Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

8 ons eraf de 1e vd maand (meer/minder mag ook) dl 11

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 34, 35, 36  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
Vlinder wat fijn dat je lichaam goed geageerd!!!

Vandaag 3 uur bezig geweest om thuis te komen. Op Utrecht Centraal een ongeluk met een persoon Huil huil , geen trein die die kant op rijd die ik moet hebben. Alles lag eruit. Ook mijn alternatieve routes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 jun 2019 19:28    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wat een nare ervaring cheatday!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 jun 2019 20:38    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Helaas gebeurd het op het traject wat ik reis heel veel in de zomer. Je zou in de winter rond de kerst verwachten, alleen dan gebeurd het amper/niet.

Ze spreken nu over een ongeluk met een persoon. Ik hoor van verschillende kanten dat die persoon bewust is gesprongen. Ik hoop het niet voor alle omstanders Huil huil

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 jun 2019 20:58    

Reageer met quote
Wat erg hé, ook voor de bestuurder..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 jun 2019 22:17    

Reageer met quote
Kunnen jullie het wat uithouden met de warmte? Dit is wel extreem hoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 jun 2019 19:28    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Nou geroosterd ben ik Rollende ogen

Op kantoor is het heerlijk fris! Thuis is het redelijk uit te houden. Mijn tuin is op het zuiden en ik heb beneden mijn ramen afgeplakt aan de buitenkant met aluminiumfolie.
Boven hangen er katoenen lakens voor de ramen. Echt een "tokkie" gezicht maar het helpt wel Mr. Green Mr. Green

Boven hebben de kinderen beide een ventilator op de kamer staan, zodat die in iedergeval goed slapen. Morgen ook nog even voor mijzelf kijken.

Nu ook bezig om het zwembad te vullen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 jun 2019 19:32    

Reageer met quote
Ik ben erg blij met de ventilator die ik van mijn ouders kreeg. Denk niet dat ik ermee kan slapen, maar ga ik straks wel proberen, puf puf.. net voor ik naar bed ga koud douchen.. Op mijn werk is het stikheet Sip zou ik er gewicht af zweten? Haha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 jun 2019 19:37    
Vrouw Weeggegevens   onig58

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik ben gisteren avond naar de Kuip geweest in Rotterdam, naar het Rammstein concert. Het was smelten, zweten en bijkomen geblazen. Maar toen we eenmaal op onze plek zaten, met een 0,5liter flesje water (er waren watertappunten vanwege de hitte over het hele terrein). Was het prima uit te houden! Af en toe flesje vullen dat was wel belangrijk. Erg blij

Wij hebben ook een zwembadje gekocht. Die is inmiddels binnen, alleen laat de pomp op zich wachten Lachen Rollende ogen dus we kunnen hem nog niet opblazen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 jun 2019 12:17    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Onig wat gaaf dat je er bent geweest!!! Heb wat stukjes van het concert op FB gezien en zag er erg goed uit!

Wat voor zwembad heb je gekocht? Balen dat je nog even op de pomp moet wachten. Komt deze snel?

Hier is het bad bijna helemaal gevuld (badje van 4 x 2 x 1.20). Kan alleen mijn trap nergens meer vinden (zal dus met de verhuizing in oktober ergens tussen wal & schip zijn geraakt) en mijn pomp weigert ook dienst *zucht*

Naja het chloor zit er in iedergeval wel in. Meteen andere pomp & trap besteld en als het goed is, komt het morgen binnen. Zeker met dit weer en kinderen volop aan het zwemmen wil ik het water graag goed schoon houden. Anders is het binnen de kortste keren vies.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 jun 2019 19:32    
Vrouw Weeggegevens   onig58

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ja het was echt SUPER! En vanavond ga ik naar Muse, dit word de eerste keer dat ik Muse zie, dus deze kan ik na vanavond toevoegen aan mijn gezien lijstje. Cool Erg blij

Oehhh goede vraag, mijn vriend heeft het zwembad besteld, hij is 250 x 150 x 55 cm. Een blauw met wit opblaasbaar zwembad, niet te duur hoor moet ik erbij zeggen Lachen . Beetje om te pootje baden enzo en straks als de hond weer oke is, mag hij er ook verfrissing in zoeken (hij zwemt niet graag, dus zo snel zal hij er niet in gaan).

Goed dat je geniet van je zwembad en hem ook schoonhoud! Wij moeten nog even kijken hoe we dat gaan doen, het zwembad staat nu niet op de meest handige plaats voor zon/vuil, maar wel op de meest beschutte plek in de tuin.... van mij hoeven nou ook niet alle buren mee te kijken Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 jun 2019 14:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 34, 35, 36  Volgende
Pagina 22 van 36