Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

6 april op naar de Zomer :Zomer Fit laatste 12wk van de 24

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   silmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met Sonja Bakker

Reageer met quote
Wauw Lizanx wat lekker voor je!! Goed gedaan. En succes met niet wegen haha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 apr 2020 10:33    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
silmar schreef:
Wauw Lizanx wat lekker voor je!! Goed gedaan. En succes met niet wegen haha

Dank je wel Silmar! En hoe gaat het met jou?

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 mei 2020 0:02    
Vrouw Weeggegevens   silmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met Sonja Bakker

Reageer met quote
Hey, mwah beetje moeilijk afentoe, laat me snel weer verleiden voor dingen die niet mogen. Dus moet vanmezelf vandaag weer streng en goed beginnen. Word steeds wat makkelijker zo nu en dan. Even door nu!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 mei 2020 14:34    
Vrouw Weeggegevens   Structopaat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wow even wat gemist zie ik.

@silmar, rustig aan je kan niet ineens alles he aanpassen he. Dat is moeilijk vol te houden.
@lizanx succes met een week niet wegen.

Ik weeg me dagelijks, maar ben inmiddels wel zo ver dat ik weet dat gewicht altijd schommelt. Heb ik een x wijn gedronken weeg ik de volgende dag altijd ineens veel lichter, maar de dag daarna is het weg.
Mijn "klappers" in kilos zie ik altijd net na mijn menstruatie. Maar eigenlijk is dat het resultaat van een maand. Daarna ga ik altijd eerst omhoog (of nauwelijks naar beneden) wat ik ook doe. Door dit soort dingen te wetem kan ik het makkelijker accepteren dat de weegschaal niet altijd in de - staat. Pas als ik vlak na mijn menstruatie in de plus sta moet ik pas opletten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 mei 2020 20:30    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Structopaat, wat fijn dat je je niet laat leiden door de weegschaal en dat je je schommelingen kunt verklaren. Dan is het geen probleem om je elke dag te wegen.
Silmar, heb je de draad weer opgepakt? Mijn moeder is deze week jarig geweest en heeft mij een hoop lekkernijen mee gegeven waar ik niet blij van wordt. Conclusie: als ik lekkere dingen in huis heb eet ik ze op. Maar nu is alles op en kan ik mijn gezonde patroon weer oppakken.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 mei 2020 11:19    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@linanxz, heeft wel ff geduurd hoor. Dus jou keus om niet op de weegschaal te staan snap ik helemaal.
Wel eens gemeten met een cm. Zijn ook veel mensen die dat doen, omdat dat iets betrouwbaarder is. Zelf doe ik dat niet overigens. Hoop binnenkort naar de sportschool te mogen alleen al om te wegen. Omdat ik daar ook mijn vetpercentage meet etc.

Hier een hele goede week gehad. Ik had vakantie en 6 van de 7 dagen een goede wandeling gemaakt (tussen 5 en 10 km. 3x een sportgroepje gevolgd via zoom. En goed om mijn eten gelet. Blij met het resultaat.
Volgende week weer werken. Wordt ingewerkt op een nieuwe afdeling dus dat wordt een puttige week.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 mei 2020 7:50    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Ik heb vandaag een rood vakje. Ik zag het al aankomen deze week, ik weeg me elke dag, soort competitie met mijn zoon die zich verplicht elke dag moet wegen ivm sporten. Ik heb niks raars gedaan deze week, gewoon netjes gegeten, en door blijven sporten. heb voor het eerst hardgelopen op de band (zere kuiten!!!!!). Het viel mij nog mee hoeveel conditie ik heb en gisteren een heel eind gewandeld met de honden. We mogen nu in een straal van 1km van je huis, wat betekend dat ik gewoon een flinke 5 km wandeling kan maken zonder problemen.

Structopaat, zalig om zoveel dagen te kunnen wandelen, en dan ook nog zo lang! Goed gedaan! Succes op je werk!

Lizanx, ik zie dat je mijn intselling hebt? Mijn zoon vroeg net waar de chocola was, en ik heb gezegt dat ik het maar opat zodathij niet in de verleiding komt. Als het er niet meer is, kan je het ook niet opeten, stukken beter om af te vallen! Ik tel geen calorién trouwens, maar let wel op dat ik gezond eet bij elke maaltijd met af en toe wat lekkers tussendoor oof een schep stevia in mijn griekse yogurt.

Silmar, geeft niks als je je laat verleiden, als je het daarna gewoon maar weer oppakt! Gebeurt ons denk ik allemaal, en ik heb vandaag ook zalig een stukje chocola gehad zonder me ook maar schuldig te voelen. Anders hou ik het echt niet vol!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 mei 2020 12:11    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@sophie fijn dat je eindelijk goede wandelingen kan maken. En gewoon doorgaan he. Kan zo zijn dat je volgende week het effect ineens ziet!!.

Wat betreft eten, ik eet al zeker een jaar weer alles dus ook taart chocolade etc. Alleen als ik het neem. Neem ik nket te veel en moet ik er echt van genieten anders heeft het geen zin. Daardoor hou ik het wel echt vol. Want nooit meer iets ongezond lekkers is niet vol te houden (voor mij dan).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 mei 2020 12:17    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@structopaat voor niemand is dat vol te houden als je nooit geniet van iets ongezonds.
@sophie wat grappig! Ook hier is het een minicompetite met mijn zoon. Ook hij sport en wil “droog” trainen. Je zoon weet precies wat dat is. In tegenstelling tot mij wil mijn zoon juist wel koolhydraten eten. We hebben dus nog wel eens een discussie over de verschillende eetpatronen. Ach ja, zo lang ik afval en hij spiermassa kweekt zijn we allebei tevreden.
Ondanks je rode vakje moet je gewoon doorzetten hè! Dan word je volgende week beloond met een groen vakje.

Ik heb me deze week nog niet gewogen. Durf ik ook nog niet na het leegeten van de bigshopper met koolhydraten van mijn moeder. Hoop op een ieniemienie groen vakje vrijdag.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 mei 2020 13:37    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Lizanx, wat grappig dat jij en je zoon dat ook doen. Mijn zoon zijn vet percentage moet 9.5 zijn en hij eet inderdaad ook koolhydraten en ik bijna niet, maar hij eet dat bijna alleen maar tussen de middag, en alleen maar volkoren en zonder gluten. Hoe oud is jouw zoon?

Structopaat, bij mij inderdaad net zo, gewoon af en toe zondigen om het vol te kunnen houden. En zo hoop ik ook dat ik straks wel gewoon mijn streefgewicht vast kan houden ipv weer terug te schieten.

We zijn trouwens allemaal weer bij elkaar, eindelijk, na meer dan 6 weken! Wat een bende, maar wel heel erg gezellig!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 mei 2020 18:57    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 9 van 16