Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Actief sprintje,voor echt gemotiveerde mensen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Goeie morgen

Ik heb wel met beloningnen gewerkt en doe het soms nog wel eens. Je mag best trots zijn op jezelf als je ben afgevallen. Maar kies dan voor beloningen die niks met eten te maken hebben. Denk aan een nieuw kookboek, dopper of iets voor de hobby.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jun 2019 8:56    
Vrouw Weeggegevens   VeganMama
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, vegan

Reageer met quote
Ik werkte eerst ook met beloningen. Ik ben een beetje huiverig om dat weer te doen, omdat het voor mij een negatieve mindset voedde. Zo van: pas als ik afgevallen ben, dan pas verdien ik...
Ik wil nu juist graag mezelf blijven vertellen dat ik goed genoeg ben met welk gewicht dan ook, maar de motivatie van een beloning vond ik wel fijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jun 2019 19:16    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik heb ook nooit met beloningen gewerkt, maar waarom zou je het niet proberen?!
Wel heb ik het hele afval traject in etappes gedaan. Het was zo lange weg en niet te overzien! Ik wilde toch ook af en toe lekker genieten van een hapje en een drankje.

Succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jun 2019 20:35    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Aankomende week wordt het warm.
Dan wil ik niet lang in de keuken staan, maar wel gezonde maaltijden eten. Dus wie heeft er lekkere, makkelijke recepten?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jun 2019 22:45    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Goedemorgen

Het wordt idd warm,ook geen zin om lang in de keuken te staan.
Maandag, aardappeltjes,groente vlees
Dinsdag, macaroni
Woensdag,soep, salade, stokbroodje
Donderdag,nasi met saté

Verder weet ik het nog niet haha

Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 jun 2019 6:29    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Lekker salade maken van veldsla, tomaat, komkommer, olijfjes en walnoten. Stukje stokbrood erbij met hummus en je hebt weer een makkelijke, lekkere maaltijd met niet al teveel calorien.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 jun 2019 7:03    
Vrouw Weeggegevens   onig58

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Beloningen moet natuurlijk iedereen voor zich weten, maar ik vind het zelf wel leuk. Per 5 kilo doel, mag ik mijzelf belonen met "iets van 50 euro". De eerste twee beloningen zijn samen gevoegd en daar zijn schoenen van gekocht en de laatste heb ik een lekkere bestelling van gedaan bij Lush!

Zelf heb ik niet het idee van ik mag mijzelf "dan" pas belonen. Maar meer zo van kom op.... nog even wachten, want afvallen kost al genoeg geld! Nieuwe kleding, motorkleding, eten kopen wekelijks, schoenen kunnen zelf te groot worden!, ondergoed.... ook handig, etc. Er begint ineens van alles af te zakken wat je uiteindelijk geld gaat kosten Lachen

En dan ga ik van wat ik gekocht heb 5 kilo lang bewust genieten, dragen, gebruiken, etc. En denk ik iedere dag Cool top gedaan!

@Dionbi, couscous is een hele makkelijke (en snel) gerecht wat je zowel warm als koud kan eten. Handig met het mooie weer of als je een dagje weg gaat (koelelement erbij, en hop meenemen).

Zelf ga ik dinsdag en donderdag naar concerten toe. Dus dan gaat er een bakje couscous mee die ik eerder die dag al maak en die eet ik voor we naar binnen gaan op. Dan hoef ik me geen zorgen te maken dat ik honger krijg en heb ik lekker gezond gegeten.

Verder eet ik eigenlijk ondanks het warme weer altijd vrij normaal. Gewoon pasta, een keer aardappeltjes met vlees en groente, avondje de airfryer aan voor frietjes, etc. Alleen ontwijk ik risotto maken met warm weer, want dan smelt ik echt na 20 minuten roeren in een hete pan. En een beetje met zout spelen, teveel is niet goed, maar als het echt SUPER warm weer is dan is een draai of 2 extra zout wel lekker. Dan voel je je een stuk minder slap.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 jun 2019 15:45    
Vrouw Weeggegevens   VeganMama
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, vegan

Reageer met quote
Misschien was ik iets te negatief met mijn woorden, zo bedoelde ik het niet! Dat was mijn eigen ervaring en door mijn eigen stomme negatieve kijk ernaar. Dat zou zonde zijn, dus als je met beloningen werkt, zie het dan echt als een cadeautje. Erg blij
Misschien dat ik het zelf ook weer ga doen, goede oefening. ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 jun 2019 16:44    
Vrouw Weeggegevens   onig58

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
VeganMama schreef:
Misschien was ik iets te negatief met mijn woorden, zo bedoelde ik het niet! Dat was mijn eigen ervaring en door mijn eigen stomme negatieve kijk ernaar. Dat zou zonde zijn, dus als je met beloningen werkt, zie het dan echt als een cadeautje. Erg blij
Misschien dat ik het zelf ook weer ga doen, goede oefening. ohhh

Oh was niet zo bedoelt hoor VeganMama! Absoluut niet Erg blij .
En als jij er negatieve ervaringen mee hebt dan snap ik je helemaal.
Je moet echt doen wat voor jou het beste werkt Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 jun 2019 17:14    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Idereen moet het zelf weten wat voor de 1 wel werk, werkt voor de ander niet.
Doe waar je je goed bij voelt.

Ik ga gewoon normaal eten geen idee hoelang deze hitte golf gaat houden maar weet wel dat mijn gewicht de grenzen heeft bereikt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 jun 2019 17:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 36, 37, 38  Volgende
Pagina 3 van 38