Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

6 april op naar de Zomer :Zomer Fit laatste 12wk van de 24

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Hier ook te weinig gesport deze week. Morgen ook een rondje hardlopen en bij slecht weer een uurtje bodypump. Fijn weekend!

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jun 2020 21:21    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Nou ja, over dat die 4 kilo een dingetje zou worden, Nee dus. Ik heb zelfs de 83 overgeslagen deze week! En dat terwijl het een week was van bijna niet sporten en slecht eten... Nu proberen vast te houden en rustig aan door.

Mennekevans, gaat goed zie ik. Toch op naar dat voetabller lijf?

Wij gaan door naar fase 2!!!! Betekend dat eindelijk de winkelcentra weer opengaan na 3 maand, maar ze mogen maar tot 30% vol. Dat betekend dus ook dat ik volgende week naar de HEMA toe kan, en dan maar hopen dan ze alle koekjes enz. wel hebben ingeslagen vanuit Nederland, misschien zijn er nog wel paaseitjes in de aanbieding, want die zijn ons dus hier totaal voorbij gegaan. Oei, oei, erg gevaarlijk. Als het goed is kunnen we vanaf 22 juni weer vrij rond reizen in Spanje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jun 2020 11:44    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wat fijn dat je weer kunt winkelen Sophie. Ik zou de paaseitjes in de schappen laten liggen voordat je spijt krijgt. Wat ga je als eerste kopen?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jun 2020 22:51    
Man Weeggegevens   Mennekevans
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight watchers

Reageer met quote
Hallo Sophie,

het gaat niet slecht, maar ik merk dat ik moeite heb om het allemaal wat vol te houden Lach.
Zeker nu ik afgelopen woensdag een kwetsuur heb opgelopen met hardlopen. Ik liep letterlijk iets té hard :p.
Maar ik ga niet klagen, ik ben blij met alles wat er al af is. Dat had ik al nooit durven denken.

Jij bent heerlijk aan het genieten van het geweldig weer daar zeker? Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jun 2020 11:39    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Lizanx, die paaseitjes zijn wel mee naar huis gekomen. Erg lagen bij de Hema nog twee van die grote zakken voor de helft van het geld. Het probleem is dat ik er nu wel de hele tijd in de schaal graai als ik er langs loopt, en ik vind zelf de witte het lekkerste en die neemt niemand anders, dus helaas zal ik ze zelf wel op moeten eten! Verder natuurlijk stroopwafels, gevulde koeken enz, enz....

Vandaag in fase 2, wat een verademing, eindelijk wordt het leven iets meer normaal. Alle winkels zijn nu eindelijk weer open, en vandaag dus na 3 maanden gewoon weer even naar een groot winkelcentrum geweest met 1 van de kids, wel met mondkapje natuurlijk.

Kop op, Mennekevans, gewoon door blijven gaan. Als je niet meer kan hardlopen dan gewoon even iets meer op het eten gaan letten totdat dat bijna voetbal lichaam er is! Misschien krachtoefeningen doen met het bovenlichaam en core? En wat betreft het weer, het is gedaalt maar 20 graden vandaag, maar wel met zon,

Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jun 2020 21:46    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Lieve Sophie, ik had je nog zo gewaarschuwd om geen paaseitjes te kopen. Wie gaat nu de melk en puur opeten?
Goed bezig Mennekevans, bijna 10 kg afgevallen. Ik ben ook 1x per week aan het hardlopen en dat gaat best goed.
Silmar, hoe gaat het met jou?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jun 2020 22:31    
Vrouw Weeggegevens   silmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met Sonja Bakker

Reageer met quote
Ohhh lastig Sophie die paaseitjes, hier 3 kinderen en een man die gek op snaai is dus als ik dat zou kopen dan is dat snel leeg haha dat scheelt.

Lizanx, het gaat goed hier. En hoe is het bij jou?

Ik ga zometeen naar mijn consulente toe, de hele week was ik 69,1 kilo maar gisteren avond mijn periode gekregen en nu weeg ik ietjes zwaarder.. Juist als je moet wegen haha
Ach doorzetten en dan volgende week de score hopelijk verbeteren.

Succes allemaal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 jun 2020 8:32    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hier gaat het goed Silmar! Het zou me eerlijk gezegd tegenvallen als ik vrijdag een rood vakje heb. Zojuist aubergine met halloumi gegeten en roerbakgroenten. Was erg lekker. Hoe was het bij de consulente? Ga je daar elke week naartoe?

En hoe is het met jou Sophie? Ik las gisteren in de Volkskrant een artikel over de voedseluitgifte aan de armere bewoners in Spanje. Wat een verschrikkelijke situatie.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 jun 2020 13:21    
Vrouw Weeggegevens   silmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met Sonja Bakker

Reageer met quote
Wat goed Lizanx, dan komt het vast wel goed morgen op de weegschaal.
ja inmiddels ga ik weer elke week, ben ook wel eens om de week gegaan maar ik heb liever die stok achter de deur.
Succes morgen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jun 2020 11:52    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Halllo, oh kreun die paaseitjes... Als de witte op zijn begin ik wel aan de melk eitjes, hahahaha. Ondertussen natuurlijk wel zwaarder door die eitjes natuurlijk, zoals jij ook weet Lizanx Uitlachen Op naar dat groene vakje morgen trouwens voor jou!

Hier in Spanje gaan we weer een nieuwe crisis in, terwijl we de crisis van 2008 nog niet te boven zijn. En nu het toerisme ook niet op gang kan komen deze zomer wordt het alleen nog maar erger. Wij hebben er(nog) geen last van, we hebben banen die nodig zijn, maar het is echt triest in de armere wijken.

Silmar, hoe was je resultaat gisteren bij de consulente? Mijn kinderen zijn ook van de snaai, maar eten bijvoorbeeld niet die witte paaseitjes of de repen Lindt chocola, die vinden ze niet lekker. En aan mijn zakken met drop komt ook niemand, terwijl ze toch voor de helft Nederlands zijn, hahaha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jun 2020 20:57    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Volgende
Pagina 14 van 16