Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

6 april op naar de Zomer :Zomer Fit laatste 12wk van de 24

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Tamina
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Minderen gezond

Reageer met quote
Hoi,
Ik ben Tamina en heb me aangesloten bij jullie sprintje. Vandaag hier voor het eerst - BMI boven de 30, dat was toch wel DE trigger om serieus te beginnen. Afgelopen maandag gestart, zondag 1e weegmoment. Volhouden wil ik graag. In elk geval de komende 10 weken. Op naar Minder. Veel minder kilo's. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 apr 2020 19:43    
Vrouw Weeggegevens   Wallie79

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo,
Ik ben Wallie en gister aangesloten bij de weegclub! Het lijkt mij een stuk fijner om met motiverende mensen de strijd tegen de kilo’s aan te gaan! Helaas ben ik het afgelopen jaar fors aangekomen en dat moet er af!! Ik volg geen specifiek dieet maar zoekende naar gezondere leefstijl. Gezond eten en meer bewegen ..klinkt zo simpel maar dat is het dus niet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 apr 2020 8:48    
Vrouw Weeggegevens   Structopaat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@sophie, wow de straten desinfecteren. Dat heb ik hier nog niet zien gebeuren. Goed van je spining trouwens.
@Wallie 79 welkom.
@Tamina Welkom

Hier zo blij 2.5 jaar rustig aan begonnen met afvallen pas een half jaar later hier gemeld geloof ik. En nu heb ik na veel op en neer een gezond gewicht (kan morgen pas invullen). Een gezonde BMI echt nooit gedacht. Maar ik weet zsker dag het blijft omdat in de jaren mijn levensstijl gewoon helemaal veranderd is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 apr 2020 17:58    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Structopaat, gefeliciteerd! Fijn gevoel hè. Ik heb sinds een paar weken ook een gezond BMI. Ook ik doe IF net als jij. Nog een fijne vakantie.
Yes, Sophie, heel de week sla gegeten en mijn paaskilo’s zijn verdwenen. Nee hoor, gewoon netjes mijn eetpatroon gevolgd.
Begrijp ik het goed dat morgen de quarantaine er op zit?
Mennekevans, hoe gaat het hardlopen? Wordt het je nieuwe hobby?
Silmar, hoe gaat het met het gebruik vd maaltijdvervangers?
Succes Wallie79 en Tamina!

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 apr 2020 20:08    
Vrouw Weeggegevens   silmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met Sonja Bakker

Reageer met quote
@ Wallie79, welkom en veel succes
@ Tamina, welkom en veel succes

@structopaat, wat goed zeg!! Gefeliciteerd, wat zal dat een heerlijk gevoel zijn.

@ Lizanx, gaat goed. Ben nu wel in stap 4 begonnen. Dus nu 2 shakes en fruit, 2 melkproducten en extra groente. Ik denk voor mijn lijf dat dit nu even beter is. Mijn hormonen zijn namelijk een ramp nu. Hoe gaat het met jou?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 apr 2020 20:25    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Een klein beetje eraf vandaag maar heel tevreden mee, zo lang het maar naar benden toegaat.

Lizanx, Nee helaas, we zitten nog gewoon in quarantaine, vanaf vandaag mogen de kinderen onder de 14 max. 1 uur en max. 1km vanaf huis de straat op met maar 1 ouder. Ik heb al de meest gekke combinaties gezien toen ik de honden uitliet vanmorgen, 3 volwassenen met 1 kind, ouders die aan het hardlopen waren met 2 kinderen op hun fietsje, een familie van 5 met 1 hond(je). Iedereen heeft er hier zo verschrikkkelijk genoeg van en dat is dus te merken vandaag nu deze nieuwe regeling in is gegaan. Vanaf volgende week mag je hier 1 uur naar buiten om individueel te sporten en mag je met je eigen gezin wandelen, als alles goed gaat. Ik moet wel zeggen dat ik midden in de natuur woon dus hier is het nog niet zo'n probleem dat mensen de regels aan hun laars lappen, maar de Spanjaarden kennende hou ik mijn hart vast hoe het er in de grote steden aan toe gaat vandaag, zelfs de parken zijn weer open.

Structopaat, geweldig resultaat vandaag!!!!!

Wallie79, welkom! Ik denk dat we allemaal op het punt zijn begonnen waar jij nu zit en het is inderdaad niet makkelijk. Het lijkt simpel, gezonder eten en meer bewegen, maar vooral in het begin is het even zoeken naar wat voor je werkt en waar je het mee vol houdt. Je zult zien dat het na een tijdje echt een levenstijl wordt. Ik eet echt wel chocola, koekjes en af en toe een taartje of een pizza, maar voor de rest eet ik echt heel erg gezond ( ik ben vegetariër trouwens ivm met slokdarm ziekte) enop een gegeven moment gaat je lichaam zelfs schreeuwen om sporten en voel je je flut als je een dag overslaat, Maak gewoon kleine veranderingen, het hoeft niet alles in 1 keer. Laat bijvoorbeeld eerst eens frisdranken en sapjes links liggen ( ook de light versies) en drink gewoon water, eet geen koekjes bij de thee enz, en elke keer pas je weer wat anders aan totdat het heel normaal wordt.

Welkom Tamina, Ik heb nog niet gekeken naar je weegmoment, zal zo eens even kijken, maar is vast erg goed deze eerste week. Leuk dat je er ook bij bent.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 apr 2020 11:47    
Vrouw Weeggegevens   Tamina

Dieet: Minderen gezond

Reageer met quote
@allemaal ; dank voor het welkom. Lach

Ik had even een vliegende start deze week(-2.8!). Ik deed met de 5daagse afvalchallenge van myfoodcoach. Maar die willen goud geld voor het vervolg, terwijl ik het toch zelf moet doen hè? Dus netjes1500 kcal aangehouden deze week en een hele fijne start gemaakt. Hoop dat ik dit kan doorzetten - maar voor nu even erg blij Lach)

Groet en fijne dag allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 apr 2020 13:01    
Vrouw Weeggegevens   Structopaat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@tamine, altijd fijn alsnje zo kan starten!!
Even een tip bedenk wel hoeveel je beweegt. 1500 cal dieet heeft als basis idee dat je 500 cal minder pd eet als je gebruikt. Maar als je veel beweegt (zoals ik) gebruik je veel meer. Te weinig per dag eten werkt op een moment averechts omdat je lijf in spaarstand gaat. Succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 apr 2020 15:39    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Tamina, dat motiveert lekker zo’n start. Ik had vorige week ook een gratis challenge gedaan via Skinnyminds. Het vervolg voor 6 maanden kost € 89,00 per maand! Dus € 534,00 Geschokt !
Vraag me af hoeveel mensen zoveel geld er voor over hebben.
Sophie, interessant om te lezen hoe Spanje omgaat met de coronaperikelen. Morgen is het Koningsdag. Markten gaan uiteraard niet door in NL. Wij krijgen het advies om thuis te blijven maar als je je fit voelt is dit geen harde maatregel, alleen een advies. Hebben ze in Spanje ook Koningsdag?
Silmar, met mij gaat het goed. Vandaag weer een stukje hardgelopen en prima aan mijn eetpatroon gehouden. Ik heb wel oranje tompoucen in de koelkast staan. Eerlijk gezegd ben ik daar niet zo dol op dus eigenlijk moet ik er gewoon geen nemen. Als ik het goed zie eet jij ook weinig koolhydraten, toch?

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 apr 2020 23:16    
Vrouw Weeggegevens   YT
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weinig eten en sporten

Reageer met quote
Good luck iedereen! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 apr 2020 9:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 7 van 16