Auteur |
Bericht |
Beginner Vaste Weegclubfan

|
|
Dag allemaal
Ik schrijf me ook in voor dit sprintje
Zit in mijn eerste week ooit bij de weegclub
Ben blij deze site ontdekt te hebben
Op naar een gezond gewicht
Succes aan iedereen  _________________ Blij dat ik deze website vond - dank aan de initiatiefnemers  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 23 sep 2020 0:36 |
|
 |
|
 |
Saskia245 Vaste Weegclubfan

|
|
De afgelopen week goed bewogen en me aan mijn eetafspraken gehouden. Helaas is de weegschaal niet heel hard gezakt. Wel gezakt maar minimaal._________________
Als honger het probleem niet is is eten niet de oplossing. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 24 sep 2020 8:49 |
|
 |
Loes33 Vaste Weegclubfan

|
|
@Saskia: balen is dat! Doe je zo je best, nauwelijks resultaat... Maar er is in ieder geval iets vanaf, weg = weg! Positief blijven, volgende week misschien wel extra resultaat. Je bent goed bezig in ieder geval!
Ik heb vanmorgen voor het eerst sinds maanden weer een stukje hardgelopen. Verder wel goed gegeten, maar wel koek gesnoept tussendoor en daar baal ik wel van. Dat vind ik het lastige aan thuiswerken, er valt altijd iets te pakken tussendoor..._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 25 sep 2020 22:28 |
|
 |
Wegermee 2020 Ik wil afvallen bij de weegclub

|
|
Gaat eindelijk weer de goede kant op_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 27 sep 2020 14:15 |
|
 |
|
 |

|
|
Loes33 schreef: | @Saskia: balen is dat! Doe je zo je best, nauwelijks resultaat... Maar er is in ieder geval iets vanaf, weg = weg! Positief blijven, volgende week misschien wel extra resultaat. Je bent goed bezig in ieder geval!
Ik heb vanmorgen voor het eerst sinds maanden weer een stukje hardgelopen. Verder wel goed gegeten, maar wel koek gesnoept tussendoor en daar baal ik wel van. Dat vind ik het lastige aan thuiswerken, er valt altijd iets te pakken tussendoor... |
Dank je wel. Wat je zegt weg is weg. Maar je hoopt op meer. Hopelijk binnenkort weer een klapper. Zou graag onder de 90 uitkomen.
Thuiswerken is zeker lastig vooral als er geen andere mensen om je heen zijn die je aankijken als je iets pakt als ze weten dat je af wilt vallen. Goed dat je weer bent gaan hardlopen. Bewegen is altijd goed._________________
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 28 sep 2020 8:50 |
|
 |
Loes33 Vaste Weegclubfan

|
|
Eerste week zit erop, eindelijk weer onder die 90! Nu zo houden..._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 28 sep 2020 22:31 |
|
 |
Kordiya Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 28-6-2020 Berichten: 1181 Dieet: vegetarisch gezond eten
|
|
Loes33 schreef: | Eerste week zit erop, eindelijk weer onder die 90! Nu zo houden... |
Goed gedaan!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 02 okt 2020 13:12 |
|
 |
|
 |
Kaatje77 Weegclubfan voor het leven

|
|
Hier weer niets erbij, helaas gaat bij mij weg = weg niet zo vaak op . Ik weet dat het aan mij ligt maar het blijft moeilijk... |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 03 okt 2020 7:10 |
|
 |

|
|
Het ging deze week weer erg lekker. De weegschaal vond dat ook gelukkig. Wordt hier erg blij van. Dicht bij de verandering van cijfer aan de voorkant. Motivatie is nog steeds super. Geniet ook van de gezonde tussendoortjes. Dus het is helemaal niet lastig deze keer. Hoop dat dit zo nog wel even blijft._________________
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 07 okt 2020 9:30 |
|
 |
kellydragongirl Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 18-5-2017 Berichten: 212 Dieet: E.G.A Woonplaats: Haastrecht
|
|
Hallo,
Ik ben 5 weken geleden begonnen met EGA (Eerste Goudse afslankclub) en ik heb elke maandag avond daar bij de club mijn weegmoment. Ik was gisteren 1,1 kg verloren ten opzichte van vorige week maandag. Ik was erg blij.
Mijn doel is op de lange termijn om 75 kg te wegen met als grootste motivatie gezond oud worden en van mijn slaapapneu apparaat afkomen.
Elke kg is er één, mijn eerste komende doel is onder de 120kg wegen. Ik was vorig jaar zomer 131,0 kg._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 13 okt 2020 11:18 |
|
 |
|
|