Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

8 ons eraf de 1e vd maand (meer/minder mag ook) dl 11

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 34, 35, 36  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
Ooooohhhhhhh wat was het lekker!!!!! De zoete smaak van pompoen (en misschien ook de theelepel honing) en daar dan de geitenkaas tegenover. Denk dat het met een gewone oude brokkel kaas ook erg lekker zal zijn!

Uiteraard had ik me weer vergist in hoeveelheid. Ik had 250 gr macaronigroenten, extra champignons en 200 gr pompoenvellen. Bij de AH was het kippengehakt met 35% korting, dus ook meegenomen en de helft door het gerecht gedaan (150 gr)
Ik heb dus nog ruim over. Mijn bord op een weegschaal gezet en 400 gr opgeschept.
Als ik er sla bij eet, heb ik nog makkelijk 2 porties! Maar even wat invriezen, want ik heb nog 200 gr pompoenvellen over waar ik morgen wat mee ga maken.

Vanmiddag als lunch had ik tricolor sla met feta, watermeloen en eigen gemaakte kappertjes dressing smullen smullen smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 jun 2019 21:43    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Al een heerlijke ochtendwandeling achter de rug met de honden. Ik was zeer vroeg wakker en lag maar te draaien in bed. Naja dan maar eruit en lekker met de honden erop uit. Het was nog niet warm en zeker voor de oudste is dat erg prettig.
Voordeel is dat ik dan vanmiddag een siësta ga houden Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jun 2019 7:16    
Vrouw Weeggegevens   onig58
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Geitenkaas is inderdaar erg lekker en super handig! Ik let er wel op dat ik een zachte koop. Let op de kleur, een mooi wit kaasje is zacht en romig. De gele met een duidelijke rand erom zijn wat ouder en heeeeel sterk van smaak.

Ik gebruik geitenkaas om het avondeten naar 500 kalorien te verhogen, dit is vaak 2x per week nodig ongeveer.

Slim van je om s ochtends te wandelen. Wij waren om 11.30 gaan wandelen. Ik laat vriendlief graag slapen in de weekenden omdat hij meer slaap nodig heeft dan ik. Maar het was niet lekker, veel te warm. Gelijk dikke vingers tijdens het wandelen en ondanks dat we het bos in zijn gedoken (scheelt veel zon), was het maar een benauwde wandeling.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jun 2019 9:00    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb idd voor gisteravond en voor vanavond zachte geitenkaas gekocht. Dat smelt vele malen beter! Hoewel als het onder mijn vingers afbrokkelt vind ik het ook erug smullen .

Ik woon vlak bij een dijk dus geen schaduw te bekennen......... De jongste maakt het niet zo heel veel uit. Die blijft mee hobbelen.
De oudste heeft er echt moeite mee. Die neem ik alleen even mee naar de dijk om behoeften te doen en snel weer terug. Is dan echt ver genoeg voor hem.

Ik blijf me er ook over verbazen hoeveel mensen er met dit weer gaan fietsen Huil huil . Arme honden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jun 2019 10:17    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vanavond de lasagne van pompoen met geitenkaascreme gegeten! Ook erg lekker. Minder zoet als gisteren.
Balsamico azijn en geitenkaas wist ik al dat het een lekkere combi is, maar nooit aan gedacht om het in de lasagne te doen.
Vandaag iets korter in de oven. Dat merkten ik wel aan de pompoenbladeren. Die waren iets steviger. Gaf wel een lekkere bite.

Ik denk als ik de versie van gisteren maak, maar dan geen geitenkaas dat de kinderen het ook lekker zullen vinden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jun 2019 21:06    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 jun 2019 10:12    
Vrouw Weeggegevens   onig58

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat eten jullie vanavond?
Misschien leuk om af en toe inspiratie op te doen Erg blij , wat andere mensen zoal maken en bedenken.

Mijn avondeten is als volgt (per persoon opgeschreven).
Blonde d'aquitaine hamburger van de plus gebakken in 2 gram olijfolie om mee te bakken. Bourgondische mini krieltjes 225 gram van de plus gebakken in de wokpan in 5 gram campina ongezouten roomboter. 200 gram rode bieten en 30 gram remia frites lijn saus met 1 lepelpuntje (het steeltje van de lepel) truffel tapenade erdoor geroerd om truffel mayo te maken.
Totaal: 520 kalorien per persoon.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 jun 2019 17:07    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Leuk idee onig!! Klinkt trouwens de hamburger smullen Leuk idee om zo je eigen truffelmayo te maken.

Ik heb vanavond proteïne pannenkoek met wokgroenten gegeten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 jun 2019 19:23    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Ik at gisterenavond courgetti met een tomatensaus. En daar wat parmezaanse kaas over. smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jun 2019 6:42    
Vrouw Weeggegevens   Miep77
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten Minder snacken en snoepen

Reageer met quote
Ik doe ook graag mee! Ben nieuw op het forum en hoop hier herkenning en steun te vinden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jun 2019 7:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 34, 35, 36  Volgende
Pagina 15 van 36