Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

6 april op naar de Zomer :Zomer Fit laatste 12wk van de 24

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Het eten gaat op zich goed maar ik merk dat ik minder aan het bewegen ben. Ik stort me te veel op het werk waardoor te lang achter mijn computer zit en te kort pauze neem. Sophie, mijn kinderen zijn 21 en 22 jaar.
Met Pasen maar eens wat beweegmomenten inplannen. Dat moet ook wel want ik de teugels een beetje loslaten en gaan genieten van de lekkernijen met de Paasdagen. Misschien zondagochtend gewoon een ronde hardlopen.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 apr 2020 23:03    
Vrouw Weeggegevens   Structopaat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@lynx, zelf heb ik een fitbit. Die kan je aanzetten dat ie elk uur trilt als je geen 250 stappen gedaan hebt. Mij heeft het een tindje echt geholpen om niet maar te blijven zitten. En dat kan je natuurlijk ook zonder fitbit doen. Gewoon een wekertje ofzo. Als je dan elk uur een rondje loopt heb je toch al weer wat beweging extra gedaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 apr 2020 8:39    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Ik had vandaag even een dipje, wat niet weg gegeten kon worden met chocola en chips, want dat heb ik niet meer in huis. Zo gauw hier de boodschappen binnen komen, is het bijna al op. Ik heb nog nooit zo vaak de deuren van de voorraadkast horen opengaan als de afgelopen weken! Ook dus vandaag niet gesport, kon me er helemaal niet toe zetten. Al 27 dagen in quarantaine, zucht...

Structopaat, waarschijnlijk wat moeilijker om sport in te plannen als je samen met de kinderen vakantie hebt, Ik weet niet hoe oud ze zijn?

Lizanx, what een zalige leeftijden! Ik ben al blij sinds die van mij naar de middelbare school gingen. Eindelijk geen gemam meer de hele tijd, en tijd om te lezen en dingen voor mezelf te doen zonder met het hele spul op pad te moeten. En wat betreft het thuis werken, ik gebruik clockify waarop ik mijn werk uren bijhoud, zodat het niet uit de hand loopt. Het is te makkelijk om meer te werken als je thuis bent en toch niks te doen hebt.

Fijn weekend allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 apr 2020 22:32    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Inderdaad hier geen gemam meer haha, maar “hey moeder! waar is die ene broek?”
En een goed idee van die Clockify. Is dat een app?
Vandaag ook weer te lang doorgewerkt omdat mijn pauze te lang was naar mijn idee. En dan ben ik van 8.00 tot 18.00u met mijn werk bezig en dat is niet goed. Maar we kregen het dringende advies van de directie om niet in te loggen met Pasen maar te genieten en te ontstressen.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 apr 2020 22:55    
Vrouw Weeggegevens   Structopaat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@lizanx, dat is een hele goede werkgever!!!
@sophie, mijn kinderen zijn 11 en 13. Dus dat gaat prima lukken. Wandelen doe ik voor ze wakker zijn. En als ik ga sporten doen ze of mee of ze laten me met rust (wat waarschijnlijk betekend dat ze achter hun telefoon zitten maar dat is dan maar zo).

Gister overigens mijn eerste online les gehad vam de sportschool en dat was echt goed. We hadden de opdracht om een paar flessen frisdrank te hebben staan als gewichten. En het was naast dat ik goed getraind heb ook echt gezellig met zijn allen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 apr 2020 9:53    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Lizanx, ik heb Clockify gewoon via mijn web browser, en hou dara mijn uren en taken bij. Hartstiik handig, ik werk altijd al thuis en hou het bij per client, maar het is een heel goed steuntje in de rug om gewoon je uren te doen en zo hou je ook nog bij waar je je tijd aan kwijt bent.

Structopaat, fijne leeftijd ook, kun je ook nog gewoon je eigen ding doen tussendoor, vinden ze vast niet erg Lachen Ik kan me trouwens niet meer druk maken over wat ze wel of niet aan het doen zijn. Zo had 1 van mijn kids vandaag geen online training en stapte pas om half vijf vanmiddag het bed uit ( wil ook niet weten hoe laat hij in bed lag), het zij maar even zo. Als alles straks weer begint is hij 7 dagen in de week in de weer, dus ik laat hem maar zijn gang gaan. Helemaal geen zin in discussies nu we allemaal thuis zitten.
Leuk trouwens een online les, ben je er toch eventjes "tussen uit" met contact met andere mensen.

Ik heb vandaag een uurtje spinning gedaan en 1 lange wandelingen met de honden gedaan en meer dan een uur met mijn ouders in Nederland gebeld. Verder gewoon lekker lui, vandaag gewoon even niet, morgen haal ik de stofdoek en stofzuiger wel te voorschijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 apr 2020 21:07    
Onbekend Weeggegevens   Kiloknaller51
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Veel beweging gehad deze week, is te zien, hoop dat de dalende lijn zo blijft.
Fijn paasweekend allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 apr 2020 7:24    
Vrouw Weeggegevens   Ingrid1986
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker (gezond eten)

Reageer met quote
Fijne paasdagen gewenst Bloemen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 12 apr 2020 9:04    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 12 apr 2020 9:04    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote

Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 3 van 16