Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

6 april op naar de Zomer :Zomer Fit laatste 12wk van de 24

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Onbekend Weeggegevens   Kiloknaller51
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Tja, gewoon maar door he!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 apr 2020 10:57    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Haha, Nee hoor, Mennekevans, het weer is hier nog nooit zo slecht geweest als in de afgelopen weken! Goed gedaan die halve kilo!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 apr 2020 18:38    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Kreun, dag 24 van verplicht thuis zitten zit erop, ondertussen krijg ik er echt genoeg van en we moeten in ieder geval nog nog tot 26 april.

Moelijk om niet gelijk al het lekkers op te eten als de boodschappen 1 keer in de tien dagen komen, of om elke dag sportkleren aan te trekken en toch maar weer te gaan sporten.

Wat doen jullie als sport sinds in Nederland ook de sportscholen dicht zijn? Trouwens, was vandaag wel super trots op mezelf, heb echte burpees gedaan voor het eerst. Lukte nooit want mijn buik zat altijd verschrikkelijk in de weg, maar ik ben zo blij Lachen . Die buik is er nog steeds maar in een iets kleiner formaat, en ziet er nog steeds niet uit met de buikspier oefeningen Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 apr 2020 23:35    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Mag ik met jullie meedoen?
Nu onze vakantie in mei is gecancelled kan ik er nog wel 12 weken achteraan plakken.
Sophie, goed bezig met je burpees! Ook ik start de dag met 5 minuten sporten ; 10 oefeningen van 30 seconden van Youtube. En tussen de middag ga ik 45 minuten wandelen. Mijn kinderen zijn al groot dus ik heb makkelijk praten. Ik heb respect voor ouders die thuiswerken met kleine kinderen!

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 apr 2020 23:50    
Vrouw Weeggegevens   Structopaat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@lizanx, welkom

Sporten
Wat betreft sporten vond ik het ook lastig. Ik ben nu toch weer begonnen met wandelen. Dat deed ik vokr de corona ook heel veel maar het bos werd heel druk. Nu ga ik 4x in de week om 6.30. Thuis doemik yoga en wat buik en beespier oefeningen die ik op.de sportschool op de mat deed. Vrijdag kan ik voor hetveerst met Zoom sporten vanuut de sportschool geven ze dan een kes. Ik ben benieuwd.
Maar het blijft lastig ben steeds bang datvwat ik nu afval vokral spier is. Maar dat kan ik pas zien als de sportschool weer open is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 apr 2020 7:02    
Vrouw Weeggegevens   YT
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weinig eten en sporten

Reageer met quote
Zet m op iedereen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 apr 2020 12:25    
Man Weeggegevens   Mennekevans
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight watchers

Reageer met quote
Hallo allemaal,

qua sporten:

ik ben terug begonnen met hardlopen. Toen ik tien jaar geleden nog competitief voetbalde, ging ik vaker hardlopen. Ah ja, een veel betere conditie...
Maar ik ben zaterdag voor het eerst opnieuw gaan hardlopen en dat beviel me meer dan ik eerst had gedacht Lach.

En ik ga heel vaak fietsen. 1 à 2 keer per week spring ik op de fiets en ga ik voor tochtje van ongeveer 50km.

Ik heb tot voor paar weken heel vaak op de crosstrainer gestaan. Maar die ben ik nu wel even beu gezien, zeker met zo'n weer.

Hopelijk blijf ik dit allemaal doen als de beperkte lock down voorbij is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 apr 2020 15:47    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo Lizanx, leuk dat je meedoet. Zalig hè grote kinderen, ik werk bijna altijd al thuis maar toen ze kleiner waren en niet op de creche of school waren was het echt altijd even schipperen ( lees: bijna onmogelijk). Ik heb er al 1 het huis uit, die studeert in een andere stad en degene die nog thuis zijn, zijn boven de 14, dus mijn werk komt gewoon netjes af deze weken.

Structopaat, vooral met het mooie weer wat jullie in Nederland hebben wordt het druk natuurlijk, maar om 6.30 al wandelen Geschokt , wat vroeg!!!! Ik woon zelf heel erg afgelegen en kom bijna niemand tegen dus smokkel ik wel een beetje met het wandelen met de honden ( sssst), omdat het de enige momenten op de dag zijn dat ik echt buiten mag zijn. Leuk online les van de sportschool! Ik denk ook wel dat het straks in spier te merken is, maar ga er maar vanuit dat het wel mee zal vallen want het komt er maar heel langzaam bij dus het zou er toch ook niet zo heel snel af gaan, toch???

Mennekevans, je gaat vast wel door na deze crisis, volgens mij went je lichaam eraan en als je het daarna niet doet, voelt het gewoon niet lekker, Geniet van het hardlopen en fietsen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 apr 2020 23:56    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo Lizanx, leuk dat je meedoet. Zalig hè grote kinderen, ik werk bijna altijd al thuis maar toen ze kleiner waren en niet op de creche of school waren was het echt altijd even schipperen ( lees: bijna onmogelijk). Ik heb er al 1 het huis uit, die studeert in een andere stad en degene die nog thuis zijn, zijn boven de 14, dus mijn werk komt gewoon netjes af deze weken.

Structopaat, vooral met het mooie weer wat jullie in Nederland hebben wordt het druk natuurlijk, maar om 6.30 al wandelen Geschokt , wat vroeg!!!! Ik woon zelf heel erg afgelegen en kom bijna niemand tegen dus smokkel ik wel een beetje met het wandelen met de honden ( sssst), omdat het de enige momenten op de dag zijn dat ik echt buiten mag zijn. Leuk online les van de sportschool! Ik denk ook wel dat het straks in spier te merken is, maar ga er maar vanuit dat het wel mee zal vallen want het komt er maar heel langzaam bij dus het zou er toch ook niet zo heel snel af gaan, toch???

Mennekevans, je gaat vast wel door na deze crisis, volgens mij went je lichaam eraan en als je het daarna niet doet, voelt het gewoon niet lekker, Geniet van het hardlopen en fietsen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 apr 2020 23:56    
Vrouw Weeggegevens   Structopaat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@sophie, zou ik ook doen hoor smokkelen met de honden. Denk dat iedereen met honden dat doet. En voor mij is 6.30 niet vroeg. Ik sta altijd rond 6.00 op. Maar rond 22.00 lig ik er ook in. Ben gewoon een ochtend mens.

@mennekevans, hardlopen respect. Vaker geprobeerd ik kan het niet. En dat terwijl buiten sporten ideaal is natuurlijk ook buiten corona tijd.

@YT, jij ook succes

Hier gaat alles ok. Ik heb het nieuwe ritme redelijk te pakken. Nog een week werken en dan 2 weken vrij waarvan 1 met de kinderen. Daar moet ik wel bedenken wat ik ga doen. Kinderen hebben ook vakantie dus we moeten iets bedenken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 apr 2020 21:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 2 van 16