Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

5 kilo voor Kerstmis

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Goedemorgen,

Gisteravond bij EGA schrok ik me rot. Afgelopen week was de verjaardag van mijn moeder en mijn man. Klein met enkel het gezin gevierd. Wel een stukje zelfgebakken appeltaart gegeten en knoflookgarnalen, zalmrolletje gevuld met roomkaas, serranoham rolletje gevuld met truffelroomkaas. Verder gezond ontbeten en gezond avondgegeten. Zondag 1 uur gewandeld, en 2x in de pauze op werk 30 minuten gewandeld. Ik fiets elke dag 20 minuten heen en 20 minuten terug naar het werk. Desondanks gisteravond 2,1 kg aangekomen ten opzichte van vorige week maandagavond. Gisteravond wel 1 zakje Bolletje witte chocolade kruidnootjes opgegeten. Nu weer aan de 200 ml halfvolle melk met 25 gram volkoren havermout en een handje diepvriesfruit als ontbijt, 's middags 1 volkoren boterham met 50 gr kalkoenfilet. Veel water en thee drinken. Vanmiddag 30 minuten wandelen met mijn collega, weer of geen weer. Ik hoop volgende week maandagavond een goed resultaat te zien. Ik ga weer strak alles afwegen op de keukenweegschaal.

Succes allemaal.

Groetjes,

Kelly

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 nov 2020 10:26    
Vrouw Weeggegevens   Nienke60
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
dai165 schreef:
Ik baal echt enorm. Ik mag in principe niet klagen want ik val nog elke week af.. maar ik ben écht streng... tel elke dag mijn kcal en kom er nooit boven.. en dan toch maar 2,1 kg in 5 weken afgevallen. Ik wil er nog ongeveer 6 dus in dit tempo ben ik nog ongeveer 3 maanden bezig.. Ik merk dat ik er inmiddels wel gedemotiveerd van raak.. ik ben namelijk al 9 weken streng bezig.. Ik beweeg genoeg, vrijwel zoutloos, drink alleen maar koffie, thee en water/spa rood en blijf elke dag onder de 1500 kcal.

Iemand tips?
Koolhydraten laten staan? of iets anders?

Even kijken hoor; hier snap ik niks van,. Ik zie boven, in de tabel , dat jij de laatste paar weken bent afgevallen van 86,6 naar 80,9 = 5,7 kg !!!!

En inderdaad; misschien de kh laten staan, maar dan ook heel snel meer gaan eten.
Ik GOK (grip op koolhydraten) Het grote voordeel daarvan is dat we geen kcal hoeven te tellen!!
Je eet naar behoefte maar slechts één maaltijd mag wat meer koolhydraten bevatten. Verdere eetmomenten mogen niet meer dan 5 gr kh bevatten en altijd 'ingepakt' in eiwittren of vetten. Dus stukje wortel, komkommer, snoeptomaatje prima, maar altijd mét stukje(s) kaas en/of worst bv.

Als je altijd kcal hebt geteld is het wel even omdenken (je mag -Nee, moet- ineens weer volvette producten gebruiken. Lekker roomboter ipv niets of halvarine) maar tgt ook een bevrijding, want als je de principes snapt hoef je niet meer na te denken of te tellen!!!!

GOKken is geWELlen ipv geNIETen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 nov 2020 18:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen,

Ik heb gisteren 1,5 uur gewandeld door het Goudse Hout en ik woog vanmorgen 121.1 kg.
Vanavond wegen bij EGA. Ik hoop op een minnetje daar ten opzichte van vorige week maandagavond.
Een fijne werkweek iedereen en succes met gezond koken.

Groetjes,

Kelly

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 nov 2020 9:28    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen,

Ik heb gisteren 1,5 uur gewandeld door het Goudse Hout en ik woog vanmorgen 121.1 kg.
Vanavond wegen bij EGA. Ik hoop op een minnetje daar ten opzichte van vorige week maandagavond.
Een fijne werkweek iedereen en succes met gezond koken.

Groetjes,

Kelly

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 nov 2020 9:29    
Vrouw Weeggegevens   JPee
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
De 5 kg zal ik niet halen voor de Kerst maar als ik zo door gaat moet 4 kg wel gaan lukken Lachen Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 nov 2020 11:23    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Ik heb de 5 kilo wel bereikt en hoop dat er nog zeker 3 kilo af zijn tot de kerst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 nov 2020 22:03    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Wow, goed bezig Deugenietje.

Ik zal de 5 kilo ook niet halen.
Ik hoop wel dat mijn groene eindstand nóg groener wordt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 nov 2020 14:08    
Vrouw Weeggegevens   Beginner
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
dai165 schreef:
Ik baal echt enorm. Ik mag in principe niet klagen want ik val nog elke week af.. maar ik ben écht streng... tel elke dag mijn kcal en kom er nooit boven.. en dan toch maar 2,1 kg in 5 weken afgevallen. Ik wil er nog ongeveer 6 dus in dit tempo ben ik nog ongeveer 3 maanden bezig.. Ik merk dat ik er inmiddels wel gedemotiveerd van raak.. ik ben namelijk al 9 weken streng bezig.. Ik beweeg genoeg, vrijwel zoutloos, drink alleen maar koffie, thee en water/spa rood en blijf elke dag onder de 1500 kcal.

Iemand tips?
Koolhydraten laten staan? of iets anders?

Jammer dat je een beetje baalt Dai want overall heb je een mooi resultaat.

Ik heb zo n bewondering voor jou omdat je iets kan wat mij voorlopig nog niet lukt: reeds 9 weken na elkaar mooi in t groen blijven - zo zál je je doel bereiken. Misschien een week later dan je graag zou willen, maar achteraf is het tempo misschien niet het belangrijkste. Je zál je doel bereiken. Daar gaat t om - niet om t tempo. Je bent goed op weg. Nog even #Volhouden Heelblij
Succes !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 nov 2020 21:18    
Vrouw Weeggegevens   Beginner
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Trouwens ook bewondering en applaus voor jullie allemaal die ook zo krachtig zijn om t op groen te houden
Dat stimuleert mij - na mijn serieuze uitschuiver - om de draad terug op te nemen: ik zie jullie mooi in het groen staan blinken en denk dan: Het ís mogelijk !
Idee

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 nov 2020 21:32    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Ik was vanmorgen erg blij: 120,1 kg op de weegschaal. Ik stuur mijn gewicht pas zondag elke week in. We gaan zo door met weekenden wandelen en doordeweeks gezond koken.

Succes allemaal! Erg blij

Groetjes,

Kelly

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 nov 2020 9:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Volgende
Pagina 14 van 16