Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

8 ons eraf de 1e vd maand (meer/minder mag ook) dl 11

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 34, 35, 36  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Succes zomer!

Ooit, mijn weegschaal lacht zich ook af en toe een kriek Lachen

Gisteren chips en witte snickers gegeten en ik wist meteen weer waarom ik dat niet meer moet doen. Weer klaar! Zo fijn dat die schakeling er nu is, voorheen sloeg ik dan een aantal dagen, zelfs weken door..

Mijn kleindochter komt vanavond logeren Lief

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jul 2019 13:22    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Shortjes van Ten Cate zijn daarnet aangekomen.
Snel even gepast (M), zitten zeker goed!
Sexy? Nee! Maar dat hoeft ook niet. Het belangrijkste is dat ik met rokjes kan gaan wandelen.
Pijpjes komen net onder helft van mijn (korte) bovenbenen.
Elastiek is niet te vast. Zachte stof. Binnenkant mooi afgewerkt.
Elastiek zit wel vrij hoog.
Nu eerst de was in en dan kan ik ze dragen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jul 2019 15:17    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
@ whis: Klinkt goed! Ze hoeven idd niet sexy te zijn, zolang ze maar functioneel zijn. Ben heel benieuwd naar je ervaring zodra je ze gaat dragen.

@ vlinder: leuk dat je kleindochter komt logeren. Heel veel plezier!!!

Vanavond proteïne pannenkoeken gegeten en deze keer echt als pannenkoek gegeten. Lekker met uitgebakken spek en stroop smullen smullen smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jul 2019 20:59    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Nou mijn avondeten van vanavond is rechtstreeks de kliko in gegaan Schaam Schaam Het was echt niet te nassen.

Had een lekker recept gevonden . Gratin van bloemkool & Broccoli. Groenten in roosjes snijden, dan hup in de ovenschaal met room en cheddar cheese, wat kruiden erbij en hup in de oven.
Nou mijn bloemkool en broccoli was nog rauw en dat vind ik echt niet lekker. Ik twijfelde al of ik het toch niet eerst even moest koken. Had ik dat nu maar wel gedaan, want ik had voor 2 dagen klaar gemaakt.
Morgenavond laat thuis, dus dan hoefde ik niet te koken. Nu wel dus en nog gaan nadenken wat ik morgenavond ga klaar maken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 jul 2019 18:51    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Oei.... Da's niet leuk. Hoe lang had je het in de oven gezet? Denk dat zoiets toch een 35 minuten op 180/200°C nodig heeft.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 jul 2019 6:29    

Reageer met quote
'k hou niet van half gare groente, ook niet beetgaar bléh.. Ben benieuwd wat je voor vanavond hebt bedacht.

Had voor vandaag nog een portie volkoren pasta met saus, heb ik vanmiddag gegeten. Voor vanavond lekker brood van de bakker meegenomen yumm.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 jul 2019 15:01    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@ whis: op 175 gr voor 45 minuten. 180 is vaak bij mij dat het te heet wordt en dan heeft de bovenkant de neiging om te verbranden. Daarom doe ik vaak iets lager en dan langer.

@ vlinder: ik was erg laat thuis vanavond, dus heel simpel gehouden. Keto muffins met een hamburger, likje mayo en sla

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 jul 2019 21:07    
Vrouw Weeggegevens   Ooitdicipline
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
O, wat leuk Vlinder. Ik hoop dat het gezellig is geweest.
Cheatday: eigenlijk ben ik wel een heel klein beetje blij dat het koken bij jou ook wel eens mis gaat. Schaam Schaam Eerlijk is eerlijk, heel jammer voor jou en dan nog voor 2 dagen ook. Maar voor een niet zo’n keukenprinses al ik ben....” pwoeh, zie je wel, het kan niet altijd goed gaan!” Lach
Vandaag weer onofficieel op de weegschaal gestaan. Dat doe ik op dit moment elke dag. En je zou aan het ding gaan twijfelen. Maandag 100,4, dan 101,0, 100,7 en vandaag jawel: 99,9. Morgen weer een feestje:BBQ. Erg lekker en ook erg gevaarlijk voor het gewicht. En dan heb ik nog een week voor de vakantie. Ben benieuwd of de weegschaal mij onder de 100 op vakantie laat gaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 jul 2019 10:10    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Lieve meisjes

Morgen gaan we de laatste week in.
Zal ik een nieuw sprintje aanmaken???

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jul 2019 9:17    

Reageer met quote
Jaaa graaag Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jul 2019 9:29    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 34, 35, 36  Volgende
Pagina 31 van 36