Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Actief sprintje,voor echt gemotiveerde mensen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Guusje66
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Sannie,weet zeker dat ze trots op je zou zijn geweest Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 aug 2019 14:28    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Guusje66 schreef:
Sannie,weet zeker dat ze trots op je zou zijn geweest Kussen

Thanks Guusje Kussen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 aug 2019 14:33    
Vrouw Weeggegevens   onig58

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dankjewel voor alle lieve woorden! Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

@Dionbi, je bent er bijna, ik weet zeker dat het je gaat lukken! Als je evt. op zoek bent naar tips of een eet/beweeg schema (ik doe kalorien tellen en gewoon normaal eten), dan laat het maar weten. Ik kom zelf van de 108 kilo en nu 84 kilo, in 25 weken. Erg blij

@Aardbei, lekker hoor! Ik wandel ook nog steeds iedere ochtend en na het eten een grote wandeling.

@Sannie, ik vond dat altijd heel erg.... het commentaar van mijn moeder op mijn gewicht. Dat heeft er bij mij juist voor gezorgd dat ik er lange tijd niks aan heb gedaan, ik ging echt niet toegeven aan mijn moeders "gezeur" Lachen Lachen . Ik weet zeker dat jou moeder trots op je zou zijn! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 aug 2019 14:51    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Onig, ik heb jouw grafiek bekeken, wat ga jij goed!
Allemaal groene vakjes. Ik wil graag jouw tips horen en ik ben ook wel benieuwd naar jouw eet/beweegschema.

Ik ben vanmiddag weer de fout in gegaan.
Jammer. Morgen weer een nieuwe dag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 aug 2019 20:52    
Vrouw Weeggegevens   Pieterke

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Onig wat een geweldig resultaat! onder de 85 kilo.

Mijn week bestond uit bezoek, 2 vergaderingen en verjaardagen en een dag jeu de boulen. Overdag nog werken. Vandaag weer 2 verjaardagen gehad. Direct na mijn werk heen gegaan.

Volgens mij deze week iets rustiger.

Succes allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 aug 2019 22:08    

Reageer met quote
Dionbi schreef:
Onig, ik heb jouw grafiek bekeken, wat ga jij goed!
Allemaal groene vakjes. Ik wil graag jouw tips horen en ik ben ook wel benieuwd naar jouw eet/beweegschema.

Ik ben vanmiddag weer de fout in gegaan.
Jammer. Morgen weer een nieuwe dag.

Ik ben begonnen met 1400 a 1500 kalorien per dag met 108 kilo, en 0 beweging en zittend beroep. En iederr vrijdag bbqen tot 1600 kal die dag. Zo ben ik tot 98 kilo afgevallen en toen ging het langzamer.

Toen ben ik begonnen met dagelijks 10.000 stappen te wandelen en maximaal 1400 kal per dag en nog steeds vrijdag de bbq tot 1600 kal. Dit heb ik tot 92 kilo gedaan.

Toen ben ik nog meer gaan wandelen en haalde ik de 14.000 stappen per dag. Eten is niet gewijzigd. Wel is de vrijdag bbq deze periode gestopt vanwege vakantie en de operatie van mijn vriend. Tot 86 kilo.

En nu sinds kort eet ik 1300 kalorien per dag en train op de roeitrainer iedere dag 30 minuten en wandel daarna 30 minuten met de hond, om de spierpijn eruit te lopen. Na het eten wandelen mijn vriend en ik nog een uurtje samen.

Verder drink ik al vanaf het begin 3 liter water en thee per dag. Waarvan 2 koppen groene thee per dag.

Mijn eten en drinken hou ik bij in de app Yazio, gewoon de gratis versie. Zo heb ik rust en weet je na 1 x invoeren welke hoeveeheden je nodig hebt.

En een tip is vervang langzaam dingen die gezonder en kalorie armer kunnen. Bijvb. Mayonaise vervangen met remia mayo lijn. En ijs vervangen voor proteine ijs. Etc. Afhankelijk van wat jij graag eet! Je moet jezelf niet zomaar alles verbieden, dat werkt niet.

En ook leuk en lekker is iedere week een noeuw recept uitproberen! Zo val je niet in een wekelijks patroon en went je lijf minder snel aan wat het binnenkrijgt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 aug 2019 22:39    

Reageer met quote
Goedemorgen

Onig,is 1300 kcal niet erg weinig? Het probleem is denk ik dat je na verloop van tijd hier ook niet meer mee afvalt,je gaat er zo snel boven qua kcal,ik probeer 1500 per dag te eten en dat valt soms al tegen ,ook al eet je de magere varianten van produkten.

Maar knap dt je het kunt,en ook zoveel beweging!

Gisteren goede dag,vanavond nasi met saté

fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019 6:38    

Reageer met quote
Guusje66 schreef:
Goedemorgen

Onig,is 1300 kcal niet erg weinig? Het probleem is denk ik dat je na verloop van tijd hier ook niet meer mee afvalt,je gaat er zo snel boven qua kcal,ik probeer 1500 per dag te eten en dat valt soms al tegen ,ook al eet je de magere varianten van produkten.

Maar knap dt je het kunt,en ook zoveel beweging!

Gisteren goede dag,vanavond nasi met saté

fijne dag allemaal

Nee hoor, 1300 kalorien is wat ik volgens de kalorien berekening nodig heb om ongeveer een kilo per week af te vallen. Verder eet ik er echt goed van. Ik moet 's avonds na het eten iedere dag echt nog een schaaltje fruit / proteïne ijs/ of een handje noten pakken om aan mijn kalorien te komen. Erg blij Met 1500 kalorien val ik maar 0,4 kilo per week af met mijn huidige bewegen en gewicht en dat is voor mij onvoldoende om mij gemotiveerd te voelen. Nu haal ik gemiddeld 0,7 tot een kilo per week.

En het sporten op de roeitrainer en ochtendwandeling doe ik eerlijk gezegd voor ik ga ontbijten. Ik heb 's ochtends nooit honger (ook nooit gehad). Dus ik ontbijt vaak pas rond 10 a 11 uur.

Mijn ontbijt is een schaaltje griekse yoghurt met granola, haver, 50 tot 100 gram fruit en 10 gram pindapasta 100%.

Mijn lunch is 2 lu crackotte volkoren met 2 gebakken eitjes in 2 gram olijfolie met heel veel kruiden erdoor, 100 gram cherry tomaten erdoorheen gebakken, handje rucola/sla erbij en verse basilicum. (soms nog wat champignons, komkommer, bosui, etc.)

Avondeten is altijd een van de gerechten die ik regelmatig hier post tussen de 500 en 550 kalorien per avond.

En dan als avond tussendoortje pak ik een handje ongezouten noten, schaaltje meloen met ham of geitenkaas, een schaaltje fruit met wat griekse yoghurt, proteine ijs met wat noten of juist pindapasta 100%, lekker stukje oude kaas, waterijsje of een combinatie van deze dingen door elkaar.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019 8:36    

Reageer met quote
Aha, je eet geen brood,dat scheelt aanzienlijk,ik wel en wil ook niet zonder haha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019 8:44    

Reageer met quote
Yes de laatste tijd niet meer, voorheen wel. Als ik een dagje weg ga dan neem ik wel brood mee. 3 x snee met smeerkaas o.i.d. Dan is het nog steeds evenveel kalorien als mijn huidige lunch. Erg blij

Vanavond staat er trouwens risotto met gerookte kip, bosui, champignons en Parmezaanse kaas op het programma! Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019 10:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 36, 37, 38  Volgende
Pagina 28 van 38