Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

8 ons eraf de 1e vd maand (meer/minder mag ook) dl 14

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@Cd, ik ben gisteren met vriendinnen wezen stappen, 04:30 thuis, nu bijkomen Lachen

@Jex, als je weet dat je goed je best hebt gedaan, zou ik zo doorgaan. Als je langer stilstaat of aankomt je eet en beweeg plan onder de loep nemen? Ik schommel vaak en zal dit ook wel blijven doen, heb soms uitschieters die ik stiekem niet kwijt wil Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 feb 2020 22:28    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@ Jex: Dat kan inderdaad heel ontmoedigend voelen Huil huil .
Tot een maand geleden heb ik niet gesport. De kilo's die ik er tot nu toe heb afgekregen is puur op voeding. Sinds december sta ik een beetje stil. iets erbij, iets eraf, iets erbij, etc.
Dan ben ik in oktober ook nog compleet van voedingspatroon veranderd.

Ik let vooral op koolhydraten en suikers. Ik eet bijvoorbeeld geen brood. Ik zeg niet dat brood slecht is, maar ik ben gek op brood. Hierdoor kan ik makkelijk 's ochtends 4 boterhammen eten en 's middags weer en dan nog honger hebben. Daarom eet ik geen brood. Wel eens koolhydraat arme crackers.
Hetzelfde geldt voor pasta. Ik eet eigenlijk alleen koolhydraat arme pasta. Alles wat ik eet dat weeg ik af. Verder eet ik veel groenten en probeer per dag 2 stuks fruit.

@ vlinder: Zoooooooo wat leuk!! Jullie hebben het laat gemaakt. Wat een super gezellig uitstapje is dat geweest.

@ hier: Zo weer een drukke werkweek erop zitten, op naar de volgende drukke werkweek Mr. Green .
Dit weekend heerlijk gesport Sport en nu nog even netflix kijken .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 feb 2020 15:19    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren op een verjaardag geweest. Ik kreeg van verschillende mensen de opmerking wanneer ik ga ophouden met afvallen, er kan nml niks meer af. Nou er kan nog zat af Schaam Schaam . Zelfs gezegd dat sinds de laatste keer dat ik ze zag (oud & nieuw) ik geen gram meer ben afgevallen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 feb 2020 21:41    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
hier alleen maar aangekomen de laatste weken...ik probeer het elke dag weer opnieuw hoor Erg blij
nog een lange weg te gaan dus er moet echt wat gebeuren

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 10 feb 2020 12:24    

Reageer met quote
Hier bij de voedingscoach 10 kilo zwaarder dan thuis, hou vocht vast en anders daar ook 5 kilo zwaarder dan thuis, maar schrok wel.. Dacht eerst de weegschaal thuis maar te verplaatsen, maar die ontmoediging kan ik niet aan Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 feb 2020 13:19    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@ Dipinipi: mooie instelling, iedere dag is weer een nieuwe dag om te beginnen!

@ vlinder: Nee joh Geschokt , zo veel verschil?? hoe gaat het met de begeleiding van je voedingscoach?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 feb 2020 20:31    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb vandaag voor de eerste keer eekhoorntjes brood gegeten. Tja, ik weet niet of ik nu de smaak lekker vind of niet. Ben er nog niet uit voor mijzelf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 feb 2020 22:07    

Reageer met quote
Misschien stond haar weegschaal ook wat anders dan anders, verschil is wel erg groot hé? Taille was wel weer een cm minder. De begeleiding is nu afgelopen en ik mag zelf verder. Indien ik het met de tijd nodig vind, kan ik altijd weer een consult vragen.

Kan me geen voorstelling maken van eekhoorntjesbrood, waar smaakt het naar?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 feb 2020 22:24    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Tja, ik weet niet goed te omschrijven. Misschien wel als een stevige noten smaak ofzo en dan aardachtig.

Durf eigenlijk nog niks qua gewicht in te vullen. Gisteren gaf de weekschaal 83.3 kg aan Geschokt en vanochtend 83,00 kg Geschokt Geschokt . Gisteren na het sporten zelfs 82,7..................

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 feb 2020 21:39    

Reageer met quote
Wat fijn Cd! Applaus

Ik ben op zoek naar mijn ruggengraat Jeuk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 feb 2020 12:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Pagina 7 van 11