Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

6 april op naar de Zomer :Zomer Fit laatste 12wk van de 24

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   silmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met Sonja Bakker

Reageer met quote
@ Ingrid vervelend van je hondje. Ik hoop dat het beter gaat.

@ Sophie, ohhh wat heerlijk zo een zwembad. Mijn opa en oma hadden ooit een huis in Spanje. Die hadden ook zo een lekker zwembad en inderdaad eigenlijk iedereen in de omgeving wel. Succes met onder de 84 komen! Gaat je lukken.

@ Lizanx, wauw knap hoor zo een resultaat! En ook maar 1 stukje chocolony, wat is dat toch gemeen lekker haha. Des te knapper dat je het bij 1 stukje hebt gelaten. Zulke resultaten motiveren natuurlijk ook wel enorm.

Hier gaat het goed, vandaag was het inderdaad een mindere dag buiten, wat ik eigenlijk wel heel erg lekker vond. Heb echt flink huis gehouden. Nu kon ik even door zonder dat de zweetdruppels van me hoofd vallen. Volgende week ga ik een dagje later naar mijn consulente op donderdag deze keer.
Kan ik mooi het broodje shoarma van donderdag af werken, en gisteren Chinese tomatensoep genomen met een klein beetje tjaptjoy. Gelukkig de nasi achter wegen gelaten.
Nu maar even een paar flinke koppe groene thee leeg drinken.
Succes allemaal de komende week.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2020 20:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoe gaat het met iedereen?

Bijna mag ik de 6 weer zien op de weegschaal. Vandaag 70 bij mijn consulente. Volgende week moet ik dus toch echt wel die 69.9 aantikken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 mei 2020 13:13    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Ik mag niet mopperen (zou mijn moeder zeggen Erg blij ), kortom het gaat goed. Mijn eetpatroon gaat prima en ik beweeg voldoende. Ik ben dan ook benieuwd wat mijn weegschaal er morgen van vindt.

Fijn zeg dat de 6 bijna in beeld is Silmar!

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 mei 2020 13:57    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
En Lizanx?? Hoe was de weegschaal?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 mei 2020 11:29    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
silmar schreef:
En Lizanx?? Hoe was de weegschaal?

Viel tegen Silmar, 0,5 kg zwaarder. Had ik niet verwacht. Sip
Morgenvroeg een rondje hardlopen en ‘s middags lekker genieten van een bbq bij vrienden en dan weer gewoon verder. Hoe gaat het met jou Silmar?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 mei 2020 17:37    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Ok, die 84 kilo wordt dus echt weer een dingetje. Goed gesport, goed op het eten gelet maar die 83 komt maar niet in beeld. Precies hetzelfde gebeirde bij de 89 kilo ook, maanden voordat ik daar eens onder kwam. Vandaag de sport routine omgegooit om te kijken of het beter gaat. Ik probeer nu mijn sportschool routine op te pakken thuis, dus eerst gewichten ( kost een beetje moeite want de gewichten van mijn zoon zijn zwaarder dan dat ik gewend ben) en daarna 30-40 minuten hardlopen. Eens kijken of dat wat zoden aan de dijk zet, maar eerst vanavond nog een pizza in de oven gooien, hahaha.

Lizanx, geeft niks, gewoon door gaan!!! Niet opgeven, hé?

Silmar, wat fijn zal dat voelen als je die 6 volgende week gaat zien!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 mei 2020 21:14    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Het valt niet mee Sophie, ik laat me behoorlijk leiden door de weegschaal. Gevolg : ik krijg de draad niet opgepakt. Morgen maar weer opnieuw starten.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jun 2020 23:44    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Lizanx, Nee, niet morgen, nu gewoon weer oppakken! Ik snap dat het zwaar frustrerend is als de weegschaal niet omlaag gaat (ofzelfs omhoog), maar gewoon door blijven zetten en niet opgeven.

Ik ben echt gewoon 2 maanden blijven hangen net boven de 89 kilo terwijl ik op mijn eten bleef letten en gewoon door bleef sporten. Maar ben gewoon door gegaan en er is nu weer wat af, alhoewel die 84 wel weer een dingetje is blijkt...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jun 2020 13:46    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Sophie, ik heb op mijn slaapkamer een chocolala. Dus gisterenavond voor het slapen gaan heb ik 2 bonbons op en toen dacht ik : Zo! Morgen weer aan de slag. Vandaag heb ik de draad weer opgepakt. En nu weer volhouden, net als jij! Dank je voor je opbeurende woorden.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jun 2020 19:50    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ah, Lizanx, ik had niet gezien dat je dat ´s avonds had geschreven. Een chocolala op je slaapkamer???? Wat gevaarlijk....

Ik moet me morgen weer wegen. Hele onregelmatige week gehad met het eten, maar 1 keer gesport en ben nu bezig me te motiveren om straks toch nog even te hardlopen..., ben benieuwd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jun 2020 20:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Pagina 13 van 16