Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

5 kilo afvallen!!! Let's do this!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   madison
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
6 maart is het zover. Ik kan ongeveer uitleggen wat mijn probleem is. In omvang heb ik nog een c nodig, maar ik heb het volume van een a cup. Dus ik kan alleen balconnetbh's dragen, anders hou ik de helft over van de bh.
En straks dus een volle c of d cup. Ik kan niet wachten!!

Ontopic, ik heb me gisteren echt schofterig vol gegeten bij de wok, ben 2 uur lang vrijwel nonstop heen en weer gelopen.
Vandaag maar gecompenseerd door een rondje te lopen en wat gezonder te eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 feb 2014 22:42    
Vrouw Weeggegevens   Awed5kids
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten (kh arm)

Reageer met quote
Hahah Madison, zo herkenbaar Lach

Ik heb het hele weekend mezelf niet in kunnen houden. Vrees dan ook het ergste deze week. Ik ga wel nog 2 dagen heel streng doen en veel water drinken, want ik als ik nog 400 gram kan verliezen heb ik dit sprintje gehaald. En dat lijkt me wel heel erg Tof!! Lachen

Vandaag en morgen zit ik de hele dag op kantoor, dus dat zal wel goed komen. Kan niet zomaar gaan snaaien ofzo, dus dat scheelt.

Allemaal veel suc6 deze laatste week! Roepen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 feb 2014 9:54    
Vrouw Weeggegevens   Rianne23
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met Sonja Bakker

Reageer met quote
Nou dames ondanks mijn goede gewicht van afgelopen zaterdag vanmorgen gewogen en er zat 400 gram bij. Rara...
Ik weet wel dat ik weet hoe dat komt.
Ben ongesteld geworden eindelijk en goed hoor. Mijn vingers zijn meer gezwollen dus zal vocht zijn.
Hopelijk zwakt dit nog wel af zodat ik ook mijn goede wil met een groen hokje weer kan laten zien.

Ben best streng voor mijzelf geweest, alleen hoop ik wel een groen hokje te mogen eindigen!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 feb 2014 11:47    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Rianne, ik hoop het met je mee.
Je moet maar zo denken dat je straks dus een extra groen hokje hebt.

Ik heb de draad weer goed op kunnen pakken en al 2 dagen flink water aan het drinken. Daarnaast houd ik me goed aan het dieet, dus ik hoop morgen echt mijn streef voor dit sprintje te halen. I KEEP MY FINGERS CROSSED!!

Weten jullie waarom ik zo'n hekel heb aan water drinken. Ik loop de god ganse dag naar het toilet. Wordt er echt helemaal gek van. Is dat herkenbaar bij jullie? Pfff..... hopelijk wordt dit wel minder.

PS. komt er een vervolg op dit sprintje? Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 feb 2014 14:44    
Vrouw Weeggegevens   Rianne23
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met Sonja Bakker

Reageer met quote
@Awed5kids,

Ik ken dat wel, maar ik drink zelf te weinig water tot eigenlijk niet.
Maar ik drink wel veel thee, vooral in de avond.
Ik hoop dat ik die 400 gram die ik nu extra heb, morgen gehalveerd is. Ben wel goed bezig voor mijn gevoel, netjes aantal calorien volkoren enz. Misschien toch door de ongesteldheid?
Ik ken het niet zwaarder zijn door ongesteldheid, maar ben pas 1 maand gestopt met de pil ( niet om zwanger te worden )

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 feb 2014 14:47    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Awed: zo herkenbaar! Ik moet alleen altijd snachts pas. Overdag niet meer, na een maand ofzo stopte dat.

rianne: Ik ben nooit zwaarder wanneer ik ongesteld ben, sterker nog, dan val ik ineens lekker makkelijk af!

nou, al 2 dagen strak calorieën tellen en 12km gelopen per dag, maar mijn weegschaal laat er nog niets van terug zien. Een beetje jammer. Hopen dat het morgen beter is. Of in ieder geval donderdag, dan is eigenlijk mijn weegdag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 feb 2014 23:45    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Awed: zo herkenbaar! Ik moet alleen altijd snachts pas. Overdag niet meer, na een maand ofzo stopte dat.

rianne: Ik ben nooit zwaarder wanneer ik ongesteld ben, sterker nog, dan val ik ineens lekker makkelijk af!

nou, al 2 dagen strak calorieën tellen en 12km gelopen per dag, maar mijn weegschaal laat er nog niets van terug zien. Een beetje jammer. Hopen dat het morgen beter is. Of in ieder geval donderdag, dan is eigenlijk mijn weegdag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 feb 2014 23:51    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo allemaal,

ik heb per vandaag een vervolg op dit sprintje geopend dat heet "....kilo afvallen! Let's do this!!! (2).
Ik hoop dat jullie weer mee doen. Hij gaat vanaf deze week in, zodat we een mooie aansluiting op ons vorige sprintje hebben.

Groetjes Angela

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 feb 2014 10:14    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Helaas voor mij een klein rood hokje. Hierdoor mijn streef niet gehaald, maar ben toch erg dichtbij gekomen.
Wel heb ik de afgelopen week 1 kg vet omgezet in 1 kg spierweefsel, dus daar ben ik dan wel weer trots op. Hierdoor wordt mijn lichaam dus wel steeds gezonder, ondanks dat mijn BMI nog niet helemaal goed is. Ik ga gewoon verder en ik hoop dat jullie je aanmelden bij mijn vervolg sprintje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 feb 2014 10:11    
Vrouw Weeggegevens   ciennie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Even een snel berichtje. Ben aan het inpakken voor weekendje weg met man lief. Ik heb de 75 geraakt!!!!!!!!!!! Wel nog eind maar ja. Ga dit weekeind ook niet opletten maar genieten dus moet volgende week aan de bak. Ik doe zeker mee in de volgende sprint dus tot dan meiden!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 feb 2014 14:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende
Pagina 12 van 13