Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

8 ons eraf de 1e vd maand (meer/minder mag ook) dl 11

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 34, 35, 36  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Ze zouden WC's met ingebouwde weegschaal moeten uitvinden. Dat je weet welk gewicht je kan aftrekken van het gewicht dat je 's ochtends op de weegschaal zag Lachen Grap

Stom

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jun 2019 9:03    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
Whahahahahahahahahaha, dat zou een goede zijn!!!! Denk dat een olifant er soms nog jaloers op is Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jun 2019 11:42    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Beide recepten zijn echt smullen smullen smullen smullen
Ik ga ze vanavond in mijn eigen kookboekje erbij schrijven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jun 2019 17:52    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Cheatday schreef:
Whahahahahahahahahaha, dat zou een goede zijn!!!! Denk dat een olifant er soms nog jaloers op is Schaam Schaam

Daar ben ik jaloers op! Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jun 2019 22:01    
Vrouw Weeggegevens   Sili
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
@cheatday ik ben nu 14 dagen in verlof voor examens van de dochters. Ik hoop nu te knallen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jun 2019 22:37    

Reageer met quote
Nu ik gestopt ben met de shakes, neem nog wel eentje af en toe als ontbijt, zonde om weg te gooien en het is bijna op, gaat het gewicht weer omhoog.

Ik ben zo benieuwd naar de bloedtesten, de Vc waarschuwde dat ik eerst kon aankomen na haar adviezen, dat vind ik eng, maar ik denk dat het goed is om de focus op de darmen te leggen. Wat zou het fijn zijn om die optimaal aan de gang te krijgen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jun 2019 16:58    
Vrouw Weeggegevens   onig58

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Nu ik gestopt ben met de shakes, neem nog wel eentje af en toe als ontbijt, zonde om weg te gooien en het is bijna op, gaat het gewicht weer omhoog.

Ik ben zo benieuwd naar de bloedtesten, de Vc waarschuwde dat ik eerst kon aankomen na haar adviezen, dat vind ik eng, maar ik denk dat het goed is om de focus op de darmen te leggen. Wat zou het fijn zijn om die optimaal aan de gang te krijgen.

Aan jezelf en je gezondheid denken is nummer 1 Vlinder! Hopelijk krijg je een goed advies aan de hand van de bloedtesten en kan je daarmee aan de slag Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jun 2019 15:43    

Reageer met quote
Dankjewel onig! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jun 2019 18:11    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@ vlinder: dat is idd wel eng dat je misschien even wat kan aankomen, alleen als je daardoor weer gaat afvallen en je darmen beter gaan werken dat zou geweldig zijn!!!

Vanochtend tikten de weegschaal 94,8 aan Erg blij . Nu volhouden tot aan zondag.
Vrijdag hebben de kinderen een studiedag en ga ik samen met mijn vriendin en haar zoontje naar de Efteling toe.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jun 2019 20:53    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wat ik wel super frustrerend vind is dat ik nu 12 kilo ben afgevallen en nog amper een broek kleiner pas.
Ik heb altijd maat 48 gedragen, nou mijn bovenbenen en kont passen amper in 46. Je zou toch wel verwachten dat het toch wel een maatje kleiner zou kunnen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jun 2019 21:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 34, 35, 36  Volgende
Pagina 20 van 36