Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Actief sprintje,voor echt gemotiveerde mensen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 33, 34, 35  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   onig58
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
gelukszoeker schreef:
Ik verbaas mij daar altijd over dat er weinig gezonds te krijgen is in ziekenhuizen.
Kom er zelden maar toen ik er was wilde ik gewoon een kop thee met iets van fruit of anders gezonds. Gewoon niet te krijgen kon kiezen uit mars, twix koeken zulke dingen

ja he, maar dat geld vind ik voor heel veel plaatsen. School, bioscoop, ziekenhuis, dagje dierentuin, etc.

Ik moet ook zeggen dat ik nu graag zelf in controle ben van mijn eten afwegen en kalorien tellen. Alleen als ik iets zelf maak, weet ik wat erin zit. Natuurlijk kan je altijd een inschatting maken, maar je kan je hier ook enorm op verkijken. Een simpel gerecht, maar met een andere saus dan ikzelf maak, kan al snel 100 tot 200 kalorien afwijken om maar wat te noemen.

Als ik alles zelf mee neem, heb ik rust in mijn hoofd. Weet ik wat ik eet en voel ik me echt veel lekkerder.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jul 2019 15:51    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Paar weken terug dagje Efteling gedaan. Was gewoon vers fruit, appeltje 50 cent en bekers fruit te koop.
Vind het echt al een stap de goede kant op.

Verandering begint ook bij onszelf, gewoon blijven vragen en het andere niet kopen.
Zelf drink ik geen koemelk, hahaha ben geen kalfje, en vraag altijd of er soya, amandel of havermelk is. Inmiddels steeds meer zaken waar ik een plantaardige cappucino kan drinken.
De aanhouder wint!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jul 2019 18:55    
Vrouw Weeggegevens   Pieterke

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Prettige vakantie Dionbi. De eerste dagen zijn al voorbij met redelijk weer.

Guusje sterkte vandaag.

VeganMama het lukt mij ook niet om iedere dag te posten. Drukke baan. Na tijd boodschappen en eten koken. In de tuin is ook altijd iets te doen. Verder nog steeds veel bezoek. Vanavond ook weer. Wel gezellig!

Fijne vond allemaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jul 2019 20:16    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Ik begrijp het wel,het is ook geen moeten, misschien lagen mijn verwachtingen te hoog,maar dat ligt aan mij, niet aan anderen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jul 2019 21:04    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Zit nog even terug te lezen en lees dat de man van Guusje ook vandaag geopeerd is.
Heel veel sterkte er mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jul 2019 21:25    

Reageer met quote
Goedemorgen

Bedankt Dionbi,pieterke en gelukszoeker,het is prima gegaan,s middags al een stukje gelopen, als alles goed gaat mag hij vanmiddag naar huis.

Eten gaat ff niet zo lekker,kan ook weer niet naar de wc pfff

Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jul 2019 6:11    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Gisteren ook niet geweldig, maar vandaag gewoon weer doorrrr.
Heb eet en beweegplan gemaakt en pak demdraad gewoon weer op.
Geen keus, gewoon doen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jul 2019 7:16    
Vrouw Weeggegevens   onig58
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Mijn vriend zijn operatie is goed gegaan!
Hij heeft een hele zware avond en nacht gehad, ik ben op bezoek geweest maar hij kon geen 5 minuten wakker blijven en was erg ziek van de narcose.

Maar gelukkig is het met hulp vanochtend gelukt om wat te eten en drinken, hij heeft enorme honger nu omdat hij maar hele kleine beetjes kan eten. En rond 16 uur ga ik hem ophalen Erg blij

Mijn vader is zo lief om vanaf 15 uur thuis te werken vandaag en heeft wat afspraken verzet, zodat ik dan de hond bij hem kan achterlaten voor een paar uurtjes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jul 2019 11:14    
Vrouw Weeggegevens   Aardblij
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur

Reageer met quote
Jammer, ik dacht dat dit sprintje nog open stond, maar zie nu dat het al gesloten is. Ik ben net terug van vakantie en weer helemaal gemotiveerd om er flink tegenaan te gaan en dit leek me een goed sprintje daarvoor. Helaas... in elk geval veel succes allemaal.

Edit: Bedankt dat je hem nog even open hebt gezet Guusje, fijn dat ik nog mee kan doen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jul 2019 21:16    

Reageer met quote
Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jul 2019 23:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 33, 34, 35  Volgende
Pagina 11 van 35