Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

5 kg er af voor Sinterklaas

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Fijn weekend allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 sep 2018 18:41    
Vrouw Weeggegevens   Evita
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Vandaag 10 km gewandeld. Hopelijk morgen groen.

1e doel: 92 kilo, 2e doel: 87kilo, 3e doel: 82 KILO!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 sep 2018 16:41    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik begon deze week met een rood vakje, vind het moeilijk om op het goede spoor te blijven.

Wens jullie allemaal een fijne avond en een goede zondag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 sep 2018 18:12    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Deze week ging het goed en daarnaast ongesteld. Dus nu super groen. Veel te groen eigenlijk. Dat wordt heel hard werken voor nog een groene volgende week.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 sep 2018 7:47    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Blij met weer een groen vakje. Probeer het vast te houden. Plus. 2x per week 10 km wandelen, 1x per week zwemmen en 1x dansen.
We gaan er voor.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 sep 2018 8:46    
Vrouw Weeggegevens   Jessika

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
yeah groen vakje. Wat ik gedaan heb weet ik niet, maar hij is groen, hahah.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 sep 2018 20:29    
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
ik was bang dat ik gewoon niet zou zakken deze week. na een etentje met goede wijn was ik gewoon 8 ons zwaarder. en dat werd de eerste dagen ook niet minder.
Gelukkig toch goed gekomen.

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 sep 2018 8:36    
Vrouw Weeggegevens   Lightfeather
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Ik had een paar dagen wat minder tijd om online te komen dus kon nu even lekker bijlezen. De groene vakjes schieten als paddestoelen uit de grond, leuk om te zien. Ik heb zelf ook weer een mooie groene. Gefeliciteerd allemaal met dit resultaat.

Vanochtend was ik wel iets meer afgevallen dan wat ik heb ingevuld maar mijn weegdag is maandag en toen woog ik 77.6 kg en dat woog ik al enkele dagen dus dat heb ik gewoon aangehouden. Het is al heel veel meer dan ik had gehoopt/verwacht.
Begin van de vorige week woog ik zelfs 1 dag 77.1 kg, daarna even geschommeld tussen 77.3 en 77.6.

Ik had me de afgelopen paar weken ook weer gemeten, dat geeft vaak een beter beeld bij mij. Grappig is dat ook dat met een cmtertje hier en daar schommelde maar erg weinig verschil in zijn totaliteit gaf, terwijl de kilo's er hard afvlogen.
Zelfs niet met 77.1, dus dat was deels vocht.

Maar dit weekend was er plotsklaps een enorm verschil. Ik ga het later nog in mijn dagboekje schrijven. Ik ben er echt erg blij mee.
Ik merkte het 's morgens al want ik trok een badjas aan om even naar het toilet te gaan. Die zat me beslist te klein en kon nauwelijks dicht en hing daardoor ook te hoog.
Hij paste me ineens fantastisch en viel veel langer. Ik dacht even van "hé, heb ik wel de badjas aan die ik denk te hebben" maar ja, ik heb maar 1 kortere roze dus het was hem echt.

Daarna snel de cmter erbij gepakt en aan het meten geslagen. De uitkomst was helemaal Jippie!! cheerleader cheerleader

Wat is iedereen heerlijk aan het bewegen. Ik heb zelf ook regelmatig een wandelingetje gemaakt, ik merk dat het me goed bij het afvallen helpt als ik dat na het avondeten doe, en ook verscheidene keren gefietst en wat lichte oefeningen in huis gedaan, ook wat tai-chi. Ik merk wel dat ik erg voorzichtig moet blijven wat dat betreft.

Van harte gefeliciteerd met je trouwdag Iels. Liefde Goed van je dat je je hebt ingehouden met eten en toch hebt genoten. Je bent even goed lekker royaal afgevallen, mooi.

Quote:
Afgelopen 2 dagen niet aan de wandel geweest, maar heerlijk weer aan het werk gegaan. Mijn vakantie was weer voorbij.

Jessika kun je op je werkdagen in je pauze of na het avondeten niet een blokje om gaan?
Je zegt dat je slechts een paar onsjes bent afgevallen maar ik vind het een mooie hoeveelheid hoor. Ik heb nu een paar uitschieters gehad maar ben meestal al blij met 1 of 2 ons in de week.
Hoe is je sollicitatie afgelopen? Heb je de baan? Ik was zo benieuwd.

Quote:
Maar merk toch wel nu ik weer aan het werk ben en nu het regent dat ik niet zo snel meer de wandelschoenen aan trek.
Ik moet toch maar wel meer proberen binnen wat beweging te doen want dat was wel mijn voornemen om meer te gaan bewegen.

Marianne regenpak of paraplu geen optie? Ik merk zelf wel dat ik met vochtig weer alweer benauwder en hoesteriger wordt en mijn gewrichten meer voel.
Zelf heb ik in 2012 een oude wii gekocht met wat sportprogrammaatjes en dat ding gebruik ik nog altijd als het weer te slecht is om naar buiten te gaan. Dat ding heeft zijn geld wel opgebracht. Je kunt ook meedoen met "Nederland in Beweging" is kort maar krachtig, voor mijn lijf vaak iets te zwaar zelfs. En op MyZen tv kun je geregeld meedoen met yoga, Tai-chi en chi'gong oefeningen. Er zijn dacht ik ook nog andere sporten die je mee kunt doen. En anders met youtube filmpjes of hoelahoepen. Dat kan ook door alleen de beweging zonder zo'n hoep te doen. Doet wonderen voor je taille. Gemeen

Quote:
heb ik enorme last van hoofdpijn en zwaar gevoel in het hoofd

Marianne je kunt even het vlies tussen je grote teen en de teen ernaast aan beide voeten zachtjes masseren. Dat is een belangrijk punt van de levermeridiaan en helpt goed tegen dat soort klachten. Eerst zachtjes beginnen want het kan in 1e instantie wat gevoelig zijn. Je kunt het ook door iemand anders laten doen als je moeite met de houding hebt.

Zelf hield ik altijd veel vocht vast maar had ook vreselijk buik- en rugpijn. Ook met mijn ei-sprong. Ik was er geregeld erg ziek van.

Quote:
Deze week ging het goed en daarnaast ongesteld. Dus nu super groen. Veel te groen eigenlijk. Dat wordt heel hard werken voor nog een groene volgende week.

Dat denk ik ook al een paar weken Mineola.
Maar het kan er maar beter af zijn toch! Zelfs al zou je een weekje stilstaan, dat hoort er ook bij. Dan stabiliseer je weer. Voorlopig gaan we goed, wat zeg ik, we gaan fantastisch!! Yes! (nederlands= Yes! (nederlands=

http://www.weegclub.nl/forum/eetboekje-lightfeather-t41465.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 sep 2018 12:29    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Op eigen verzoek is Vlinder verwijderd.
Wat doe ik met degene die geen weekresultaten invult?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 sep 2018 18:26    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Zeggen dat ze deze week moeten invullen? En anders... hup!
Is maar een voorstel he!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 sep 2018 18:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 14 van 19