Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Actief sprintje,voor echt gemotiveerde mensen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 33, 34, 35  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Guusje66
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Hier alles prima, gisteravond lekker genoten van een wijntje en wat chips.

Hier vanavond ook airfryer avond haha met frietjes en frikandel!

Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 aug 2019 12:19    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Hier ook alles prima hoor! Eindelijk weer eens een weekendje vrij.

Wij eten vanavond lekker biefstukje met champignons.
Gisteravond was het bij ons frietjes en frikandel in airfryer...

Iedereen fijn weekend
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 aug 2019 14:00    

Reageer met quote
Goedemorgen

- 8 ons deze week, lekker hoor!

Vandaag rommel dagje, beetje strijken, beetje opruimen,verder weinig, vrijdag moet m'n man naar de orthopeed voor controle, hopelijk mag hij dan weer auto rijden,ben na 6 weken het dorp wel zat!

Vanavond broodje tonijn

Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 aug 2019 5:37    
Vrouw Weeggegevens   onig58
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Mooi om te zien dat we allemaal van de frietjes met frikandel zijn Lachen , zwaar leven he afvallen! Lachen Lachen Lachen

Vanavond staat er sinds lange tijd weer BBQ op het programma, eigenlijk BBQ-en wij iedere vrijdag avond bij mijn ouders. Dat is vaste prik, sinds mijn broertje en ik niet meer thuiswonen. Dan komen we allemaal, met aanhang gezellig met zijn allen BBQ-en. Dit past overigs prima binnen mijn eet-schema, dus is geen probleem en ik val er gewoon netjes bij af. Ik hou wel de rest van de dag rekening met een avond eten dat iets meer is dan normaal.

Dus als het vanavond goed gaat met mijn vriend zijn kaak, dan gaan we ons vanaf volgende week weer aansluiten bij de vrijdag BBQ. Ik kijk daar echt naar uit, het is een heerlijk gezellig en ontspannen begin van het weekend normaal gesproken. Dus ik mis het echt.

Verder heb ik vanochtend vroeg in bed een leuke bestelling geplaatst Lachen Schaam Schaam . Ik neem regelmatig met de boodschappen een proteïne ijsje mee (gemiddeld 300 kalorien in één hele tub), maar ben een beetje uitgekeken op de smaken die ze hier hebben. Ze hebben er namelijk maar 3 in onze supermarkten. Dus ik heb online 3 nieuwe smaken besteld, dinsdag worden ze bezorgd en dan horen jullie t.z.t wel hoe ze bevallen. smullen
Ik doe overigs 3 x met 1 tub, dus 100 kalorien per keer en dat vul ik dan aan met vers fruit.

De ochtend roei sessie zit er gelukkig weer op, het was een zware vandaag. De laatste 200 slagen vielen veel zwaarder dan normaal, dus het was even doorbijten. Daarna lekker de ochtend wandeling gedaan met de hond, dus de spierpijn er gelijk uitgewandeld. Vanmiddag willen we nog een uurtje lopen voor we gaan BBQ-en en dan is het weer genoeg voor vandaag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 aug 2019 11:10    

Reageer met quote
Goedemorgen

Zo weekend weer overleefd,heb toch zo'n hekel aan de zondag,niks te doen en teveel wind om te fietsen.

Vanmorgen al boodschappen gedaan en nu de vitrage aan het wassen, zometeen ramen zemen,m'n cliënt van maandag moest naar het ziekenhuis dus maar bij mezelf aan de slag.

Vanavond bloemkool met een karbonaadje

Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 aug 2019 8:59    
Vrouw Weeggegevens   onig58
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote

Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Eindelijk onder de 85 kilo Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus

Ik kan me serieus niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst onder de 85 kilo was, ik rok rond mijn 18e. Schaam Schaam Lachen

Mijn ochtend roei-sessie zit er net op, even een glaasje water drinken en bijkomen en dan lekker douchen en hop met de hond wandelen.
Ik ga vanavond een bloemkool schotel maken, nieuw idee/recept. Dus als hij bevalt, dan staat hij morgen ook hier op het forum!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 aug 2019 9:41    

Reageer met quote
Lekker onig ,gefeliciteerd Applaus Applaus Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 aug 2019 9:55    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Reageer met quote
Guusje, goed bezig!

Onig, dat moet een goed gevoel geven.

Ik hoop dat ik de draad ook weer kan op pakken.
Ik wil toch zeer binnenkort uit de 3 cijfers voor de komma.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 aug 2019 13:25    
Vrouw Weeggegevens   Aardblij
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur

Reageer met quote
Gefeliciteerd Onig!

Vanmorgen een flinke wandeling gemaakt met de logeerhond en nu heb ik al 13.000 stappen op de teller staan. Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 aug 2019 14:05    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gefeliciteerd onig! Ik weet precies hoe je je voelt. Ik had nl hetzelfde toen in onder de 90 kilo ging.

Ik ben al sinds heugenis aan het afvallen. Mijn moeder had altijd commentaar op mijn gewicht. Zijn ook samen naar de ega club gegaan. Woog altijd rond de 120 kilo!
Helaas is ze 8 jaar geleden overleden en ik vind t zo jammer dat ze niet heeft meegekregen dat ik zoveel ben afgevallen! Wat zou ze trots op me zijn Erg blij

Vanavond werken, eet voor het makkelijke kipchili uit de vriezer!

Ben niet helemaal lekker...nl toch ongesteld geworden na 3 weken overtijd. Zit echt tegen de overgang aan te hikken.
Doe me later in de week wel wegen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 aug 2019 14:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 33, 34, 35  Volgende
Pagina 27 van 35