterkte!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 aug 2019 16:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 36, 37, 38  Volgende
Pagina 32 van 38