Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

5 kilo voor Kerstmis

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Kelly, gefeliciteerd met je jaarcontract!

Hier wil het de afgelopen week ook niet.
Moet echt de knop weer om krijgen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 okt 2020 17:31    
Vrouw Weeggegevens   silmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met Sonja Bakker

Reageer met quote
Kelly gefeliciteerd!! En zet hem weer op hé, na 8 stroopwafels ben je toch weer goed begonnen en wat gewicht verloren. Super!

Jammer dames dat jullie wat meer moeite hebben deze week. Het is ook niet altijd even makkelijk vol te houden. Wees wel trots op wat je al veranderd hebt, alle kleine beetjes helpen.

Hier gelukkig de flow weer tepakken, ik heb de motivatie terug. Zometeen ga ik nog even snel de 60 dagen challenge uitprinten die ik heb toegestuurd gekregen van mijn gewichtconsulente en dan ga ik voor de laatste kilo's richting de kerst. Ik hoop sowieso op 5 kilo maar ik kom al van ver en merk wel dat ik vanaf de 66 kilo meer moeite heb om verder gewicht kwijt te raken.

Kop op iedereen zet hem op het is nog maar dinsdag dus de week is nog maar net begonnen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 okt 2020 8:44    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
En ben gewoon 2 kilo lichter en dat is echt een bizar resultaat voor mij. Was dus toch allemaal voornamelijk vocht! MC donalds doet geen goed met al dat zout Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 okt 2020 8:47    
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen,

Ik was vanmorgen 122,7kg. Gisteravond mijn weegmoment bij EGA en ik was -0,9kg ten opzichte van vorige week maandagavond. Ik was er erg blij mee. Ik ga hier mee door. Op naar mijn 1e tussentijdse doel: onder de 120. Kerst2

Succes allemaal gewenst.

Groetjes,

Kelly

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 okt 2020 11:06    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Goed gedaan!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 okt 2020 8:02    
Vrouw Weeggegevens   Charlotte68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ben weer van de shakes af. Is toch niks voor mij. Volg nu gewoon weer koolhydraatarm, dat bevalt mij tot nu toe het best. Daar ben ik half juni mee begonnen maar in mijn hoofd gaat het dan weer niet snel genoeg en denk ik: Ik pak even een maandje shakes... nou dat werkt dus niet voor mij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 okt 2020 10:17    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goed gedaan Kelly,

Charlotte, je moet doen waar je je goed bij voelt en als dat niet met de shakes is dan moet je inderdaad gewoon doorgaan met koolhydraatarm, ik ken dat waar je tegen aanloopt dat het dan niet snel genoeg kan gaan. Mijn gewicht consulente zegt altijd je moet niet te veel kijken naar wat je wilt maar wat je al behaald hebt. En daar houd ik me nu erg aan vast. Alhoewel die weegschaal mij erg triggerd.. Zodra ik veel afval dan heb ik het idee dat ik het heel goed doe, terwijl als ik het zelfde doe en ik val dan veel minder af dan demotiveerd dat wel dus eigenlijk helemaal niet handig die weegschaal.

Succes allemaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 okt 2020 19:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Ik was vanmorgen 122,6kg. Lekker door weer en wind gefietst elke dag. Wel een nieuwe warme waterafstotende en winddichte winterjas gescoord. Dan is het allemaal prima te doen een halfuur door de regen fietsen naar het werk.
Ik hoop dit weekend mij strak aan mijn eetschema te houden. Ik heb deze week gesmokkeld dat ik heb ontbeten met een volkoren boterham met mager beleg ipv melk met havermout.

Succes allemaal! Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 okt 2020 11:24    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen,

Ik was vanmorgen 122,5kg. Er is geen peil meer op te trekken, het scheelt kilo's per dag. Ik kan beter 1x per week op maandag avond wegen bij de E.G.A. en verder niet meer naar de weegschaal kijken.
We gaan met goede moed door.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 nov 2020 10:01    
Vrouw Weeggegevens   Nienke60
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Da's eigenlijk altijd de beste methode Erg blij , maar ik kan 't ook niet laten om 2x per dag op de weegschaal te gaan staan Cool

GOKken is geWELlen ipv geNIETen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 nov 2020 16:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Pagina 12 van 16