Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

8 ons eraf de 1e vd maand (meer/minder mag ook) dl 12

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 32, 33, 34  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   L1970
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik wok de courgettesliertjes kort (slechts een paar minuten) in hete wok met weinig heel hete olijfolie, die spuitbus die speciaal voor warme bereiding is van Bertolli, oranje kleur. Je hebt ook een groene voor salade, dan gebruik je niet te veel. Voor de rest van het gezin kook ik gewoon spaghetti of macaroni. De pastasaus maak ik zelf met 800 gram tartaar ipv gehakt, die ik rul bruin bak zonder toevoeging van vet. 2 blikjes tomatenpuree, 800 gram macaronigroente, 2 extra lange paprika's in stukjes, Een pakje tomatenstukjes, 500 gram champignons, halve bol knoflook, klein blikje mais uitgelekt, Euroma italiaanse kruiden (flink wat, 3 volle eetlepels of zo) en 2 runderbouillon tabletten minder zout. Paar drupjes zoetstof en beetje tabasco en handjevol groen van de lenteui. Beetje zwitsere poederkaas of pardano voor de smaak. Ik maak er meestal nog een bak veldsla met wat tomaat, komkommer, gerookte kip, gekookt ei, wat geroosterde pimpoenpitten en uitgebakken schwarzwalder schinken bij. Met een zeer magere doch lekkere dressing. Echt lekker, gezond en niet al te duur.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 06 aug 2019 9:55    

Reageer met quote
Cheatday schreef:
Welkom Leonie, gezellig dat je meedoet! Pffffff jij moet 3x zo hard werken om er überhaupt wat vanaf te krijgen. Ontzettend knap dat je desondanks alles zoveel bent afgevallen, petje af!!

Thanks, het is soms echt een hard gelag, zeker weer terugpakken als het fout gaat terwijl je niet echt iets fout doet.

Ik kreeg gisteren na een week bergwandelen in Oostenrijk bijna een rolling toen ik op de weegschaal ging staan, 6 ons erbij ipv toch wel iets eraf zoals volgens mijn extreme calorieverbruik en matige eten te verwachten was. Ik was er echt van slag door. Gelukkig bleek het vocht te zijn, vanochtend was ik 1,4 kilo lichter dan gisteren, ook raar, zoveel in 1 dag. Ik moet op werkdagen compleet anders eten dan op dagen dat ik moet presteren. Dat valt ook niet mee. Maar we gaan er gewoon voor, want ik wil het ; )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 06 aug 2019 10:11    

Reageer met quote
Pianojuffie schreef:
Leonie, wat leuk en gezellig dat je meedoet.
Welkom
Heel veel succes meid

Dank je, ja ik dacht een sprint van Pianojuffie, die doe ik mee. Jij hebt al zoveel bereikt en toch gun je jezelf ook wel eens wat en zo sta ik er nu ook in. Ik heb aversie om echt weer totaal op 1000 kcal regime te gaan en elke kcal te tellen. Dat werkt altijd wel het snelste, maar maakt de zomer niet bepaald leuker. En op dagen dat ik 40+ km afleg te voet, dan ga ik van mijn houtje als ik te weinig eet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 06 aug 2019 10:18    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Leonie, 1000 cal regime werkt het snelste maar vaak ook het kortste.
Bedankt voor je compliment.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 aug 2019 13:23    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@ L1970: lekker recept! Ik heb ook wel eens de courgette sliertjes zo koud gelaten en dan de warme saus erover heen. Dat vond ik minder succes vol. Zoveel vocht dat er nog uit kwam. Nu wok ik ze ook vaak even kort. Is het ergste vocht eruit.

Zo dan krijg je ook even een rolberoerte Geschokt , ook alles behalve motiverend.
Gelukkig was het vocht! Weer een mooie 0,8 eraf deze week. Goed gedaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 aug 2019 14:02    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
@Leonie, ik heb respect voor je, je werkt hard voor je doelen! Bedankt voor het recept.

@Cheatday, fijne vakantie, geniet ervan! Het niet alle dagen wegen geeft gek genoeg rust en het eten gaat ook goed.

@Juffie, ben het met Leonie eens, je hebt veel bereikt en overwonnen, niet alleen op eetgebied, je bent bijzonder..

@morgenrood, mooi hier blijven bij ons, ooit zal het beter gaan met die overgang xx

@ lientje, lijkt me heel vervelend die tinnitus bij te hard stemgeluid.. sterkte!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 aug 2019 17:47    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Dank je voor het compliment.
Ik ben er nog niet maar werk er aan.
Allereerst de stress en de angst wat me al jaren achtervolgt eens goed aanpakken.
Dan zal de rest misschien deels wel volgen.

Ik ben heel blij met wat ik lees bij je.
Het eten gaat goed, geweldig en
Het niet wegen geeft rust.
En die rust is voor alles louterend.
Ga zo door meisje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 aug 2019 17:53    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
We zijn allemaal werk in uitvoering Kussen

Bedankt voor je woorden Lach

Laatst aangepast door vlinderrr op di 06 aug 2019 18:20, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 aug 2019 17:57    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Hihihi grappig

Graag gedaan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 aug 2019 17:57    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Mooie woorden Pianojuffie Lief

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 aug 2019 18:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 32, 33, 34  Volgende
Pagina 8 van 34