Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

5 kilo voor Kerstmis

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Charlotte68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik wil graag 5 kilo afvallen voor Kerstmis, wie doet er mee? We hebben dan in totaal nog 14 weken vanaf vandaag (18 september). Dat kan ik echter niet aangeven (ik kan tot 12 weken aangeven, vandaar dat de eerste dag van dit sprintje op 2 oktober is). Je mag zo veel schrijven op dit sprintje als je wil maar het is geen verplichting.

Ooo nu zie ik dat de sprint automatisch begint op 27 september.... hier bij Weegclub begint de week op zondag... enfin, het maakt ook niet uit. We hebben een doel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 sep 2020 7:21    
Vrouw Weeggegevens   Hazelaar
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: NewFysic dieet

Reageer met quote
Ik doe graag mee! Ik weeg nu 93.6 kilo en wil proberen voor de kerst 89 kilo te wegen - dat zou een record zijn want dat heb ik al heel lang niet gewogen. Ik doe een combinatie van NewFysic en Montignac.
Hazelaar

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 sep 2020 12:52    
Vrouw Weeggegevens   RvdG
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik zet hoog in, zou heel fijn zijn als dat ook lukt. Realistischer is waarschijnlijk 115 of 116, maar hopen/ streven kan natuurlijk altijd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 sep 2020 22:03    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik doe mee!!!
Een als ik het zou halen dan ben ik echt zooooooo gelukkig!!!

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 20 sep 2020 9:34    
Vrouw Weeggegevens   cicilia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: yvonne lemmers

Reageer met quote
Ik doe ook mee met intermitting fasting.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 20 sep 2020 9:47    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Net terug uit "La Douce France" en hoog tijd weer voor wat "focus".
Gisteren al weer redelijk stevig getraind (roeien (Concept2) en fietsen (idem (Bikeerg))), maar de weegschaal was ook vanmorgen nogal korzelig ...
Enfin, we gaan het zien. Vooralsnog een week de tijd om de grootste schade van de voorbije periode weg te werken en dan lekker er tegen aan, tot de kerst. Daartussendoor natuurlijk wel de gebruikelijke bombardementen van kruidnootjes, lekkere chocolaatjes en marsepeinen dingetjes zien te ontwijken ...

Veel succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 sep 2020 11:40    
Vrouw Weeggegevens   Cavia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb me ook ingeschreven voor dit sprintje. 5 kilo minden met de kerst zou echt top zijn. Vandaag is mijn eerste dag van mijn grote afvalproject dus deze uitdaging is een mooie stok achter de deur.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 sep 2020 8:22    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
ik doe mee
ik had gehoopt met de kerst onder de 80 te zitten maar de zomer is weer eens veel te gezellig geweest Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 21 sep 2020 10:02    
Vrouw Weeggegevens   Charlotte68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ooo wat leuk dat er al veel aanmeldingen zijn. Misschien wat hoog gegrepen maar ik wil er voor gaan. Sommigen vallen sneller af, bij mij gaat het niet zo snel. Van het weekend weer te veel verkeerde dingen gegeten. We gaan er gewoon voor.

Vandaag maar weer eens naar de sportschool, als ik beweeg voel ik me lekkerder in mijn vel. Ik eet zo veel mogelijk koolhydraatarm maar als je een weekendje weg gaat is dat bijna niet te doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 sep 2020 10:06    
Vrouw Weeggegevens   Nienke60
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Leuk idee; 5 kg voor de Kerst!!!

Als ik een beetje netjes GOK moet dat haalbaar zijn. Op 't moment heeft m'n man geen tanden; gisteren implantaten geplaatst, die moeten ingroeien, dus voor mij geen enkel excuus om snoep of snaai in huis te halen, want hij moet 'dik-vloeibaar'..... Zou moeten lukken.

GOKken is geWELlen ipv geNIETen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 sep 2020 20:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 1 van 11