Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

8 januari mijn Gastric bypass an78

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   an78
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gastric bypass

Reageer met quote
Dank je wel slankie.
ja komt idd heel erg dichtbij nu
maar hoe gek ook vind het heel erg spannend maar tegelijkertijd ben ik er ook helemaal klaar voor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 jan 2014 12:55    
Vrouw Weeggegevens   Klein maar dapper
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonde voeding

Reageer met quote
Hoi An,
Hoe gaat het nu met je? Als het goed is, heb je de operatie nu achter de rug.
Ik hoop, dat alles goed is gegaan en dat je weer een beetje op de been bent!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 21 jan 2014 19:46    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
nou daar ben ik dan weer even.
Ik heb morgen 2 weken geleden de ok gehad en het gaat nu wel goed met me.
de eerste week vroeg ik me echt af waar ik toch aan begonnen was. Ik heb een pijn gehad dat ik zelfs dacht dit nooit meer dan baar ik liever nog 10 kinderen. maar goed nu krabbel ik langzamer dan ik eigenlijk wil weer omhoog.
morgen moet ik al naar de arbo arts om te bespreken wat de plannen gaan worden omtrent het weer oppakken van de werkzaamheden.
Het eten en drinken gaan langzaamaan steeds een beetje beter. wel het idee dat ik meer moet drinken omdat ik ook niet heel erg veel plas.
nog steeds pijn in mijn linkerzij en kan daar niet op liggen daardoor trouwens ook niet op mijn andere zij.
dat is wel lastig omdat ik altijd op mij zij sliep.

maar goed zoals ik eerder al vertelde gat het echt steeds een beetje beter.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 jan 2014 13:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
nog maar es een update,
het gaat al een stukkie beter. de pijn in mijn zij is alleen nog bij het uitrekken in mijn slaap en als ik te lomp ga zitten of staan. eten en drinken gan goed.
Arboarts gesproken en die vind echt dat ik de tijdmoet nemen om even tot mezelf te komen en mijn energie op pijl te krijgen.
goed gesprek dus.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 jan 2014 15:58    
Vrouw Weeggegevens   slankie2012
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: 20 sept 2013 een sleeve

Reageer met quote
Fijn dat het de goede kant heen gasten dat de Arbo arts mee werkt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 jan 2014 18:57    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hoi Anneke,
Fijn te lezen dat het al weer een stuk beter met je gaat Erg blij
De pijn aan je linkerzijde is vrij normaal hoor en kan wel even aanhouden. Op die plek heeft in de meeste gevallen namelijk de drain gezeten. Ook zijn ze natuurlijk aardig aan het porren geweest dus kan het nogal beurs zijn (aan de binnenkant).

Als het echt erg vervelend is kun je er evt. 2 paracetamolletjes voor in nemen. Die mag je als één van de weinige pijnstillers gebruiken aangezien die geen invloed hebben op je maag/darm wand.
Wat soms ook help is als je op je zij gaat slapen een kussen in je rug of tussen je benen te leggen. Je draait dan minder, rekt je dus minder op en doordat je dat dan niet kunt verminderd de druk op je zij.

Zoals Slankie al zegt is het erg fijn dat de bedrijfsarts fijn mee werkt. Neem inderdaad de tijd en ga maar uit van een week of 6 (afhankelijk van het werk wat je doet).
Mbt je energie niveau kan het nog wel behoorlijk wat langer gaan duren hoor Erg blij
Ga zeker niet te snel want daar heb je op de lange duur enkel jezelf maar mee. Lekker laten verwennen dus!!!

Groetjes en ben benieuwd naar je volgende update!
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 jan 2014 0:04    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
hallo,
nou ik ben gisteren weer begonnen met 3x per week 2 uurtjes op het kantoor werken. gewoon om weer even onder de mensen te zijn.
zo kan ik wat achtergebleven werk inhalen.
erg lekker om weer wat te doen had wel een "terugval"met de pijn gehad bleken mijn schuine buikspieren te zijn en waarschijnlijk een gekneusde rib pfft werd echt gek. maar dat is nu ook voorbij heb alleen links nog een gevoel van spierpijn en af en toe een trekkend gevoel.
eten gaat wisselend brood valt echt slecht en is zelfs pijnlijk in mijn maag of zelfs slokdarm. dus weer afwisselend met crackers.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 feb 2014 14:38    
Vrouw Weeggegevens   bla
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gastric bypass (gezond eten)

Reageer met quote
Brood kan soms een deegballetje vormen in je maag die moeilijk verder gaat, daar kan je pijn van komen. (kan, hoeft niet) Je zou kunnen presseren brood te roosteren en verder is het met wit brood vaker het geval dan met bruin of volkoren. En vers is ook weer "slechter" voor je maag.
Ook de pijn aan de linkerkant is iets dat ik vaak gehoord cq gelezen heb. Als je een sleeve hebt (kan het nu ik typ niet teruglezen) kan het zijn dat door dat gat je restmaag eruit is getrokken.
Rustig aan doen en niet teveel willen doen. Pijn geeft (ook) aan dat je net even te veel doet voor wat op dit moment kan.
Succes!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 feb 2014 16:07    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
zo nu 3 weken gewerkt 3 x per week 3 uurtjes. ik moet zeggen dat ik het heerlijk vind om weer wat te doen vanaf volgende week ga ik 3x per week 3 uurtjes werken. en 11 maart weer een gesprek met de arbo arts.

het gaat eigenlijk heel goed nu maar wil nog niets overhaasten. zolang ik de tijd krijg ben ik ook van plan die te nemen ik ben bijna nooit ziek ook al ben ik nog zo broerd dus ik ga er van uit dat ik ook even goed de tijd mag nemen om te wennen aan het nieuwe eten en leven.
ik ben nu 20 kilo afgevallen en ben daar al onwijs blij mee. vind het wel raar om op al die complimentjes te reageren iedereen roept wat zie je er goed uit of jee wat ben je al veel afgevallen terwijl het in mijn koppie nog niet zo snel gaat. gek eigenlijk hier heb ik altijd wel een beetje op gehoopt en nu krijg je de complimentjes en weet ik niet goed hoe ik erop reageren moet.

dit was weer even een update.
zijn er eigenlijk sprintjes voor ons "soort" mensen hihihihihi
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 feb 2014 16:37    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
hier weer even een updatje van mij.
Het gaat hier goed. Ik ben van alles aan het uitproberen qua eten. alles valt goed alleen het brood nog steeds niet. geroosterd gaat het wel goed dus dan maar even dat.
drinken moet ik echt opletten dat ik dat voldoende blijf doen.
werk opbouwen gaat ook goed en inmiddels 21 kilo afgevallen.
dus al met al het gaat goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 mrt 2014 16:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4