Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

8 ons eraf de 1e vd maand (meer/minder mag ook) dl 11

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 34, 35, 36  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Cheatday, ik ben sterk, ik wacht tot vrijdag. Het heeft iig voorkomen dat ik witte chocolade wilde kopen Lachen

Wat sterk!!!!!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 apr 2019 12:28    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Kinderen vakantie en ik een dag vrij.
Vanochtend eerst de stad in geweest. Op 1 of andere manier zijn hier sokken en ondergoed altijd kwijt...............
Daarna boodschappen gedaan en weer naar huis. Tegen lunchtijd weer thuis.

Bij mijn ochtendshake had ik 20 gr chiazaad gedaan. Het werd nu een soort pudding en ik had de hele ochtend een goed voldaan gevoel! Denk dat ik dit vaker ga doen. Of in de ochtend of in de middag.

Als lunch een salade gemaakt van veldsla (85 gr), 1 paprika, 2 snack komkommers, 40 gr brie in kleine stukjes en eigen gemaakte dressing.

Als tussendoortje mijn middagshake en reep. Nu hield ik het prima vol tot het avond eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 apr 2019 18:09    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vanmiddag bij mijn lunch shake 20 gr chiazaad gedaan. Ik had meteen een stuk voldaner gevoel!
Ook lekker wat aardbeien genomen smullen , echt mijn seizoen qua fruit komt eraan: aardbeien, kersen, frambozen, bramen.
1x per week ga ik met mijn kinderen op de fiets naar een fruitstal (voordeel van in de betuwe wonen) en vaak voordat we thuis zijn is er al een groot gedeelte op Lachen Lachen Lachen

De kinderen vinden frambozen en bramen iets minder. De smaak vinden ze heerlijk, maar de structuur en het bijbehorende mondgevoel vinden ze niks. Jammer voor hun, gelukkig voor mij hahahahahahahahaha.

Komende week ga mag ik volgens mijn eetplan tussen de middag beschuit gaan eten. Heerlijk vooruitzicht om tussen de middag weer wat anders te gaan eten als shakes, maar beschuit weet ik nog zo net niet.
Ik denk dat ik ze ga vervangen voor crackers van Raw Organic Food Crackers. Laag in koolhydraten en hoog in eiwitten en vezels.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 mei 2019 21:19    
Vrouw Weeggegevens   Ooitdicipline
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Nou moe, heb ik een positief berichtje gestuurd, is het verdwenen.
Vlinderrr en Cheatday, jullie zijn goed bezig. Ik wil wel een duimpje sturen, maar ik denk dat dit berichtje ook in “bitheaven” beland.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 mei 2019 16:37    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
oooohhhhhhh, dat is zonde dat je hele bericht weg is Sip

Ik ben heel benieuwd naar ons eerste weegmoment van ons allemaal voor dit sprintje. Denk dat we allemaal op de goede weg zitten.

Eten voor morgen staat alweer klaar incl boodschappenlijstje.

Zaterdagmiddag ga ik gezellig met mijn vriendin lunchen en ś avonds nog verjaardag van mijn moeder.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 mei 2019 21:38    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Helaas gaat de lunch met mijn vriendin niet door. Ze is ziek geworden.

Vanochtend naar de action geweest en daar een leuke map gekocht om recepten in op te schrijven.
Ik heb veel verzameld op pinterest. Op 1 of andere manier kijk ik daar zelden naar met als gevolg in mijn oude gewoontes blijven hangen. Dat wil ik nu net veranderen.
Kookboeken kijk ik veel in.
Daarom nu mijn eigen "kookboek" maken met alle recepten die ik lekker vind of wil uitproberen. Alles bij de hand.
Ik hoop op deze manier mijn gewoontes te kunnen gaan veranderen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 mei 2019 12:50    
Vrouw Weeggegevens   Ooitdicipline
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hmm, gelukkig nog niet te zien, maar ik ben een ons aangekomen. Eens kijken of ik nu elke week een groen vakje weet te krijgen. Al is het elke week 1 ons. Zou toch heel mooi staan. smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 mei 2019 22:28    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@ ooitdiscipline: Dat zou heel mooi staan! Eigenlijk is het al mooi als het vakje maar groen is Erg blij
Even schouders eronder deze week en dan heb jij de volgende keer een prachtig groen vakje. Je kunt het!!

Gisteravond bij mijn ouders Chinees gegeten. Nu ben ik daar niet zo heel doel op. Ik heb wat kipsate, koe lo youk en babi ketjap op.
Toen ik vanochtend vroeg op de weegschaal stond was het gewicht 101,5 en toen ik een aantal uren later wakker werd was het 101,1. Zou je dan toch slapend afvallen Lachen Lachen Lachen
Ik heb de lat hoog gelegd voor mijzelf (zoals gewoonlijk) en de 101,1 ingevuld.............

Mijn eerste streefgewicht komt steeds dichterbij. Ik hoop nog 2 weken en dat ik dan eindelijk weer de 2 getallen mag begroeten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 mei 2019 10:23    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Leuk om jullie berichtjes te lezen.
Cheatday, leuk bedacht een eigen kookboek.
Ooit, ik zou ook blij zijn met een rij groene onsjes. Ik ga binnenkort 10 tot 14 dagen shaken om op gang te komen, nog even zien hoe ik het ga invullen en wat daarna te doen. Vorige week flink geschrokken van foto's die gemaakt zijn op een feestje, pfff. Tien kilo wil ik eraf, daar zou ik zo blij mee zijn, dat is voor mij voldoende dan ben ik niet meer obese en heb ik een stuk minder last van mijn knieën.

Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 mei 2019 20:51    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vlinderrrr: Succes met shaken! Ik weet dat er veel mensen tegen shaken zijn. Zelf vind ik het goed om mezelf even helemaal te "resetten" (en niet te hoeven nadenken over wat ik nu weer ga eten, hoeveel etc, etc. Schaam Schaam ).
Ben heel benieuwd welke shakes je gaat nemen. Succes meid, je kunt het.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 mei 2019 21:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 34, 35, 36  Volgende
Pagina 5 van 36