Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

5 kilo voor Kerstmis

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Saskia245
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Ik doe graag mee. Vind het super fijn om bij sprintjes aan te sluiten. Is voor mij echt wel een motivatie. Zou erg graag in nieuwe kleding (maatje minder) de kerst willen doorbrengen. Zou erg blij worden van de foto’s die je achteraf ziet dat ik echt zichtbaar kilo’s kwijt ben. Super motivatie dus. Dus ik ben der bij.

Als honger het probleem niet is is eten niet de oplossing.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2020 8:57    
Vrouw Weeggegevens   Cavia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Leuk jou hier ook te zien, Stevelina!

Mijn grootste valkuilen zijn de momenten dat ik alleen thuis ben en als ik erg moe ben. Ik ben een stiekeme eter, als mijn man thuis is kan ik me redelijk goed inhouden. En bij vermoeidheid kan ik de verleidingen moeilijker weerstaan. Groot minpunt van het aansterken van de coronamaatregelen: het is per direct weer een compleet gekkenhuis op werk. Hele hordes klanten die naar binnen stormen, die ik van achter de kassa (ik sta met mijn rug naar de deur) moet wijzen op het verplichte gebruik van een winkelmandje. ja, echt, per persoon en niet per groep

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2020 19:41    
Vrouw Weeggegevens   Nienke60
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Dionbi schreef:
Mij maakt het ook niet uit hoor.
Nu eindigt de sprint de week voor kerst.
Helemaal goed toch?!

Zet de stokken maar klaar hoor. Ik ga ze nodig hebben Lachen

Hahaha, ik ook.
Vorige week 81,7 ingevuld als startgewicht, dus een beetje beteuterd toen ik m'n gewicht van maandag invulde..... werd 81,3 ineens m'n startgewicht.... (= minder effectief resultaat), maar zat vanmorgen alweer op 82,1 ...(weet 't : "je moet niet dagelijks wegen" Erg blij )

Maar hoe dan ook....ook ik zit hier voor de 'stokken' en de 'schop onder m'n kont'. Erg blij Erg blij Erg blij

GOKken is geWELlen ipv geNIETen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2020 20:01    
Vrouw Weeggegevens   Nienke60
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Cavia schreef:

Mijn grootste valkuilen zijn de momenten dat ik alleen thuis ben en als ik erg moe ben. Ik ben een stiekeme eter, als mijn man thuis is kan ik me redelijk goed inhouden. En bij vermoeidheid kan ik de verleidingen moeilijker weerstaan. Groot minpunt van het aansterken van de coronamaatregelen: het is per direct weer een compleet gekkenhuis op werk. Hele hordes klanten die naar binnen stormen, die ik van achter de kassa (ik sta met mijn rug naar de deur) moet wijzen op het verplichte gebruik van een winkelmandje. ja, echt, per persoon en niet per groep

Sterkte

Herkenbaar, .... die neiging van stiekum snoepen heb ik ook. Geluk bij ongeluk; m'n man zit in een traject naar een klikgebit, dus momenteel zonder tanden....Heb ik geen enkel excuus om snaai in huis te halen Erg blij Erg blij Erg blij

Dus die 5 voor de Kerst moet nu eindelijk eens haalbaar zijn.

GOKken is geWELlen ipv geNIETen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2020 20:15    
Vrouw Weeggegevens   dai165
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
RvdG schreef:
Ik zet hoog in, zou heel fijn zijn als dat ook lukt. Realistischer is waarschijnlijk 115 of 116, maar hopen/ streven kan natuurlijk altijd.

gemiddeld een kg per week. Is hoog maar niet onrealistisch. Vooral als je denkt dat de eerste week/2 weken het vaak wat harder gaat. ik heb wat lager in gezet puur voor de motivatie maar hoop wel iets meer te kunnen behalen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 okt 2020 10:03    
Vrouw Weeggegevens   dai165
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Cavia schreef:

Zo vervelend. ik snap echt NIET waarom mensen nog steeds niet snappen wat er van ze wordt verwacht. Bij mij op werk krijg ik ook dagelijks (ben helaas aangesloten bij het COVID meldpunt) vragen waarvan ik denk: HOE DAN? irritatie leveltje, haha.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 okt 2020 10:04    
Vrouw Weeggegevens   Charlotte68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb nog geen antwoord gekregen via de mail. Maak me er ook maar niet meer druk om. Fijn weekend allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2020 10:53    
Vrouw Weeggegevens   Beginner
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Fijn initiatief Charlotte Lachen
Ik doe mee Uitroep cheerleader
Succes aan iedereen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2020 20:54    
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Ik doe ook graag mee! Of ik die 5 kg ga halen, weet ik niet, maar het is wel een mooi doel!! En het zal er toch in de buurt moeten zijn Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 okt 2020 9:25    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi allemaal,
Ik doe graag met jullie mee en heb hoog ingezet (2x5! Erg blij).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 okt 2020 12:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 4 van 12