Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

8 ons eraf de 1e vd maand (meer/minder mag ook) dl 12

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 32, 33, 34  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
Weer even terug van de camping. Morgen naar de tandarts.
Gisteren een mega bui gehad en de kinderen waren het in 1x zat en wilden dezelfde avond al naar huis (we zouden eigenlijk vandaag naar huis komen) Lachen Lachen Lachen Lachen , naja prima. Spullen gepakt en een half uur later waren we thuis.

Toch even een paar heerlijke dagen gehad. Ik durfde me zelfs te ontspannen Geschokt , gewoon stoelleuning naar achteren en ogen dichtdoen.
Lekker gezwommen met ze en ik heb zelfs kruiswoordpuzzels gemaakt Geschokt Geschokt en ik kon rustig een film kijken op Netflix overdag terwijl de kinderen dus gewoon wakker waren.
Donderdag gaan we weer terug, Ik hoop dat het weer gaat meevallen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019 9:46    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Heerlijk Cheatday, voetjes omhoog Cool Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019 15:08    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
vlinderrr schreef:

Echt een maffe ervaring Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019 15:35    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Geniet ervan, nu kan het!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019 18:27    
Vrouw Weeggegevens   lientje1972

Dieet: Gezond eten met Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Cheatday schreef:
vlinderrr schreef:

Echt een maffe ervaring Schaam Schaam

Lekker hoor. Ik heb vanavond zo lekker gegeten. Ik weet niet of het helemaal dieet proof was. Ik heb snijbonen in mijn thuis staan, maar kom er nu eigenlijk pas achter dat ik dat niet zo lekker vind. Maar ik combinatie, broccoli, snijbonen, amandelen, pesto en pasta was het goed te doen. Volgende week weer Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019 20:54    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Reageer met quote
Ik ben weer bijgelezen, er gebeurt veel hier.

Ik sudder nog na van de Heuvelland 4daagse. Ik heb 175 km door de Limburgse heuvels gesjouwd van do-zo. Het was zwaar, net zo zwaar als de 4x50km in Nijmegen, die ik eind juli deed. Ik ben blij dat ik het kon. Ik heb 18.000 kcal verbruikt, amper 8.000 kcal gegeten (meest gezond) en je raadt het alweer, ik was 1,2 kilo zwaarder op maandag. Ik kreeg zowat een hartverzakking. Chemisch is dat eigenlijk onmogelijk. Mijn loopmaatje valt 1,8 kilo af en eet 3 stukken vlaai elke dag, koek, snoep, friet, ijs en 2 borden warm eten.

Gisteren waren er wel weer 6 ons af, maar zitten er dus nog steeds 6 ons teveel aan in vergelijking met vorige week. Zonder reden. Normaal gesproken leiden dit soort extreme beweegdagen wel tot minder kilo's, onsjes zou al leuk zijn. Tegenwoordig word ik flink getreiterd door de weegschaal. En ik voel het ook aan mijn kleding dat er 3 kilo teveel zit.

Weer gewoon onder de 67 kilo wegen lijkt een flinke kluif te worden. 3 kilo, amai, hoe moeilijk kan het zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 14 aug 2019 6:54    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Leonie, het lichaam is nog steeds een groot minsterie.
En zeker geen rekensom, maar dat heb ik eerder gezegd.
De wetenschap momenteel lijkt langzaamaan te bevestigen wat ik al lang vermoedde.
Iedereen heeft zijn eigen spijsvertering en reageert verschillend op voedsel.
Ik kan s avonds gerust 100 gr cashewnoten eten, giga veel calorieën .
De weegschaal reageert niet.
100 gr Kaas daarentegen, is de helft aan points dan die noten, kom ik meteen van bij.
Moet het niet elke avond doen natuurlijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 aug 2019 9:33    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Reageer met quote
Pianojuffie schreef:
Leonie, het lichaam is nog steeds een groot minsterie.
En zeker geen rekensom, maar dat heb ik eerder gezegd.
De wetenschap momenteel lijkt langzaamaan te bevestigen wat ik al lang vermoedde.
Iedereen heeft zijn eigen spijsvertering en reageert verschillend op voedsel.
Ik kan s avonds gerust 100 gr cashewnoten eten, giga veel calorieën .
De weegschaal reageert niet.
100 gr Kaas daarentegen, is de helft aan points dan die noten, kom ik meteen van bij.
Moet het niet elke avond doen natuurlijk.

Ik vermijd snelle koolhydraten om die reden, vooral pasta en brood. Met noten en andere vettigheid moet ik ook oppassen, maar al wandelend op die afstanden heb ik echt wel wat energie nodig vanwege de man met de hamer, dus toch maar een paar boterhammen om mijn beleg. Normaal eet ik zelfgemaakte salades, vaak met kip of tonijn, veel rauwkost, miniem nootjes of kaasflakes voor de smaak en een magere dressing. Heerlijk vind ik dat, maar dat kun je niet meenemen. Hardgekookte eieren of koude omeletjes zijn dan wel te doen. Een krentenbol of een eierkoek en kersen, een klein banaantje of ander lekker fruit maakt mijn dagrantsoen compleet. 's avonds een klein bordje warm eten. Ik drink water, thee of cola light. In het verleden viel ik op die manier ondanks mijn zuinige motor goed af, een pond of een kilo per week. Tegenwoordig lijk ik van niks aan te komen en nergens van af te vallen en kruipen de onsjes ondanks mijn vele sporten eraan. Ik weet niet meer waar ik goed aan doe Huil huil
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 14 aug 2019 9:55    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Vreemd Leonie.
Dit is ver boven mijn pet.
Het zou mooi zijn als het eens onderzocht kon worden bij jou.

Misschien kan Vlinderrr je adviseren.
Die is nu bij een voedingscoach.
Orthomoleculair, het bloedonderzoek wat die coach heeft gedaan heeft veel duidelijkheid gegeven.

Een idee voor jou misschien?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 aug 2019 11:22    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@ L1970: wat vreselijk demotiverend. Wil je even een dikke knuffel geven. Voor mij ben je een voorbeeld aai aai
Misschien inderdaad eens hulp gaan zoeken zoals pianojuffie voorstelt. Er moet toch een reden zijn waarom je niks afvalt, terwijl je ruimschoots meer calorieën verbruikt dan je binnen krijgt.

Hier weer een planning gemaakt om morgenmiddag weer georganiseerd naar de camping te gaan.
Vandaag nog een dagje thuis en morgen na de lunch rijden we weer aan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 aug 2019 10:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 32, 33, 34  Volgende
Pagina 12 van 34