Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

8 ons eraf de 1e vd maand (meer/minder mag ook) dl 11

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 34, 35, 36  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sili
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Ik doe mijn job zo graag maar wat haat ik het dat altijd na mijn nachten er minstens weer een kilo blijft plakken
Zo moeilijk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jun 2019 7:25    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Welkom Miep, zag dat je een gezond gewicht hebt, waarom wil je nog meer afvallen?

Sili, de nachtdiensten gooien soms wel roet in het eten hé? Ik ben ook gek op mijn werk, ook de onregelmatige diensten, maar voor de eetplanning kan het lastig zijn.

Ik doe vandaag een shakevrije dag, even normaal eten haha. Zin in een yoghurt ontbijt smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jun 2019 8:56    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
Wow wat een mooie groene vakjes cheerleader cheerleader

Lekker vlinder een yoghurt ontbijt!

Heeft iemand misschien nog tips? Zaterdag ga ik een dagje naar Wildlands toe.
Wat kan ik meenemen zonder koeltas? Voor de andere neem ik bolletjes en beleg mee. Ik eet (nog) geen brood.
Appel, druiven, shakes en repen is geen probleem alleen dan komt ook nog de lunch...........

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jun 2019 21:35    
Vrouw Weeggegevens   onig58

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Welkom Miep, succes!

Cheatday, misschien kan je gekookte eitjes meenemen? Of een lekker gebakken omelet. En dan kiezen voor veel groenten en geen vlees erdoor. Van te voren maken en in de koelkast zetten. En dan voor je weg gaat, uit de koelkast zo meenemen. Dan is het tegen lunch tijd nog lekker. En indien mogelijk een koelelement in de tas met broodjes/lunch doen, scheelt toch weer. Wat ook altijd lekker is is een goede ongezouten noten mix, makkelijk mee te nemen en erg lekker en het vult goed. Misschien een rare lunch, maar wat maakt het uit! Als het maar vult, goed blijft en jij blijft afvallen toch.

Wat je ook nog kan doen is een flesje water invriezen en die als koelelement gebruiken en opdrinken zodra deze ontdooit is!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jun 2019 12:21    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wow dat is een goed idee Onig! Ach raar maakt me niks uit, past wel bij mij Lachen Lachen
Ook makkelijk mee te nemen in een bakje en vult meteen goed.

Morgenavond een boodschappenlijstje maken dan kan ik vrijdag voordat ik ga werken de boodschappen halen (de verse producten en hebben een koelkast op het werk).
Vrijdagavond maak ik een koude macaronisalade voor zaterdagavond. Zit alleen nog te twijfelen of ik een keer gewone macaroni neem of KHA macaroni. Eerste optie is wel het "veiligste".
Dan kan ik als ik vrijdagavond thuis kom, de kinderen ophalen en de rest van de boodschappen doen voor zondag en maandagochtend.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jun 2019 20:59    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Het recept voor mijn koudemacaroni schotel is:
* macaroni (of andere pasta) koken en afkoelen
* blikje mais
* potje doperwten
* hamblokjes
* kaasblokjes
* (punt)paprika
* dressing

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jun 2019 21:07    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Vanmorgen 91.7 op de teller, dat motiveert niet. Ik hou mss wel wat vocht vast, maar 1.5 kilo is wel wat veel. Wil me niet laten ontmoedigen, had een fijne werkdag!

Misschien is de overgang kicking in.. Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 jun 2019 17:22    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
In de overgang op je 25ste? Ben je er wel heel vroeg bij Stom lachje (even grapje tussendoor).
Denk eerder dat het vocht is of iets dergelijks. Lijkt mij sterk dat je anderhalve kilo bent aangekomen. Dan heb je je volledige laten gaan.

Fijn om te lezen dat je zo'n fijne werkweek hebt gehad!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 jun 2019 19:57    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth Mams
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met EGA

Reageer met quote
Mijn eerste doel gehaald !
Had een erg goede eet-week ..
Op naar mijn volgende doel !

Eerste doel 127,5 ✔
Tweede doel 125,0
Heel goed en gezond weekend iedereen !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jun 2019 15:02    
Vrouw Weeggegevens   onig58

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Cheatday, Erg blij veel plezier bij Wildlands! En fijn dat ik je kon helpen met mijn tips. Ik word zelf ook steeds creatiever.

Vlinder, het is ook wel erg warm en vooral mega benauwd Rollende ogen
geweest vrijdag tot en met dinsdag. Dus misschien toch iets teveel zout binnen gekregen of te weinig gedronken waardoor je vocht vasthoud? Er zijn zoveel redenen! Maar als jij je aan je eten hebt gehouden, dan kan je onmogelijk zijn aangekomen lijkt me. Drink een dagje exta of eet lekker een groot stuk watermeloen (of iets anders vochtafdrijvends wat je lekker vind) , dan ben je het vocht snel weer kwijt.

Elisabeth mams, goed bezig! Ga zo door Erg blij Op naar je 2e doel.

Hier gaat het bewegen prima, lekker gewandeld weer. Eten gaat ook nog steeds goed dus niks te klagen. Alleen word ik momenteel helemaal GEK van de .... ik gok muggen? .... normaal word ik best veel gestoken ten opzichte van de rest van het gezin, maar deze keer zitten er van die hele fijne grote rode dikke jeukende plekken tussen. En ze zitten op hele fijne plekken zoals mijn knieschijf, elleboog puntje en schouders. Lachen Ik heb ze wel gekoeld, ingesmeerd, etc etc. Van mij mogen ze zo snel mogelijk weer verdwijnen Heel heel boos Rollende ogen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jun 2019 16:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 34, 35, 36  Volgende
Pagina 16 van 36